Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00563984/01 - Wynik z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw płynnych (Pb 95 i ON) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiornika pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji ZDP w Opolu Lub. z/s w Poniatowej oraz innych produktów ekspl. w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU LUBELSKIM Z SIEDZIBĄ W PONIATOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsekretariat@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpopole.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych (Pb 95 i ON) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiornika pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji ZDP w Opolu Lub. z/s w Poniatowej oraz innych produktów ekspl. w roku 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46fccd60-95c6-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016022/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup paliw płynnych (Pb 95 i ON) na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiornika pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji ZDP w Opolu Lub. z/s w Poniatowej oraz innych produktów ekspl. w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/140280/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wnioski, zawiadomień oraz informacji przekazywane będą za pośrednictwem Platformy zakupowej (on-line Marketplanet), dostępnej pod adresem https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/140280/notice/public/details
W przypadku trudności technicznych związanych z korzystaniem z Platformy, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji drogą elektroniczną (za wyjątkiem składania ofert) na adres e-mail: zdpsekretariat@opole.lublin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sprzęt Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu poprzez Platformę powinien spełniać następujące wymogi:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2022 poz. 1233 ze zm.), Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, oznacza załączany dokument jako ”Tajny”. Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji jest zobowiązany wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.). Powyższe
oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.ZP.2720.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z/s w Poniatowej na zasadzie bezgotówkowych zakupów- tankowań na stacji paliwowej Wykonawcy wskazanej w ofercie.
Materiały pędne tankowane będą bezpośrednio z zalegalizowanych dystrybutorów paliw do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń, a także do kanistrów celem sporządzenia odpowiednich mieszanek paliwowo- olejowych do urządzeń z silnikiem dwusuwowym będących w posiadaniu Zamawiającego we wszystkie dni robocze od godz. 07:00 do godz. 15:00, w zależności od potrzeb ZDP w 2024 r.
Materiały pędne (ON,) na potrzeby Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej w Karczmiskach będą dostarczane cysterną Wykonawcy do zbiorników pojazdów- maszyn (lokomotywa, drezyna)
Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiającego zlokalizowany w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Bazy Obwodu Drogowo-Mostowego w Poniatowej, ul. Szkolna 28 i musi obejmować cały przedmiot zamówienia. Zamawiający będzie odbierał produkty, o których mowa w przedmiocie niniejszego zamówienia wyłącznie na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211100-2 - Oleje silnikowe
24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 . Ocena punktowa ofert dotyczyć będzie wyłącznie ofert nie podlegających odrzuceniu.
16.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować następującym kryterium:
- Cena 20 % = 20 pkt
- Opust w % 80 % = 80pkt
Razem 100 % = 100pkt
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
16.3. Zasada obliczenia punktów w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na
podstawie poniższego wzoru:
Cn
PC = ------- x 20 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu ,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 20 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
16.4. Kryterium „Wartość stałego opustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa i wartości 1 litra/sztuki materiału eksploatacyjnego w stosunku do cen obowiązujących w stacjach paliw Wykonawcy” zostaną obliczone wg wzoru:
U o
PU = ----------- x 80 pkt
U max.
gdzie:
PU - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
U max. - największy oferowany stały upust,
Uo - stały upust podany w badanej ofercie.
W przypadku zaoferowania 0% stałego upustu, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
Punkty za kryterium „Wartość stałego upustu”
16.5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PU
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PU - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość stałego opustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa i wartości materiałów eksploatacyjnych w stosunku do cen obowiązujących w stacjach paliw Wykonawcy”
W sytuacji gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia, w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
16.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia: w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SWZ.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień
umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/140280/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-16
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie spółki w Nowej Chełmży 3
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o. o.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Techniki Komunalnej "TEKOM" Sp. z o.o. w Górze w 2025 r.
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2025 rok.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.