Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454469/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na terenie NW Proszowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: KRAKOW@WODY.GOV.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20311,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Proszowice-Cz1-Roboty-utrzymaniowe-na-potoku-Scie.html?sid=2cb4201eead4c5afabb3c81a58e0d5941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane na terenie NW Proszowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a454f14f-30d4-4ea0-9327-57938055d743
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.161 Roboty budowlane na terenie NW Proszowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.74.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487657,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Roboty utrzymaniowe na potoku Ścieklec wraz z remontem 1 stopnia z piętrzeniem w km 14+400 oraz przywrócenie zdolności retencyjnej w obrębie istniejących stopni na odcinku km 11+000 – 17+000Uwaga: przedmiotowe zadanie należy wykonać pod nadzorem przyrodniczym jak również zgodnie z warunkami określonymi w decyzjach RDOŚ: - OP.670.204.2024.GZ.2 z dnia 05 sierpnia 2024 r.
Powyższe warunki decyzji oraz nadzór przyrodniczy należy uwzględnić w kosztach oferty.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- wzory umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – Załączniki nr 2a do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3a do SWZ
Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, obowiązującymi przepisami BHP oraz specyfikacją techniczno-organizacyjną wykonania zamówienia.
Nadzór przyrodniczy w zakresie Części 1 i 2 znajduje się po stronie Zamawiającego. Szczegóły dot. nadzoru przyrodniczego zawiera § 15 wzoru umowy – Zał. nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 260016,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Roboty utrzymaniowe na potoku Racławka wraz z remontem 1 stopnia z piętrzeniem w km 5+297 w celu zwiększenia retencji na odcinku km 5+000 – 6+000Uwaga: przedmiotowe zadanie należy wykonać pod nadzorem przyrodniczym jak również zgodnie z warunkami określonymi w decyzjach RDOŚ: - OP.670.205.2024.GZ.2 z dnia 05 sierpnia 2024 r.
Powyższe warunki decyzji oraz nadzór przyrodniczy należy uwzględnić w kosztach oferty.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- wzory umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – Załączniki nr 2b do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3b do SWZ
Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, obowiązującymi przepisami BHP oraz specyfikacją techniczno-organizacyjną wykonania zamówienia.
Nadzór przyrodniczy w zakresie Części 2 znajduje się po stronie Zamawiającego. Szczegóły dot. nadzoru przyrodniczego zawiera § 15 wzoru umowy – Zał. nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
4.5.5.) Wartość części: 227640,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246442,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260312,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246442,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wójcik Firma Projektowo Budowlana AMM-ANDROMEDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821499414
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 71B/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-693
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
naprawy konstrukcji żelbetowych istniejących stopni, elementy żelbetowe grubości ponad 20 cm, z zatarciem betonu na gładko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246442,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194604,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249267,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194604,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „EDER” Wąs Wiesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691039031
7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie 55A
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-822
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) zaprawą cementowo-polimerową, wielkość ubytków 5-50mm, powierzchnie pionowe i poziome konstrukcji żelbetowych-uzupełnienie ubytków betonu na przyczółku stopni;
- naprawa konstrukcji żelbetowych istniejących stopni, elementy żelbetowe, grubości elementów ponad 20 cm z zatarciem betonu na gładko
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wiesław Wąs Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Eder"
jakie przetargi wygrała firma
Wiesław Wąs Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Eder"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194604,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.