eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MargoninPoprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę dróg i chodników na terenie gm Margonin dof z Rządowego Funduszu Polski Ład:Programu Inwestycji Strateg BUDOWAPRZEBUDOWA,DRÓG NA TERENIE GM MARGONIN



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę dróg i chodników na terenie gm Margonin dof z Rządowego Funduszu Polski Ład:Programu Inwestycji Strateg BUDOWAPRZEBUDOWA,DRÓG NA TERENIE GM MARGONIN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę dróg i chodników na terenie gm Margonin dof z Rządowego Funduszu Polski Ład:Programu Inwestycji Strateg BUDOWAPRZEBUDOWA,DRÓG NA TERENIE GM MARGONIN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ba963e8-a6bd-491f-8aa7-0910f011d007

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029836/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa warunków życia mieszkańców poprzez budowę dróg i chodników na terenie gminy Margonin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prow jest w języku
polskim za pośr platformazakupowa.plpod adr https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/lW celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie (wskazane w rozdziale VIII)odbywa się za
pośr platformazakupowa.pli formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń,
wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośr platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie
przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z“Wyślij wiadomość zamawiającego”,po kliknięciu
przyciskuWyślij,otrzyma na adres mailowy,podany w poluTwój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod
uwierzytelniający.Kod należy wpisać w poluKod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiemWyślij.Następnie Wykonawca
otrzyma potw wysłania wiadomości.Kod uwierzytelniający jest aktywny przez30 minut od wygenerowania lub do momentu
wygenerowania kolejnego kodu.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośr platformazakupowa.plInformacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji“Komunikaty”.Korespondencja,której zgodnie z obow przep adresatem jest konkretny wykonawca, będzie
przekazywana za pośr platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderuSPAM.Zamawiający, zgodnie z Roz Prez RM z
dnia30.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postęp o udziel zam publ lub konkursie(Dz.Uz 2020rpoz.2452),określa
niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj:stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s,komputer klasy PClubMAC o następującej konfiguracji:pamięć
min.2GBRam,procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MS Windows7,Mac Os x 10
4,Linux,lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna,inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,włączona
obsługaJavaScript,zainstalowany program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS1.3Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównego
Urzędu Miar.Wykonawca,przystępując do niniejszego postęp o udziel zam publ:akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regul zamieszczonym na str int pod linkiem w zakładce„Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,zapoznał i stosuje się do Instr składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,w szczególności za sytuację,gdy
zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert(np.złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do
zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedm
postęp ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221UstPZP.Zamawiający informuje,że instr korzystania z
platformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postęp przy użyciuplatformazakupowa.plznajdują się w zakładce„Instrukcje dla
Wykonawców" na str int pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XII, PUNKT 20

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XII, PUNKT 20

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę dróg na terenie gminy Margonin w następującym zakresie:
a) Budowa drogi do nowej Sali wiejskiej w Próchnowie
Zadanie obejmuje wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m i długości ok. 162 m. Zakres robót budowlanych:
-wykonanie nowej konstrukcji drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej,
-budowę drogi dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
-wykonanie pobocza drogi gminnej z jasnego kruszywa,
-wykonanie oznakowania poziomego oraz pionowego,
-wykonanie zieleni (warstwa humusu z obsianiem mieszanką traw).

b) Przebudowa drogi za jeziorem w Zbyszewicach
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 m ogra-niczona opornikiem betonowym 12x25x100 cm i długości 632,80 m.

c) Budowa drogi w Radwankach
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi o nawierzchni z kostki betonowej typu „EKO-DOMINO” oraz kostki betonowej typu „behaton” o długości 51,80 m.
- budowę/przebudowę zjazdów z kostki betonowej
- regulacje wysokościową studni,
- wykonanie zieleni ( warstwa humusu z obsianiem mieszanką traw)

d) Budowa drogi w Adolfowie
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi z betonu asfaltowego o szerokości 4,0 m ograni-czona opornikiem betonowym 12x25x100 cm, z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego i długości 772,69 m.
Zakres robót budowlanych:
- wycinkę drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją
- wykonanie nowej konstrukcji drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej
- wykonanie pobocza drogi z jasnego kruszywa
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
- wykonanie zielenie

e) Przebudowa ulicy Kuźniowej w Margoninie
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy z betonu asfaltowego o długości ok. 55 m i szerokości 6,0 m ograniczona z jednej strony istniejącym krawężnikiem (który wykonany był pod-czas remontu chodnika wzdłuż ul. Kuźniowej), a z drugiej nowoprojektowanym opornikiem beto-nowym 12x25x100 cm.
Zakres robót budowlanych:
-rozbiórkę istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego,
-wykonanie nowej konstrukcji drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej,
-wykonanie opornika betonowego ograniczającego jezdnię od strony pobocza
-wykonanie zieleni (warstwa humusu z obsianiem mieszanką traw).


f) Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Adolfowo, Lipiniec, Zbyszewice i Lipiny - Czesławice

- Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drodze gminnej nr 198036P w m. Adolfowo
Zakres remontu obejmuje odcinek drogi o długości 120,67 m. Remont należy przeprowadzić po-przez wykonanie frezowania profilującego o gł. min. 4,0 cm, a następnie ułożenie warstwy ścieral-nej z betonu asfaltowego o gr. min. 4,0 cm.
Zakres robót budowlanych:
-frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
-wbudowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,


- Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drodze gminnej nr 198033P w m. Lipi-niec. Zakres remontu podzielono na 12 odcinków o łącznej długości 381 m. Remont należy prze-prowadzić poprzez wykonanie frezowania profilującego o gł. min. 4 cm, a następnie ułożenie war-stwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. min. 4cm.
Zakres robót budowlanych:
-frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
-wbudowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,

- Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drodze gminnej nr 198041P w m. Zbyszewice
Zakres remontu obejmuje odcinek drogi o długości 458,47 m. Remont należy przeprowadzić po-przez wykonanie frezowania profilującego o gł. min. 4,0 cm, a następnie ułożenie warstwy ścieral-nej z betonu asfaltowego o gr. min. 4,0 cm.
Projektowana inwestycja przewiduje następujący zakres robót budowlanych:
-frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
-wbudowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,

- Remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drodze gminnej nr 198032P w m. Lipi-ny - Czesławice
Zakres remontu obejmuje odcinek drogi o długości 990,00m. Remont należy przeprowadzić po-przez wykonanie frezowania profilującego o gł. min. 4,0 cm. Projektowana inwestycja przewiduje następujący zakres
robot budowlanych:
- frezowanie profilujące istniejącej nawierzchni,
- wbudowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy - zał. nr 1, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – zał. nr 3, pełnomocnictwo (o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rozdział XVIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.