Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00420610/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czernichów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Tresna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żywiecka 2
1.5.2.) Miejscowość: Tresna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-311
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 866 13 25
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 866 12 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czernichow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29bd7f40-3956-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czernichów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29bd7f40-3956-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024855/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Czernichów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2368485,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje budowę i modernizację kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czernichów, obejmującą budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacje oczyszczalni ścieków. Zamówienie podzielone jest na 2 części.Część I
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Międzybrodziu Żywieckim okolice ul. Młyńskiej i Lipowej. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania 1 (strony 8-13, 15-23, 51-115 oraz załączone rysunki, mapy i schematy dla zadania 1).
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 761580,1 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje budowę i modernizację kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Czernichów, obejmującą budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacje oczyszczalni ścieków. Zamówienie podzielone jest na 2 części.Część II
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Czernichowie i Tresnej.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania 2 (strony 8-13, 14, 15-18, 24-36, 51-115 oraz załączone rysunki, mapy i schematy dla zadania 2 oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania 3 (strony 8-13, 15-18, 37-50, 51-115 oraz załączone rysunki, mapy i schematy dla zadania 3).
Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1606905 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 913004,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1382925,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 913004,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LESZEK KOWANEK INTER TECH L.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351317742
7.3.3) Ulica: ul. Koło Białuchy 23
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-235
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Projekt i roboty budowlane.
Projekt Eko, Projekty, nadzory, usługi. Grzegorz Bobek, 90C, 34-408 Pieniążkowice
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZEK KOWANEK INTER TECH L.K.
jakie przetargi wygrała firma
LESZEK KOWANEK INTER TECH L.K.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 913004,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1783500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1771200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LESZEK KOWANEK INTER TECH L.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351317742
7.3.3) Ulica: ul. Koło Białuchy 23
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-235
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZEK KOWANEK INTER TECH L.K.
jakie przetargi wygrała firma
LESZEK KOWANEK INTER TECH L.K.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1771200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TRESNA
więcej: przetargi TRESNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.