Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na dostawę wyposażenia apteki szpitalnej w ramach zadania inwestycyjnego pn: Zakup wyposażenia i sprzętów medycznych do wyremontowanych komórek organizacyjnych SPZZOZ w Lipsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483783512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallipsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-caa4c591-7fb8-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na dostawę wyposażenia apteki szpitalnej w ramach zadania inwestycyjnego pn: Zakup wyposażenia i sprzętów medycznych do wyremontowanych komórek organizacyjnych SPZZOZ w Lipsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caa4c591-7fb8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 : Wyposażenie apteki SPZZOZ Lipsko - meble biurowe i medyczne.1. Zestaw biurowy w składzie:
biurko komputerowe (BK)
fotel do biurka komputerowego
szafka stojąca zamykana na klucz (SZ1)
szafka wisząca (SZW)
lustro szatnia
kontener mobilny do biurka (KM)
szafa biurowo-aktowa (SZB)
szafka pod urządzenie wielofunkcyjne (SZM)
krzesło biurowe (K)
stolik (ST)
szafa na odzież (SZO)
ławka
stół (BL)
lustro śluza
szafka odzieżowa śluza (SO)
szafka wisząca pom. Porządkowe (SZW)
szafka podblatowa (SZP)
blat kuchenny (BL)
szafka podblatowa (SZP)
szafka kuchenna wisząca (SZW)
blat kuchenny (BL)
stół (BL)
szafka podblatowa (SZP)
krzesła (K)
stół/blat do komory przyjęć piwnica (BL)
stół/blat komora przyjęć parter
2. zestaw wózków aptecznych w składzie:
Wózki apteczne
3. Wyposażenie receptura 1 i zmywalnia w składzie:
loża recepturowa z nadstawką klasa czystości B
blaty medyczne z atestem hig. Klasa B
taboret laboratoryjny
4. Zestaw regałów i szaf metalowych w składzie:
regał piwnica (RA)
regał archiwum (SZA)
szafa na środki psychotropowe
5. Zestaw wydawczy do izb ekspedycyjnych w składzie:
palety apteczne
Szafa transferowa ekspedycyjna
6. Zestaw szaf medycznych w magazynach produktów leczniczych w składzie:
szafy medyczne klasa B
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 314722,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Wyposażenie apteki SPZZOZ Lipsko - wyposażenie specjalistyczne1. Zestaw chłodziarek do przechowywania produktów leczniczych w składzie:
chłodziarka farmaceutyczna 122 l
lodówka spożywcza 90l
chłodziarka farmaceutyczna 324 l
2. zestaw komór laminarnych do pomieszczeń receptury jałowej (receptura 2 i boks żywieniowy) w składzie:
Komora laminarna 1
Komora laminarna 2
3. Zestaw składający się z systemu monitorowania temperatury i wilgotności do pomieszczeń, w których przechowywane są produkty lecznicze wraz z aparaturą recepturową w składzie:
czujnik temperatury i wilgotności
czujnik temperatury
urządzenie rejestrujace
waga apteczne
waga apteczne
mikser recepturowy
kapsułkarka
szafa na produkty żrące i łatwopalne
4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711130-9 - Chłodziarki
35125100-7 - Czujniki
4.5.5.) Wartość części: 85264,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317893,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 838572,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317893,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carolco Investments Sp. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100851568
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 85/87/8,
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-057
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CAROLCO INVESTMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CAROLCO INVESTMENTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317893,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96481,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236474,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96481,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BitBlue Frost Krzysztof i Justyna Chomiuk Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243439331
7.3.3) Ulica: św. Jana 33
7.3.4) Miejscowość: Suszec
7.3.5) Kod pocztowy: 43-267
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BITBLUE FROST KRZYSZTOF I JUSTYNA CHOMIUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BITBLUE FROST KRZYSZTOF I JUSTYNA CHOMIUK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96481,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-11INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych w postaci preparatów krwiopochodnych
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.