eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUtwardzenie terenu działki budowlanej oraz dostosowanie istniejących chodników do parametrów wymaganych dla dróg pożarowych na potrzeby osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej...



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie terenu działki budowlanej oraz dostosowanie istniejących chodników do parametrów wymaganych dla dróg pożarowych na potrzeby osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943478635

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ca20e9b-3e4b-4587-aa0f-9527ce372d83

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie terenu działki budowlanej oraz dostosowanie istniejących chodników do parametrów wymaganych dla dróg pożarowych na potrzeby osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ca20e9b-3e4b-4587-aa0f-9527ce372d83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007211/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Dostosowanie p.poż. DS-y - droga p.poż na terenie Osiedla Akademickiego (DS1, DS2, DS3, Kreślarnia).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/TP1/SZP-2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 856635,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu działki nr 31/2 obręb nr 19 m. Koszalin oraz dostosowanie istniejących chodników do parametrów wymaganych dla dróg pożarowych na potrzeby osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym w SWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ i dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym/wykonawczym, Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Opinii geotechnicznej) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ:

Zadanie I – Zjazd z ul. Rejtana i drogi przy DS1 i DS2

W ramach zamówienia w Zadaniu I należy wykonać również utwardzenie odcinka ścieżki prowadzącej z al. Mikołaja Kopernika na parking przy CKS Kreślarnia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 546871,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu działki nr 31/2 obręb nr 19 m. Koszalin oraz dostosowanie istniejących chodników do parametrów wymaganych dla dróg pożarowych na potrzeby osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym w SWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ i dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym/wykonawczym, Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Opinii geotechnicznej) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ:

Zadanie II – Zjazd z ul. Sportowej i drogi przy DS3 i CKS Kreślarnia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 309763,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450112,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. FUKS KRYSTIAN MENDZIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 320731463

7.3.3) Ulica: MAZURSKA 11

7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN

7.3.5) Kod pocztowy: 75-394

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323490 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238166,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. FUKS KRYSTIAN MENDZIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 320731463

7.3.3) Ulica: MAZURSKA 11

7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN

7.3.5) Kod pocztowy: 75-394

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Strony wyznaczają termin wykonania przedmiotu do 60 dni od dnia przekazania placu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy po zgłoszeniu gotowości przystąpienia do prac przez Wykonawcę, jednak w terminie nie późniejszym niż 7 dni roboczych od podpisania umowy. Rozpoczęcie robót nastąpi w okresie do 3 dni roboczych od daty przekazania placu budowy (dotyczy Zadania I oraz Zadania II)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.