Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488307/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DWÓCH KONTENERÓW NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA GOŁĄBKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gołąbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołąbki 5
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golabki@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://golabki.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7aeb69fa-5100-4f9e-a5a7-2841f3db47281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo- gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA DWÓCH KONTENERÓW NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA GOŁĄBKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aeb69fa-5100-4f9e-a5a7-2841f3db4728
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00324290/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa dwóch kontenerów na potrzeby Nadleśnictwa Gołąbki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312085,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kontenera chemicznego na potrzeby magazynowania oraz przechowywania środków ochrony roślin, dopuszczonych do stosowania w gospodarce leśnej. Kontener chemiczny docelowo będzie zlokalizowany na terenie szkółki leśnej Mięcierzyn, 88-420 Rogowo, dz. ew. 3200, obr. ew. Mięcierzyn, powiat żniński, województwo kujawsko-pomorskie4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 155911,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kontenera socjalno - biurowego na potrzeby kancelarii leśniczego leśnictwa Oćwieka. Kontener docelowo będzie zlokalizowany na terenie leśnictwa Oćwieka, Oćwieka nr 38, 88-410 Gąsawa, dz. ew. 3053, obręb ew. Drewno, powiat żniński, województwo kujawsko-pomorskie4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 156174,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175275 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175275 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKAPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282097741
7.3.3) Ulica: ul. ŻARSKA nr 9B
7.3.4) Miejscowość: Lipinki Łużyckie
7.3.5) Kod pocztowy: 68-213
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 16 września 2024 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 183.270,00 zł brutto.
W postępowaniu na część II - złożono 2 oferty przez Wykonawców:
1) KAN-BUD Sp. z o.o. ul. Gostyńska 9, 64 -113 Kąkolewo za kwotę brutto 338 250,00 zł.
2) TRONUS Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 21, 01-237 Warszawa, kwota brutto za I i II cz. zamówienia 972 091,14 zł. Oferta odrzucona na podstawie 226 ust.1 pkt 5 i 14PZP.
Cena oferty KAN-BUD Sp. z o.o. ul. Gostyńska 9, 64 -113 Kąkolewo przewyższa
kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do
ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI ROGOWO
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Rogowo
- Dostawa 9 - miejscowego samochodu osobowego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- "Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców"
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.