eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczBudowa bezpiecznego przejścia dla pieszych w ul. Grunwaldzkiej w Rawiczu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych w ul. Grunwaldzkiej w Rawiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/843515

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych w ul. Grunwaldzkiej w Rawiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1afc2978-7e0a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039957/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych w ul. Grunwaldzkiej w Rawiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482481

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie bezpiecznego przejścia dla pieszych w ul. Grunwaldzkiej w Rawiczu. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi
w dokumentacji projektowej, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych w ul. Grunwaldzkiej w Rawiczu”
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie branży drogowej
i elektrycznej.
3. Zamówienie polega w szczególności na przebudowie nawierzchni skrzyżowania ulic Grunwaldzkiej
i Marcinkowskiego w Rawiczu na skrzyżowanie wyniesione wraz z lokalizacją nowego przejścia dla pieszych
i doświetleniem tego przejścia, w celu poprawy bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W rejonie przejścia dla pieszych chodnik powinien mieć szerokość min. 2 m.
W ramach prawidłowego ukształtowania wysokościowego nawierzchni dojścia do przejścia dla pieszych należy zastosować rampy krawężnikowe oraz system fakturowych oznaczeń nawierzchni: pasów prowadzących, pól uwagi, pasów ostrzegawczych. Zakres opracowania obejmuje również regulację pionową urządzeń infrastruktury podziemnej.
4. Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, które powinny zawierać:
a) długości: drogi, chodników, krawężników, obrzeży,
b) powierzchnię: jezdni, chodników,
c) długości przykanalików wraz ze wskazaniem średnicy,
d) liczbę wpustów,
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z pozwoleniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków
w Poznaniu Delegatura w Lesznie nr Le.WN.5142.4114.2.2020 z dnia 14.09.2020 roku, LE-WN.5142.1150.2.2023 z dnia 23.03.2023 r. oraz uzyskania wszystkich formalnych dokumentów związanych z nimi,
3) uzyskanie wszystkich formalnych dokumentów zgodnie z warunkami ENEA Oświetlenie nr 008/2023
4) bazowania na aktualnych mapach z ośrodka geodezyjnego zwłaszcza przy przybudowie sieci oraz robotach ziemnych,
5) wykonania krawężnika obniżonego 0-1 cm w obrębie przejścia dla pieszych,
6) wykonania rur osłonowych na niezinwentaryzowanych sieciach lub przyłączach jeżeli zajdzie taka potrzeba,
7) odtworzenia nawierzchni przy wpustach ulicznych kostką betonową w kolorze grafitowym,
8) w razie konieczności wykonania dwóch dodatkowych wpustów ulicznych w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego,
9) wykończenia przy studniach kostką trapezową w jezdni i na chodniku,
10) kostka brukowa betonowa oraz znaki pionowe wraz ze słupkami w formie nadającej się do ponownego wbudowania, montażu należy przekazać do Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane,
11) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
12) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych),
13) W przypadku wprowadzania poszczególnych etapów tymczasowej organizacji ruchu zobowiązuje się Wykonawcę do zawiadamiania zarządcę drogi oraz mieszkańców na co najmniej 3 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót, w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu.
14) wprowadzenie stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
15) przygotowanie dokumentów wymaganych do zawiadomienia o zakończeniu budowy,
16) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.
5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowym.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania określają załączone przedmiary wraz
z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie.
6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych,
- roboty polegające na wykonaniu robot elektrycznych.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
7. Zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zadań powiatowych i gminnych mających na celu wyłącznie poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych.
8. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219120,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242955,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219120,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKM DRÓG SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991965315

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219120,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.