eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołominWykonanie aranżacji wnętrz wraz z zagospodarowaniem terenu dla realizacji Biblioteki Sąsiedzkiej w Lipinkach przy ul. Klonowej 24 na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wołominie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie aranżacji wnętrz wraz z zagospodarowaniem terenu dla realizacji Biblioteki Sąsiedzkiej w Lipinkach przy ul. Klonowej 24 na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wołominie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.ZOFII NAŁKOWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000892872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@biblioteka.wolomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: biblioteka.wolomin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Wołomin

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251333722

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Ogrodowa 4

1.11.4.) Miejscowość: Wołomin

1.11.5.) Kod pocztowy: 05-200

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://wolomin.org

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie aranżacji wnętrz wraz z zagospodarowaniem terenu dla realizacji Biblioteki Sąsiedzkiej w Lipinkach przy ul. Klonowej 24 na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wołominie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caba8de6-a87b-4e16-aff3-e8d313581fc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodne z zapisami pkt II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodne z zapisami pkt II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie aranżacji wnętrz wraz z zagospodarowaniem terenu dla realizacji Biblioteki Sąsiedzkiej w Lipinkach przy ul. Klonowej 24 na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Wołominie w ramach zadania „Biblioteka Sąsiedzka”
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
1) Wykonać aranżację wnętrz Biblioteki Sąsiedzkiej, zagospodarować teren wokół budynku oraz wszelkie inne roboty niezbędne do prawidłowego zakończenia inwestycji, wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie w imieniu Zamawiającego w tym:
a) Roboty budowlane polegające na:
• rozbiórce i demontażu przegród wewnętrznych,
• budowie przegród wewnętrznych,
• wykończeniu powierzchni ścian,
• wykonaniu posadzek,
• wykończeniu powierzchni sufitów,
• montażu oświetlenia wewnętrznego,
• montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej.
b) Zakup, dostawa, rozładunek i montaż pełnego umeblowania, wyposażenie wnętrz oraz wyposażenie technologiczne i socjalno – sanitarne, podręczny sprzęt p.poż i oznakowanie.
c) Dostosowanie obiektu dla osób z niepełnosprawnościami w tym zakup schodołazu gąsienicowego dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
d) Prace związane z zagospodarowaniem terenu polegające na:
• robotach ziemnych,
• rozbiórce i demontażu fragmentów istniejących ciągów pieszych wraz z podbudową,
• montażu obiektów małej architektury,
• budowie pergoli ogrodowej,
• budowie trejażu ogrodowego,
• budowie instalacji zasilającej oświetlenie terenu oraz neonu znajdującego się na ścianie budynku gospodarczego,
• montażu oświetlenia zewnętrznego oraz oświetlenia elewacji,
• budowie wiaty śmietnikowej wraz z wykonaniem podłoża,
• wykonaniu nasadzeń zieleni oraz pielęgnacja zieleni nasadzonej podczas realizacji robót,
• otynkowanie i pomalowanie ściany budynku gospodarczego wchodzącego w ogrodzenie,
• montaż neonu na budynku biblioteki sąsiedzkiej oraz na ścianie budynku gospodarczego zlokalizowanego w ogrodzeniu.
2) Wykonać dokumentację powykonawczą na warunkach określonych w § 13 ust. 8 - 10 PPU.
3) Przenieść na Zamawiającego w ramach otrzymanego wynagrodzenia majątkowe prawa autorskie oraz prawa do wykonywania praw zależnych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych
do wszystkich utworów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności do dokumentacji powykonawczej na warunkach, o których mowa § 12 PPU.
4) Wykonać niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń.
5) Uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczne i bezwarunkowe pozwolenie na użytkowanie obiektu znajdującego się na dz. 165, obręb Lipinki.
6) Sprawować nadzór techniczny nad zamontowanymi w budynku instalacjami, tj: c.o., wod.-kan., wentylacji mechanicznej, przez cały okres realizacji robót, aż do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu znajdującego się na działce nr ewid. 165, obręb Lipinki.
7) Realizowanie wytycznych i poleceń Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
8) Przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wzorniki materiałowe, katalogi wnętrzarskie itp. produktów lub elementów wyposażenia, które zamierza zastosować do realizacji przedmiotu umowy, najpóźniej 10 dni przed ich użyciem.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
a) Projekt Budowlany – Zamienny z 2023 r. opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane „EKOBUD” S. c. z siedziba w Dmosin Drugi nr 89 B, 95-061 Dmosin, w który skład wchodzi:
• Projekt Zagospodarowania terenu,
• Projekt Architektoniczno – Budowlany.
b) Projekt Wykonawczy Aranżacji Wnętrz z 2023 r. opracowana przez ABM Architektura Nieruchomości
Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Stefana Czarnieckiego 22A, 44-100 Gliwice, w której skład wchodzi:
• Projekt Wykonawczy Zagospodarowania Terenu,
• Inwentaryzacja, Projekt Wykonawczy, branża architektoniczna,
• Projekt Wykonawczy, branża elektryczna,
• Projekt Wykonawczy, branża sanitarna,
• Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
• Instrukcja Ochrony Przeciwpożarowej,
• Wizualizacje, Przedmiary.
c) Decyzja Starosty Wołomińskiego Nr 361p/2024 z dnia 17.04.2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: . Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p
w zakresie uwzględnionym w Projekcie Wykonawczym Aranżacji Wnętrz stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji tj. m.in. w zakresie: robót budowlanych, robót z branży sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, prac montażowych i wykończeniowych, z zakresu zagospodarowania terenu (montaż małej architektury, prace ziemne, zieleń), oraz elementów wyposażenia (oznakowania p.poż, wyposażenia stałego) oraz udzielanie zamówień polegających serwisowaniu zainstalowanych urządzeń oraz instalacji znajdujących się w budynku jak i na działce nr ewid. 165, obręb Lipinki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- a) w zakresie potencjału kadrowego – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika.
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem robót z każdej poszczególnej branży: sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe do wykonywania zawodu oraz posiadających minimum trzy letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót.
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem robót ds. zieleni posiadającym uprawnienia inspektora terenów zieleni oraz co najmniej trzyletnie doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót/ inspektora nadzoru przy pracach związanych z zielenią miejską.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej
z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

w zakresie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył):
a)co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, dobudowie modernizacji obiektu kubaturowego wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie o wartości robót minimum 2 000 000,00 zł brutto każda,
b)co najmniej jedną inwestycję polegającą na robotach budowlanych wykończeniowych wraz z dostawą wyposażenia meblowego o wartości minimum 600 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ; 2)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Zamawiający obligatoryjnie wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie przy ul. Klonowej 24 w Lipinkach, w którym będą przeprowadzane roboty budowlane.
Datę wizji lokalnej należy wcześniej uzgodnić z osobą upoważnioną do kontaktu: Robertem Chychłowskim tel. 22 763 30 42, e-mail: robert.chychlowski@wolomin.org.pl.
Wykonawca po odbytej wizji lokalnej otrzyma potwierdzenie, którego kopię elektroniczną winien załączyć do oferty.
W przypadku złożenia oferty bez kopii z przeprowadzenia wizji lokalnej, zostanie ona odrzucona
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp art. 226 ust. 1 pkt 18.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 35 000,00 ZŁ (słownie : trzydzieści pięć tysięcy 00/100 złotych);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.