eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa medycznych ¶rodków materia³owych.



Og³oszenie z dnia 2024-10-11

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa medycznych ¶rodków materia³owych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 10 Brygada Logistyczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Boles³awa Domañskiego 68

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-820

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 61625977

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.10blog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa medycznych ¶rodków materia³owych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f8dfbe6b-5506-4f04-aa8f-c1d9415fefd5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00542112

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00312546/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.11 Dostawa medycznych ¶rodków materia³owych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/10blog

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/10blog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na portalu platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/10blog w my¶l Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania do dnia 21.10.2024 r. do godziny 09:00.
2. Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
3. Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”.
4. Oferta i inne dokumenty sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach przes³anych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na ka¿dym za³±czonym pliku osobno, w szczególno¶ci wskazanych w art. 63 ust. 2 ustawy PZP, gdzie zaznaczono, i¿ oferty, wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje siê odpowiednio w odniesieniu do warto¶ci postêpowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Za datê z³o¿enia oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku “Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona.
6. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10.Brygada Logistyczna, z siedzib± ul. Domañskiego 68, 45-820 Opole, nr tel. 261 625 021;
 inspektorem ochrony danych osobowych w 10.Brygadzie Logistycznej jest Pan Grzegorz Skoczka, tel. 261 62 55 95, e-mail g.skoczka@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „dostawa medycznych ¶rodków materia³owych”, nr sprawy 2/ZDR/2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na zasadach okre¶lonych w art. 18 oraz art. 74 PZP;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
 konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZDR/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 256415,83 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznych ¶rodków materia³owych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

8. Zgodnie z art. 441 ust. PZP zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw na podstawie prawa opcji w postaci zwiêkszenia ilo¶ci zamówienia. Maksymalne ilo¶ci zamówienia w ramach opcji okre¶la rubryka „ilo¶æ” w Formularzu asortymentowo-cenowym (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
9. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji nie skorzystaæ, lub skorzystaæ w czê¶ci. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Nie skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
10. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiaæ cenê zamówienia z uwzglêdnieniem jego pe³nego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
11. Zamówienie objête opcj± Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego.
12. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
13. W ramach prawa opcji Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶ci pe³nego albo wy³±cznie czê¶ciowego jej wykorzystania, co zostanie sprecyzowane w o¶wiadczeniu o udzieleniu zamówienia sk³adanym w ramach prawa opcji.
14. Szczegó³owe informacje dotycz±ce prawa opcji zawarte s± w nw. za³±czniku do SWZ:
- za³±cznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
- za³±cznik nr 9 do SWZ – Projekt umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione odrêbnie, zgodnie z kryterium:
Cena oferty = 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punków za cenê oferty zamówienia podstawowego i opcjonalnego.

Sposób obliczania punktów za cenê

C=(cena najni¿szej oferty (suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego))/(cena badanej oferty (suma zamówienia podstawowego i opcjonalnego))x 100


Liczba punktów przyznanych ofercie zostanie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce wyrobów medycznych zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowychm ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± nikompletne, Zamawiaj±cy wezwie mdo ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy pomimo przewidzenia wezwania, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, ie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce wyrobów medycznych zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowychm ¶rodków dowodowych lub przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± nikompletne, Zamawiaj±cy wezwie mdo ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy pomimo przewidzenia wezwania, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, ie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, gdy mimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/10blog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.