eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa opatrunków podstawowych, zestawów zabiegowych oraz do podciśnieniowej terapii ran.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opatrunków podstawowych, zestawów zabiegowych oraz do podciśnieniowej terapii ran.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@usk1.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opatrunków podstawowych, zestawów zabiegowych oraz do podciśnieniowej terapii ran.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926172e1-a50f-40a5-ae22-380aca8b9f95

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223670/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 5. Opatrunki sterylne, niesterylne i hemostatyki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EO/LA-2737/82/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zestaw do laparotomii małej: Kompres gazowy RTG 12 W 17 N 10 cm x 20 cm – 4 sztuki, kompres gazowy RTG 8 W 17 N 10 cm x 10 cm – 40 sztuk, kompres gazowy RTG 16 W 17 N 7,5 cm x 7,5 cm – 20 sztuk, serweta gazowa RTG 4 W 45 cm x 45 cm – 2 sztuki, tupfer kula RTG 20 cm x 20 cm – 6 sztuk, op. 1 zestaw -500 op.
2 Zestaw do laparotomii dużej: Kompres gazowy RTG 12 W 17 N 10 cm x 20 cm - 4 sztuk, kompres gazowy RTG 8 W 17 N 10 cm x 10 cm – 30 sztuk, kompres gazowy RTG 16 W 17 N 7,5 cm x7,5 cm – 60 sztuk, kompres gazowy RTG 8 W 17 N 5 cm x 5 cm - 10 sztuk, serweta gazowa RTG 4 W 45 cm x 45 cm – 4 sztuki, seton RTG 1 m x 10 cm – 1 sztuka, tupfer kula RTG 20 cm x 20 cm – 10 sztuk, op. 1 zestaw -160 op.
3 Zestaw do operacji biodro, udo: serweta gazowa RTG 17 N 4 W 45 cm x 45 cm - 3 sztuki, kompres gazowy RTG 17 N 8W 10 cm x 20 cm - 20 sztuk, kompres gazowy RTG 17 N 12 W – 10 cm x 10 cm – 40 sztuk, op. 1 zestaw - 160 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 28869,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym umieszczonym centralnie, wykonany z hydrofobowej włókniny, pokryty klejem akrylowym, wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu, hipoalergiczny, z przecięciem i otworem O, umowżliwiającym łatwą aplikację wokół założonych drenów i cewników, pakowane pojedynczo, rozmiar 9 cm x 10 cm, op. 1 szt 5400 op.
2 Jałowy, samoprzylepny opatrunek z wkładem chłonnym umieszczonym centralnie, wykonany z hydrofobowej włókniny, pokryty klejem akrylowym, wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu, hipoalergiczny, z przecięciem i otworem O, umowżliwiającym łatwą aplikację wokół założonych drenów i cewników, pakowane pojedynczo, rozmiar 12 cm x 14 cm, op. 1 szt 4200 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 7856,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Jednorazowy zbiornik o pojemności 300 ml na wydzielinę z przezroczystym drenem, zaciskiem drenu i złączem do podłączenia do drenu podkładki, odprowadzającej wydzielinę, ze środkiem żelującym wydzielinę oraz z filtrem przeciwbakteryjnym, kompatybilny z urządzeniem RENASYS GO posiadanym przez Szpital, op. 1 sztuka 70 op.
2 Jałowy, średni zestaw opatrunkowy do podciśnieniowej terapii leczenia ran zawierający: opatrunek piankowy z siatkowego poliuretanu o otwartych porach, w kolorze czarnym, w rozmiarze 20 cm x 12,5 cm x 3 cm – 1 sztuka, dren Soft Port - 1 sztuka, folia samoprzylepna poliuretanowa 20 cm x 30 cm – 3 sztuki, kompatybilny z urządzeniem RENASYS GO posiadanym przez Szpital, op. 1 zestaw 80 op.
