Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465961/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00570616/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń pnączy według założeń projektu budżetu obywatelskiego 2024 pn. Zielone ściany dla Pragi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 49)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/170099/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nasadzeń pnączy według założeń projektu budżetu obywatelskiego 2024 pn. Zielone ściany dla Pragi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7c3b4e2-878a-41a1-83ad-9c1a04800fd9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578864/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Realizacja bo2024 - Zielone ściany dla Pragi (BO/24/07/0125)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nasadzeń pnączy według założeń projektu budżetu obywatelskiego 2024 pn. Zielone ściany dla Pragi.
Realizacja usługi polega na przygotowaniu podłoża oraz nasadzeniu pnączy pn. Zielone ściany dla Pragi, realizowanej w ramach budżetu obywatelskiego 2024.
Tereny przeznaczone pod wykonanie nasadzeń pnączy zostały szczegółowo wskazane w załączniku nr 10 do SWZ – lokalizacje nasadzeń pnączy.
Realizacja zadania ma polegać na:
• Zerwaniu darni na głębokość 15 cm z terenów przeznaczonych pod nasadzenia wraz z wywozem powstałego urobku przez Wykonawcę. Czynność powtórzyć również w przypadku braku zadarnienia w określonej lokalizacji, a w miejscach występowania nawierzchni utwardzonej, usunąć jej fragmenty w zakresie umożliwiającym wykonanie nasadzeń pnączy oraz ich późniejszy prawidłowy wzrost,
• przekopaniu terenu glebogryzarką lub przy użyciu narzędzi ręcznych na gł. 30 cm,
• nawiezieniu żyznej warstwy gleby na wys. 10 cm,
• posadzeniu roślin pnączy w określonych ilościach (w rozstawie nie większej niż 50 cm) oraz gatunkach w lokalizacjach wykazanych w załączniku nr 3 do umowy,
• podczas sadzenia bezpośrednio pod bryłę korzeniową należy zastosować dawkę hydrożelu oraz mikoryzy pod każdą z sadzonek pnączy (wskazaną przez producenta),
• wykonaniu korowania powstałych nasadzeń na miąższość 3-5 cm,
• wykonaniu ogrodzenia tymczasowego posadzonych roślin,
• utrzymaniu we właściwej kondycji utworzonych nasadzeń pnączy wraz z regularnym podlewaniem oraz pieleniem do czasu zakończenia okresu trwania umowy,
• wykonaniu tabliczki z oznaczeniem projektu we wszystkich lokalizachach 5 szt,
• w przypadku lokalizacji nr 5 należy w pierwszej kolejności oczyścić ekrany akustyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru prac określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ
c) Warunki techniczne realizacji umowy i standardy wykonania prac – załącznik nr 8 do SWZ
d) Formularz cenowy - załącznik nr 9 do SWZ
e) Wykaz lokalizacji nasadzeń pnączy - załącznik nr 10 do SWZ
f) Standardy kształtowania zieleni Warszawy (załączniki do programu ochrony środowiska dla m.st. Warszawy na lata 2017-2020 z perspektywą do 2023 r.) - załącznik nr 11 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85671,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85671,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “AG-COMPLEX” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85671,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej działki 377/3 w Grabowie nad Pilicą poprzez budowę parku sportowo-rekreacyjnego
- wykonanie prac związanych z pielęgnacją, utrzymaniem zieleni na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Usługa koszenia i wycinki zieleni inwazyjnej w Twierdzy Kłodzko w roku 2025 r.
- Budowa drogi gminnej łączącej ul. Poziomkową z ul. Tuwima w km od 0+014,86 do km 0+723,64 w miejscowości Chełmek, Gmina Chełmek
- "ARANŻACJA SKWERÓW I TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE MIASTA ZŁOTÓW"
- Przystań wodna wraz z zagospodarowaniem terenu w Moczyłach
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.