eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RegiminMODERNIZACJA NAWIERZCHNI PODŁOGI NA HALI SPORTOWEJ W REGIMINIE



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MODERNIZACJA NAWIERZCHNI PODŁOGI NA HALI SPORTOWEJ
W REGIMINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Regimin

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6811756

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf8b8db1-ebea-4acb-a698-2c5688ba5196

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA NAWIERZCHNI PODŁOGI NA HALI SPORTOWEJ
W REGIMINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf8b8db1-ebea-4acb-a698-2c5688ba5196

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463658

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID: IDB.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487804,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż nowej oraz kompletnej podłogi sportowej na halę sportową o wymiarach 44,40 x 25 m. Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia. W ramach realizacji przedmiotowego zadania należy wykonać demontaż istniejącej podłogi wraz z zagospodarowaniem materiałów z rozbiórki we własnym zakresie.



- demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych
- demontaż i ponowny montaż bramek
- demontaż i ponowny montaż trybun trzyrzędowych
- demontaż i utylizacja istniejącej podłogi sportowej
- montaż nowej podłogi sportowej zgodnie z opisem
Uwaga należy przyjąć wzmocnienia podłogi pod trybunami.

Miejsce realizacji zadania: Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej im. Teofila Lenartowicza w Regiminie, ul. Heleny Dobrzynieckiej 1, 06-461 Regimin.
Hala sportowa jest obiektem wielofunkcyjnym o wymiarach 44,40 x 25,0m pozwala na uprawianie takich dyscyplin jak:
- piłka ręczna – wymiar boiska 40,0 x 20m,
- piłka koszykowa - wymiar boiska 28,0 x 15,0m,
- piłka siatkowa (2 boiska) - wymiar 18,0 x 9,0,
- tenis – wymiar boiska 23,77 x 10,97m
Podłoga wykonana jest z drewnianych paneli podłogowych typu JUNCKERS

Wykonawca odtworzy w/w istniejące linie boisk, przeniesie bramki oraz tuleje na nową nawierzchnię sportową. Należy przewidzieć możliwość zakupu nowych mocowań.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony został w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ) oraz w szczegółowych informacjach do inwestycji wraz z załącznikami załączonych do ogłoszenia w BZP (Platformie e-Zamówienia).
Parametry i wymagania wskazane w OPZ określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakie ma spełniać dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478799,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633646,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478799,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flexfloor S.C. Andrzej Potrzuski, Krzysztof Kolebuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281470370

7.3.3) Ulica: 10-408

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-408

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478799,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.