eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice"Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361201345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 5

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 384 20 47

1.5.8.) Numer faksu: 91 384 22 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.gryfife.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zuk.gryfice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e339b866-ae17-412f-87df-3a04adb2e79b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037354/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach oraz siedmiu wiejskich (dotyczy skratek) w okresien do 31.12.2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/451762/odbior-transport-i-unieszkodliwienie-odpadow-z-oczyszczalni-sciekow-w-gryficach

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Instrukcja korzystania z Platformy:
a) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
b) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/451762/odbior-transport-i-unieszkodliwienie-odpadow-z-oczyszczalni-sciekow-w-gryficach

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8) Korzystanie z Platformy możliwe pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
b) komputer klasy PC , o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/451762/odbior-transport-i-unieszkodliwienie-odpadow-z-oczyszczalni-sciekow-w-gryficach

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Gmina Gryfice, Zakład Usług Komunalnych w Gryficach,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Gryfice, Zakład Usług Komunalnych: tel. (091) 38 42 047, adres e-mail: iod@zuk.gryfice.eu,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TT 03/10/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 304000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu 19 08 09) z oczyszczalni ścieków w Gryficach, ul. Piastów oraz ośmiu oczyszczalni wiejskich (dotyczy – skratek) jak również odpady o kodzie 19 08 99 innych nie wymienionych odpadów, pochodzących z czyszczenia odstojników wód popłucznych na ujęciach wody.
2. Zamawiający szacuje, że w okresie od 01.11.2024 r. do 31.12.2025 r., do załadunku, odbioru, transportu i utylizacji przewiduje się przekazać następujące ilości odpadów wg niżej wymienionych kodów odpadów:
• 19 08 01 skratki – 64 Mg (słownie: sześćdziesiąt cztery tony),
• 19 08 09 tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze - 70 m3 (słownie: siedemdziesiąt metrów sześciennych),
• 19 08 99 inne niewymienione odpady - 10 Mg (słownie: dziesięć ton).
3. Wykonawca zapewni szczelne kontenery o odpowiedniej pojemności i ładowności, ustawione na terenie oczyszczalni ścieków w Gryficach na czas gromadzenia przez Zamawiający odpadów wg ich klasyfikacji.
4. Wykonawca przy odbiorze pełnych kontenerów zobowiązuje się do ich wymiany na puste by zapewnić Zamawiającemu ciągłość w segregacji i czasowym magazynowaniu odpadów.
5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić specjalistyczny środek transportu do odbioru i wywozu ww. odpadów do miejsca ich utylizacji.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów z oczyszczalni ścieków (wskazanych przez Zamawiającego) w sposób najkorzystniejszy i najmniej uciążliwy dla Zamawiającego.
7. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za przebieg załadunku, transportu i skutki ewentualnych zdarzeń drogowych względnie skutki naruszenia norm sanitarnych, ochrony środowiska i innych.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego na skutek niewłaściwego lub niestarannego działania ze zgromadzonymi odpadami.
9. Ustalenie ilości odbieranych odpadów zawartych w umowie następować będzie przez ważenie na zalegalizowanej wadze samochodowej w punkcie obustronnie uzgodnionym.
10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i bezpośredniego transportu do miejsca utylizacji, odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze, na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni systematyczny odbiór skratek, zawartości piaskowników, tłuszczy i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ciągu całego okresu trwania umowy, w tym również w sytuacjach, gdy temperatura powietrza jest poniżej 0 stopni C.
11. Koszty transportu związany z odbiorem odpadów ponosi Wykonawca.
12. Wykonawca ma obowiązek posiadania wpisu do rejestru podmiotów w systemie BDO.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zadania przez Podwykonawcę, przy czym pełną i całkowitą odpowiedzialność za przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
14. Wykonawca może zlecić wykonanie części zadania podwykonawcom tylko za zgodą Zamawiającego.
15. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. W przypadku braku powyższych informacji, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi) bez udziału podwykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 oraz 109 ust. 1 pkt 4) ustawy. Wykaz podstaw wykluczenia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SWZ; oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

c) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2) wykaz usług podobnych wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane , a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.
4. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-5.
7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:
1) swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy,
w okolicznościach określonych poniżej:
a) niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania
przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia
i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej
(klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.).
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ
na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu
przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób
należyty.
b) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;
c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców,
partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy
i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany
te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych.
d) zmiana urzędowej stawki podatku VAT.
2.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi
bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może
stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zukgryfice.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/451762/odbior-transport-i-unieszkodliwienie-odpadow-z-oczyszczalni-sciekow-w-gryficach

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.