Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416594/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana windy osobowej w istniejącej konstrukcji w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Słupsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana windy osobowej w istniejącej konstrukcji w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-429ac258-9106-4d23-bc85-d1ed9b89f6b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042973/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana windy w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.ZP.271.19.2024 ZCH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy osobowej w istniejącej konstrukcji w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku
przy Placu Zwycięstwa 3”.
2. Zamówienie nie jest podzielone na części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzór umowy nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1 oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla nowych budynków oraz przebudowy istniejących pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego V
- Dostawa sprzętu medycznego - suszarki do narzędzi, toru wizyjnego oraz aparatu USG - 91/TP/2024
- Dostawa i montaż depozytorów kluczy dla Oddziału ZUS w Słupsku
- PODN.ZP.321.15.2024 Przeprowadzenie szkoleń w formie stacjonarnej i zdalnej dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych woj. pomorskiego w ramach Funduszu pomocy dla uczniów z Ukrainy
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Remont pomieszczeń oraz wymiana oświetlenia w budynkach Prokuratur Rejonowych i budynku prokuratur poznańskich
- Przebudowa pomieszczeń piwnicy (...) w budynku użytkowanym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczna w Brzesku, ul. Okocimska 44, dz. nr ew. 2356/1
- Przebudowa, termomodernizacja oraz remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dzierżążnie.
- Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 25
- Budowa wewnętrznego wygrodzenia placu spacerowego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wielkopolskim
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.