3 Jałowy, duży zestaw opatrunkowy do podciśnieniowej terapii leczenia ran zawierający: opatrunek piankowy z siatkowego poliuretanu o otwartych porach, w kolorze czarnym, w rozmiarze 25cm x 15 cm x 3 cm – 1 sztuka, dren Soft Port - 1 sztuka, folia samoprzylepna poliuretanowa 20 cm x 30 cm – 3 sztuki, kompatybilny z urządzeniem RENASYS GO posiadanym przez Szpital, op. 1 zestaw 10 op.
4 Jednorazowy zbiornik 300 ml z utwardzaczem na wydzielinę, z przezroczystym drenem, zaciskiem drenu i złączem do podłączenia do drenu podkładki, kompatybilny z urządzeniem RENASYS TOUCH posiadanym przez Szpital, op. 1 sztuka 100 op.
5 Łącznik Y pozwalający na połączenie dwóch sterylnych portów z jednym przyrządem do podciśnienia RENASYS posiadanym przez Szpital, op. 1 sztuka 3 op.
6 Jednorazowa końcówka kompatybilna z urządzeniem Versajet II posiadanym przez Szpital, op. 1 sztuka. W zakresie rozmiaru Zamawiający wymaga po 1 szt. asortymentu w rozmiarze: 15°/14 mm, 45°/14 mm oraz 45°/8 mm.
7 Jałowy, powleczony białą parafiną opatrunek, który może być stosowany do opatrywania niewielkich oparzeń, ran z utratą skóry (pęknięcia, otarcia, przeszczepy skórne) i owrzodzeń podudzi. Opatrunek z gazy, przepuszcza powietrze, wysięk z rany przedostaje się i jest gromadzony w znajdującym się na wierzchu kompresu, zapobiega maceracji skóry, wymaga zastosowania opatrunku wtórnego, o wymiarach 15 cm x 2 m, op. 12 szt. 10 op.
8 Jałowy, mały zestaw opatrunkowy do podciśnieniowej terapii leczenia ran zawierający: opatrunek piankowy z siatkowego poliuretanu o otwartych porach, w kolorze czarnym, w rozmiarze 10 cm x 8 cm x 3 cm – 1 sztuka, dren Soft Port - 1 sztuka, folia samoprzylepna poliuretanowa 20 cm x 30 cm – 1 sztuki, kompatybilny z urządzeniem RENASYS GO posiadanym przez Szpital, op. 1 zestaw 10 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 64081,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zestaw do operacji kolana: serweta gazowa RTG 17 N 4 W 45 cm x 45 cm - 3 sztuk, kompres gazowy RTG 17 N 8W 10 cm x 20 cm - 30 sztuk, kompres gazowy RTG 17 N 12 W – 10 cm x 10 cm – 30 sztuk, opaska elastyczna 12 cm x 5m – 1 sztuka, op. 1 zestaw 10 op.
2 Zestaw do amputacji, przeszczep skóry: serweta gazowa RTG 17 N 4 W 45 cm x 45 cm - 3 sztuki, kompres gazowy RTG 17 N 8W 10 cm x 20 cm - 20 sztuk, kompres gazowy RTG 17 N 12 W 10 cm x 10 cm – 20 sztuk, opaska elastyczna 15 cm x 5 m – 2 sztuki, podkład podgipsowy 15 cm x 3 m - 2 sztuki, op. 1 zestaw 10 op.
3 Zestaw okulistyczny: tupfer kula 20 cm x 20 cm- 3 sztuki, kleszczyki typu korcang, miseczka plastikowa 150 ml, kompres gazowy 7,5 cm x7,5 cm – 7 sztuk, metalowa drucikowa rozwórka do oka, owalny opatrunek włókninowy wypełniony wysokochłonnym wkładem 5,5 mm x 6,5 mm (+/- 5 mm), op. 1 zestaw 1600 op.
