Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585442/01 - Wynik z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa bonów żywieniowych w postaci kart przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: WORD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273747894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska 78
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-507
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: word@word.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa wojewódzka osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Egzaminowanie i szkolenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa bonów żywieniowych w postaci kart przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5832429-cda3-4114-8da7-bf71d6d5f1a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217320/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa bonów żywieniowych w postaci kart przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wordkatowice.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Word Katowice:
https://wordkatowice.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy
pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający
konto na Platformie Przetargowej Word Katowice ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także
funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są pod adresem:
https://wordkatowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z
korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://wordkatowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej
udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Braniborska, 2/10, 53-680 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net
od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8ºº - 16ºº
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, zamawiający, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach (WORD), z siedzibą w Katowicach, ul. Francuska 78 ,40-507
Katowice, telefon 32/3593031 e-mail: word@word.katowice.pl
2. Dyrektor WORD wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem
dotyczących Pani/Pana danych, proszę skontaktować z nim pod adresem e-mail: iod@word.katowice.pl. lub pisemnie na adres
siedziby Administratora
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AT-ZP.262.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów żywieniowych w postaci kart przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach.
2. Bony żywieniowe w formie doładowania kart winny być dostarczane do Zamawiającego sukcesywnie, co miesiąc przez okres 12 miesięcy, wg zamówienia do 180 kompletów bonów po 400,00 zł każdy.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kart dla 210 pracowników wraz z regulaminem korzystania z kart oraz opisem sposobu ich aktywacji. Karty powinny zawierać funkcję bezpłatnej zmiany indywidualnego numeru PIN, samodzielnie przez użytkownika karty. Wykonawca zapewnia obsługę tychże kart poprzez ich comiesięczne doładowywanie.
4. Zamawiający nie jest zobowiązany do złożenia zamówienia w pełnym zakresie ilościowym, w danym miesiącu. Zmniejszenie ilości doładowań kart nie może przekroczyć 50% całości miesięcznego zamówienia.
5. Karty winny być doładowane do 10-ego każdego następnego miesiąca.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania dodatkowego kosztu w postaci kosztów dostawy kart do siedziby Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prowizji w wysokości nie większej niż 1% wartości zamówienia (tj. max. 8 640,00 zł + podatek VAT).
8. Wymagania: Miejscem dostawy kart przedpłaconych jest siedziba Wojewódzkiego Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.
9. Nazwa i kod CPV: 30 16 30 00-9 Karty płatnicze- przedpłacone
4.2.6.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu,
zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których
mowa w Rozdziale 8:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ,
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, lub ewidencji i Zamawiający nie może ich pozyskać z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: w kwocie 5000,00zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).
4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 25.10.2024 r. o godzinie 10:00.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: 85 2490 0005 0000 4600 1089 5585. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej
formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę
konsorcjum lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
składa każdy z wykonawców. Wzór oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, został określony w załączniku nr 3
do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy na podstawie co najmniej jednej z okoliczności wskazanej wart. 455 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bądź w niniejszej umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust.4 i 5 niniejszego paragrafu,
b) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu
zawarcia umowy,
c) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen usług w przypadku gdy nastąpi zmiana:
a) stawki podatku od towarów i usług (innej niż wskazana w ust. 3 lit. a, powyżej) oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
e) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5. W przypadkach, o których mowa w ust.4 niniejszego paragrafu zmiana wynagrodzenia będzie następowała wg
poniższych zasad:
a) Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu podstaw do zastosowania klauzul waloryzacyjnych
wskazanych w ust. 3 niniejszego paragrafu oraz do przedłożenia Zamawiającemu wraz z wnioskiem o dokonanie waloryzacji
wynagrodzenia dokumentów potwierdzających bezpośredni wpływ zmian przepisów
b) wartość waloryzacji w skali miesiąca stanowić będzie iloczyn liczby pracowników/zleceniobiorców zatrudnionych przez
Wykonawcę i świadczących pracę w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy na rzecz Zamawiającego oraz wartości
wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę;
c) zmiana wynagrodzenia nastąpi:
od dnia wejścia w życie przepisów prawnych wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu, jeżeli wniosek wpłynie do
Zamawiającego w terminie do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie ww. przepisów,
od daty złożenia przez Wykonawcę wniosku jeżeli wniosek zostanie złożony do Zamawiającego po upływie 30 dni, licząc
od dnia wejścia w życie ww. przepisów
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w tym przypadku zmiany
kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:
a. minimalny poziom zmiany kosztów, uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 8% w
stosunku do kosztów z miesiąca, w którym złożono ofertę Wynajmującego,
b. poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych
ogłoszonego w komunikacie Prezesa GUS, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym została złożona oferta
Wykonawcy; poziom zmiany będzie stanowił różnicę cen towarów i usług ogłoszonych w komunikacie Prezesa GUS z
miesiąca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen towarów i usług wynikających z komunikatu Prezesa GUS za
miesiąc, w którym została złożona oferta Wykonawcę,
c. sposób określenia wpływu zmiany cen na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony
wnioskującej o zmianę i dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste poniesienie
poszczególnych kosztów, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w ust.6 lit. b. Wniosek Strony
wnioskującej zmianę wynagrodzenia, powinien zawierać propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia
wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny, czy proponowane zmiany wynikają ze zmiany cen kosztów
związanych z realizacją Umowy względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy
zawartego w ofercie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wordkatowice.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzanie pojazdów służbowych KSP
- Dostawa kart przedpłaconych i bonów podarunkowych
- Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników PISF
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.