eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówOdbiór organicznego środka poprawiającego właściwości gleby z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów i Z/I Julków / 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór organicznego środka poprawiającego właściwości gleby z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów i Z/I Julków / 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór organicznego środka poprawiającego właściwości gleby z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów i Z/I Julków / 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7292c4f-e729-4e9f-939c-92e2e079869a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476074

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego tj. Z/I Dylów A.
2. Środek ten jest środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku przetwarzania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr:
1) Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nr. G-742/18 z dn. 17.04.2018 r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby – wytwarzany w Z/I Dylów A, gm. Pajęczno.
3. Środek przeznaczony jest do stosowania w uprawach polowych roślin rolniczych, do rekultywacji gruntów zdegradowanych w celu przywrócenia im wartości użytkowej oraz w uprawie warzyw, roślin sadowniczych, roślin ozdobnych i trawników oraz do przygotowania podłoża uprawowego przeznaczonego do uprawy roślin w pojemnikach i na użytkach zielonych. Szczególnie polecany jest do stosowania na glebach słabych, zdegradowanych, ciężkich i zwięzłych o złej strukturze i niskiej zawartości materii organicznej.
4. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości środka do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:
- zadanie nr 1: Z/I Dylów A - łączna ilość środka do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 2 000 Mg.
5. Odbiór środka odbywał się będzie z terenu Z/I Dylów A, gm. Pajęczno.
6. Zakładana ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 70%. Zmniejszenie ilości środka w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 30% szacunkowych ilości środka do odbioru w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość środka przewidziana do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.
8. Załadunek „SWERU” leży po stronie Zamawiającego.
9. Wagi zainstalowane w Z/I zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.
10. Odbiór przedmiotu niniejszej umowy odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. W przypadku zmiany godzin odbioru „SWER”, Strony uzgodnią to między sobą drogą elektroniczną lub telefoniczną bez konieczności wprowadzania zmian aneksem.
11. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą prześle Wykonawcy planowane ilości środka do odbioru w każdy piątek poprzedzający planowany tydzień.
12. Po otrzymaniu informacji, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania każdorazowo Zamawiającemu zgłoszenia (awizacji) w formie telefonicznej bądź elektronicznej z 48 godzinnym wyprzedzeniem do czasu realizacji odbioru.
13. Zgłoszenie winno zawierać datę transportu, nazwę Przewoźnika, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko kierowcy.
14. Środek będący środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku kompostowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr G-742/18 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 17.04.2018r., Decyzją nr G-874/19 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 05.08.2019r. i Decyzją nr. G-1443/23 wydana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby.
15. Decyzje wraz z instrukcją stosowania i przechowywania „SWER” stanowią załączniki do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24440000-0 - Różne nawozy

4.5.5.) Wartość części: 132840,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego tj. Z/I Gotartów.
2. Środek ten jest środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku przetwarzania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr:
1) Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nr. G-874/19 z dn. 05.08.2019r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby – wytwarzany w Z/I Gotartów, gm. Kluczbork.
3. Środek przeznaczony jest do stosowania w uprawach polowych roślin rolniczych, do rekultywacji gruntów zdegradowanych w celu przywrócenia im wartości użytkowej oraz w uprawie warzyw, roślin sadowniczych, roślin ozdobnych i trawników oraz do przygotowania podłoża uprawowego przeznaczonego do uprawy roślin w pojemnikach i na użytkach zielonych. Szczególnie polecany jest do stosowania na glebach słabych, zdegradowanych, ciężkich i zwięzłych o złej strukturze i niskiej zawartości materii organicznej.
4. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości środka do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:
- zadanie nr 2: Z/I Gotartów - łączna ilość środka do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 2 000 Mg.
5. Odbiór środka odbywał się będzie z terenu z terenu Z/I Gotartów, gm. Kluczbork.
6. Zakładana ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 70%. Zmniejszenie ilości środka w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 30% szacunkowych ilości środka do odbioru w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość środka przewidziana do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.
8. Załadunek „SWERU” leży po stronie Zamawiającego.
9. Wagi zainstalowane w Z/I zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.
10. Odbiór przedmiotu niniejszej umowy odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. W przypadku zmiany godzin odbioru „SWER”, Strony uzgodnią to między sobą drogą elektroniczną lub telefoniczną bez konieczności wprowadzania zmian aneksem.
11. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą prześle Wykonawcy planowane ilości środka do odbioru w każdy piątek poprzedzający planowany tydzień.
12. Po otrzymaniu informacji, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania każdorazowo Zamawiającemu zgłoszenia (awizacji) w formie telefonicznej bądź elektronicznej z 48 godzinnym wyprzedzeniem do czasu realizacji odbioru.
13. Zgłoszenie winno zawierać datę transportu, nazwę Przewoźnika, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko kierowcy.
14. Środek będący środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku kompostowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr G-742/18 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 17.04.2018r., Decyzją nr G-874/19 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 05.08.2019r. i Decyzją nr. G-1443/23 wydana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby.
15. Decyzje wraz z instrukcją stosowania i przechowywania „SWER” stanowią załączniki do umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24440000-0 - Różne nawozy