4 Zestaw do operacji drogą brzuszną (mały): serweta gazowa 4 W RTG 45 cm x 45 cm - 1 sztuka, serweta gazowa 4 W RTG 75 cm x 90 cm - 1 sztuka, kompresy gazowe RTG 17 N 8 W 7,5 cm x 7,5 cm -20 sztuk, kompresy gazowe RTG 17 N 8 W 10 cm x 10 cm - 20 sztuk, kompresy gazowe RTG 17 N 12 W 10 cm x 20 cm - 5 sztuk, op. 1 zestaw 30 op.
5 Zestaw do operacji drogą brzuszną (duży): serweta gazowa 4 W RTG 45 cm x 45 cm -1 sztuka, serweta gazowa 4 W RTG 75 cm x 90 cm -1 sztuka, kompresy gazowe RTG 17 N 8 W 7,5 cm x 7,5 cm - 40 sztuk, kompresy gazowe RTG 17 N 8 W - 10 cm x 20 cm -5 sztuk, kompresy gazowe RTG 17 N 12 W 10 cm x 10 cm -40 sztuk, op. 1 zestaw 50 op.
6 Zestaw do operacji drogą pochwową: kompresy gazowe RTG 17 N 8 W 7,5 cm x7,5 cm - 10 sztuk, kompresy gazowe RTG 17 N 8 W 10 cm x 10 cm - 30 sztuk, kompresy gazoweRTG 17 N 12 W 10 cm x 20 cm - 5 sztuk, op. 1 zestaw 300 op.
7 Zestaw do zabiegów na żylakach: kompres gazowy RTG 8 W 17 N – 10 cm x 10 cm – 10 sztuk, kompres gazowy RTG 16 W 17 N -10 cm x 20 cm, opaska elastyczna 15 cm x 4 m - 2 sztuki, op. 1 zestaw 800 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 51973,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Seton jałowy 2 m x 5 cm z gazy, z nitką radiacyjną, op. 1 szt 2200 op.
2 Seton jałowy 2 m x 2 cm z gazy, z nitką radiacyjną, op. 1 szt 200 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 10843,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opaski elastyczne niejałowe 5 m x 20 cm koloru białego, z zapinką (1 lub 2), z lycrą, miękkie, przepuszczające powietrze, gęsto równomiernie tkane, pakowane pojedynczo, op. 1 szt 300 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 972,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Pakiet: kompresy 17 nitek 8 Warstw, rozmiar 10 cm x 20 cm - 5 sztuk + pęseta plastikowa - 1 sztuka, op. 1 zestaw 200 op.
2 Patyczki higieniczne plastikowe, hypoalergiczne, testowane dermatologicznie, pakowane maks. po 200 szt, op. 1 patyczek 80000 op.
3 Chusteczki pielęgnacyjne nawilżone mleczkiem kosmetycznym z prowitaminą B5 lub Witaminą E i alantoliną, do oczyszczania, nawilżania i pielęgnacji skóry noworodków, wykonane z delikatnej i miękkiej włókniny, opakowanie winno być opatrzone zamknięciem umożliwiającym wielokrotne korzystanie i mieścić maks. po 72 szt. chusteczek, op. 1 chusteczka 260000 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 34910,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kompres żelowy "zimno/ciepło", rozmiar 13 cm (+/- 1 cm) na 14 cm (+/- 1 cm), op. 1 szt. 30 op.
2 Kompres żelowy "zimno/ciepło", rozmiar 16 cm (+/- 1 cm) na 26 cm (+/- 1 cm), op. 1 szt. 50 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

4.5.5.) Wartość części: 298,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22762,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22762,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22762,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22762,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7894,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7894,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7894,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. sp. K,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7894,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64168,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64168,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64168,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith&Nephew sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262825537

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64168,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43425,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43425,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43425,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43425,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5607,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5607,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5607,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5607,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35623,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35623,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35623,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8790166790

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35623,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 770,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 770,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o. sp. K,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 770,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.