eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecDostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach projektu: "Pokonać bariery - szkoła przyjazna każdemu"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach projektu: „Pokonać bariery – szkoła przyjazna każdemu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wojska Polskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070397402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. Prałata St. Słonki 14

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 693821227

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@zywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.zywiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach projektu: „Pokonać bariery – szkoła przyjazna każdemu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ace06f-f221-436a-ad5c-0b4967453f92

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00529816/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach Projektu: „POKONAĆ BARIERY – SZKOŁA PRZYJAZNA KAŻDEMU”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3ace06f-f221-436a-ad5c-0b4967453f92

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:

https://ezamowienia.gov.pl .

Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej

https://ezamowienia.gov.pl

oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP1.242.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach Projektu: „Pokonać bariery – szkoła przyjazna każdemu”.

CZĘŚĆ NR 1: ZAKUP SPRZĘTU DO METODY WARNKEGO

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, dla każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich znaczeniami o następujących wagach:

1) cena brutto – 60% ,
2) termin realizacji zamówienia – 40% .

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna wartość oferty brutto.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu, ubezpieczenia itp., zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SWZ.
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która uzyska największą ilość punktów.

2. Punktacja obliczona zostanie w następujący sposób:

1) dla kryterium „cena brutto”:

ilość punktów = oferta z najniższą całkowitą wartością cenową/całkowita wartość cenowa oferty ocenianej x 100 x 60%

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki,

2) dla kryterium „termin realizacji zamówienia”:

Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, w następujący sposób:

ilość punktów = najkrótszy oferowany termin realizacji/termin realizacji oferty ocenianej x 100 x 40%

Termin realizacji zamówienia będzie liczony w dniach. Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia.

Uwaga:
Zamawiający zastrzega, że maksymalny termin realizacji tej części zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni, liczony od daty podpisania umowy. Oferty z dłuższym niż 14-dniowym terminem realizacji tej części zamówienia będą uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt ustawy PZP.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów w wyniku sumy liczby punktów uzyskanych w kryteriach: „cena brutto” i „termin realizacji zamówienia”. Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach Projektu: „Pokonać bariery – szkoła przyjazna każdemu”.

CZĘŚĆ NR 2: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH I SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO DO TERAPII SI

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, dla każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich znaczeniami o następujących wagach:

1) cena brutto – 60% ,
2) termin realizacji zamówienia – 40% .

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna wartość oferty brutto.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu, ubezpieczenia itp., zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SWZ.
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która uzyska największą ilość punktów.

2. Punktacja obliczona zostanie w następujący sposób:

1) dla kryterium „cena brutto”:

ilość punktów = oferta z najniższą całkowitą wartością cenową/całkowita wartość cenowa oferty ocenianej x 100 x 60%

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki,

2) dla kryterium „termin realizacji zamówienia”:

Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, w następujący sposób:

ilość punktów = najkrótszy oferowany termin realizacji/termin realizacji oferty ocenianej x 100 x 40%

Termin realizacji zamówienia będzie liczony w dniach. Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia.

Uwaga:
Zamawiający zastrzega, że maksymalny termin realizacji tej części zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni, liczony od daty podpisania umowy. Oferty z dłuższym niż 14-dniowym terminem realizacji tej części zamówienia będą uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt ustawy PZP.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów w wyniku sumy liczby punktów uzyskanych w kryteriach: „cena brutto” i „termin realizacji zamówienia”. Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach Projektu: „Pokonać bariery – szkoła przyjazna każdemu”.

CZĘŚĆ NR 3: ZAKUP SPRZĘTU I POMOCY DO SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, dla każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich znaczeniami o następujących wagach:

1) cena brutto – 60% ,
2) termin realizacji zamówienia – 40% .

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna wartość oferty brutto.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu, ubezpieczenia itp., zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SWZ.
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która uzyska największą ilość punktów.

2. Punktacja obliczona zostanie w następujący sposób:

1) dla kryterium „cena brutto”:

ilość punktów = oferta z najniższą całkowitą wartością cenową/całkowita wartość cenowa oferty ocenianej x 100 x 60%

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki,

2) dla kryterium „termin realizacji zamówienia”:

Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, w następujący sposób:

ilość punktów = najkrótszy oferowany termin realizacji/termin realizacji oferty ocenianej x 100 x 40%

Termin realizacji zamówienia będzie liczony w dniach. Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia.

Uwaga:
Zamawiający zastrzega, że maksymalny termin realizacji tej części zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni, liczony od daty podpisania umowy. Oferty z dłuższym niż 14-dniowym terminem realizacji tej części zamówienia będą uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt ustawy PZP.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów w wyniku sumy liczby punktów uzyskanych w kryteriach: „cena brutto” i „termin realizacji zamówienia”. Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Żywcu w ramach Projektu: „Pokonać bariery – szkoła przyjazna każdemu”.

CZĘŚĆ NR 4: ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH DOJRZAŁOŚĆ EMOCJONALNO-SPOŁECZNĄ

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, dla każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował kryteriami i ich znaczeniami o następujących wagach:

1) cena brutto – 60% ,
2) termin realizacji zamówienia – 40% .

Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna wartość oferty brutto.
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu, ubezpieczenia itp., zgodnie z postanowieniami rozdziału XVI SWZ.
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która uzyska największą ilość punktów.

2. Punktacja obliczona zostanie w następujący sposób:

1) dla kryterium „cena brutto”:

ilość punktów = oferta z najniższą całkowitą wartością cenową/całkowita wartość cenowa oferty ocenianej x 100 x 60%

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki,

2) dla kryterium „termin realizacji zamówienia”:

Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, w następujący sposób:

ilość punktów = najkrótszy oferowany termin realizacji/termin realizacji oferty ocenianej x 100 x 40%

Termin realizacji zamówienia będzie liczony w dniach. Wykonawca w ramach tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia.

Uwaga:
Zamawiający zastrzega, że maksymalny termin realizacji tej części zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni, liczony od daty podpisania umowy. Oferty z dłuższym niż 14-dniowym terminem realizacji tej części zamówienia będą uznane za niezgodne z treścią SWZ i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt ustawy PZP.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów w wyniku sumy liczby punktów uzyskanych w kryteriach: „cena brutto” i „termin realizacji zamówienia”. Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, w odniesieniu do każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu medycznego lub zdrowotnego lub wyposażenia, o wartości każdego z nich co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 brutto).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale IX ust. 1 i 2 SWZ (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ),

2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ),

3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP oraz w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw o wartości każdej z nich co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 brutto), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w prowadzonym postępowaniu złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) karty katalogowe lub
2) karty techniczne lub
3) certyfikaty lub atesty, które dopuszczają użytkowanie przedmiotu zamówienia w szkole, lub
4) inne równoważne dokumenty,

potwierdzające że oferowane pomoce dydaktyczne, sprzęt specjalistyczny, wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone w „OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” w zakresie parametrów technicznych oraz gwarancji jakości.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) karty katalogowe lub
2) karty techniczne lub
3) certyfikaty lub atesty, które dopuszczają użytkowanie przedmiotu zamówienia w szkole, lub
4) inne równoważne dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

2. Formularz lub formularze cenowe – załącznik nr 8 do SWZ.

3. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy.

4. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lit. c) SWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia albo wyodrębnionego ich zakresu. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Pełnomocnictwo załączone do oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z podaniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

3. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem (tj. w formie pisemnej), przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba lub osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Szczegółowe regulacje w tym zakresie zostały zawarte w SWZ.

2. Dokumenty postępowania będą także dostępne na stronie internetowej:

https://www.e-bip.org.pl/spzywiec/13255

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.