4.5.5.) Wartość części: 110700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego tj. Z/I Julków.
2. Środek ten jest środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku przetwarzania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzjami nr:
1) Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nr. G-1443/23 z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby – wytwarzany w Z/I Julków, gm. Skierniewice.
3. Środek przeznaczony jest do stosowania w uprawach polowych roślin rolniczych, do rekultywacji gruntów zdegradowanych w celu przywrócenia im wartości użytkowej oraz w uprawie warzyw, roślin sadowniczych, roślin ozdobnych i trawników oraz do przygotowania podłoża uprawowego przeznaczonego do uprawy roślin w pojemnikach i na użytkach zielonych. Szczególnie polecany jest do stosowania na glebach słabych, zdegradowanych, ciężkich i zwięzłych o złej strukturze i niskiej zawartości materii organicznej.
4. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości środka do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:
- zadanie nr 3: Z/I Julków - łączna ilość środka do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 1 500 Mg.
5. Odbiór środka odbywał się będzie z terenu z terenu Z/I Julków.
6. Zakładana ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 70%. Zmniejszenie ilości środka w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 30% szacunkowych ilości środka do odbioru w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość środka przewidziana do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.
8. Załadunek „SWERU” leży po stronie Zamawiającego.
9. Wagi zainstalowane w Z/I zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.
10. Odbiór przedmiotu niniejszej umowy odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. W przypadku zmiany godzin odbioru „SWER”, Strony uzgodnią to między sobą drogą elektroniczną lub telefoniczną bez konieczności wprowadzania zmian aneksem.
11. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą prześle Wykonawcy planowane ilości środka do odbioru w każdy piątek poprzedzający planowany tydzień.
12. Po otrzymaniu informacji, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania każdorazowo Zamawiającemu zgłoszenia (awizacji) w formie telefonicznej bądź elektronicznej z 48 godzinnym wyprzedzeniem do czasu realizacji odbioru.
13. Zgłoszenie winno zawierać datę transportu, nazwę Przewoźnika, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko kierowcy.
14. Środek będący środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku kompostowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr G-742/18 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 17.04.2018r., Decyzją nr G-874/19 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 05.08.2019r. i Decyzją nr. G-1443/23 wydana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby.
15. Decyzje wraz z instrukcją stosowania i przechowywania „SWER” stanowią załączniki do umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24440000-0 - Różne nawozy

4.5.5.) Wartość części: 99630,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla zadania nr 1:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.09.2024 r. do godz. 10:00 zostały złożone oferty przez następujących Wykonawców:
1. PPHU ABBA-EKOMED Sp. z o.o. - ul. Filomatów Pomorskich 8, 87-100 Toruń z ceną oferty 2 116 800,00 zł brutto,
2. SENDA Sp. z o.o. - ul. Strzygłowska 67 FK, 04-872 Warszawa ceną oferty 317 340,00 zł brutto,
3. „DUDEK” Aleksandra Dudek - Janówka 10, 46-220 Byczyna z ceną oferty 209 100,00 zł brutto.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 132 840,00 zł brutto.
Powyższe ceny ofert ww. Wykonawców przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DUDEK” Aleksandra Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511254082

7.3.4) Miejscowość: Janówka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne dla zadania nr 3:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.09.2024 r. do godz. 10:00 zostały złożone oferty przez następujących Wykonawców:
1. PPHU ABBA-EKOMED Sp. z o.o. - ul. Filomatów Pomorskich 8, 87-100 Toruń z ceną oferty 1 587 600,00 zł brutto,
2. SENDA Sp. z o.o. - ul. Strzygłowska 67 FK, 04-872 Warszawa ceną oferty 219 555,00 zł brutto,
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 99 630,00 zł brutto.
Powyższe ceny ofert ww. Wykonawców przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.