Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00470004/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c20b62c-9449-458b-9aa7-b6b3ea699b4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2421.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171855,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa automatycznej komory do badania mrozoodporności betonu, kruszyw i stabilizacjiZamówienie dla części I obejmuje :
- dostawę fabrycznie nowego, kompletnego, niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji, gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia
- podłączenie i uruchomienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (planowane miejsce znajduje się na parterze budynku, montaż agregatu na zewnętrznej ścianie, do 10 metrów od urządzenia)
- przeszkolenie osób przewidzianych do obsługi wymienionego sprzętu
- udzielenie gwarancji na działanie sprzętu na co najmniej 12 miesięcy.
- zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez okres użytkowania sprzętu,
- usunięcie awarii w trakcie trwania gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
w miejscu użytkowania sprzętu,
- Instrukcję obsługi w języku polskim
- Certyfikat CE i wszystkie wymagane deklaracje zgodności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 85220,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komory klimatycznej do kondycjonowania próbek nawierzchniZamówienie dla części II obejmuje :
- dostawę fabrycznie nowego, kompletnego, niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji, gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
- uruchomienie i test sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego,
- udzielenie gwarancji na działanie sprzętu na co najmniej 24 miesiące.
- zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez okres użytkowania sprzętu,
- usunięcie awarii w trakcie trwania gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
w miejscu użytkowania sprzętu,
- instrukcję obsługi w języku polskim
- wszystkie wymagane deklaracje zgodności,
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 40217,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do badania współczynnika filtracji dla piasków i kruszyw 0/31,5mmZamówienie dla części III obejmuje :
- dostawę fabrycznie nowego, kompletnego, niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji, gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. Zestaw musi zawierać wszystkie sita / uszczelki potrzebne do przeprowadzania badania zgodnie z wymaganiami normy, bez ryzyka uszkodzenia sprzętu.
- podłączenie/ uruchomienie i przeszkolenie osób przewidzianych do obsługi wymienionego sprzętu
- udzielenie gwarancji na działanie sprzętu (pompa próżniowa) na co najmniej 12 miesięcy.
- zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez okres użytkowania sprzętu,
- usunięcie awarii w trakcie trwania gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
w miejscu użytkowania sprzętu,
- instrukcję obsługi w języku polskim
- deklarację zgodności do wykonywania badań zgodnie z wymogami normy CEN ISO/TS 17892-11 oraz normami bezpieczeństwa
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 46418,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToRoPol sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 524-000-46-26
7.3.3) Ulica: Czarna Droga 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-620
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 527-23-55-435
7.3.3) Ulica: Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60427,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60427,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60427,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOLAB Paweł Szkurłat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 525-127-47-66
7.3.3) Ulica: Kazimierza Dąbrowskiego 52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60427,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie kompletnej ścieżki diagnostycznej stanowiącej wyposażenie OSKP do badania pojazdów o dcm do i powyżej 3,5 t realizowanej na jednym kanale
- Dostawa tensjometru do pomiarów dynamicznego napięcia powierzchniowego i międzyfazowego oraz reologii powierzchniowej
- Dostawa maskalignera (urządzania do centrowania i naświetlania wzorów fotolitograficznych).
- Dostawa aparatu do dynamicznej analizy mechanicznej (DMTA)
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.