Og³oszenie z dnia 2023-12-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00556855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
- 2024/BZP 00207538/01 - Wynik z dnia 2024-02-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku –materia³y szewne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W RAWIE MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750081271
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agulska@szpitalrawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpitalrawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku –materia³y szewne
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06c05689-979a-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00542257
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06c05689-979a-11ee-9ee7-e2087ac16d093.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: agulska@szpitalrawa.pl
8.6 Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie
e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9a3d3ef4-9519-11ee-ba3b-4e891c384685
8.22. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu
siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê”
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê pod rygorem
niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
a) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem i odbiorc± Pañstwa danych osobowych pozyskanych w zwi±zku z
przeprowadzeniem procesu
rekrutacyjnego jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej, ul. Warszawska 14, 96-
200 Rawa Mazowiecka.
2. Pozyskane dane osobowe w postaci:
✓ nazwisko i imiê (imiona),
✓ dane rejestrowe organizacji bior±cej udzia³ w postêpowaniu o udzielenia zamówienia publicznego w tym NIP,
nr. konta, dane adresowe organizacji,
✓ adres e-mail,
✓ stanowisko,
✓ numer telefonu,
bêd± przetwarzane przez osoby zatrudnione Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
oraz podmiot przetwarzaj±cy dzia³aj±cy dla Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej
na podstawie umowy miêdzy stronami.
3. Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz
nastêpuj±ce przepisy prawa:
a) Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j.),
b) Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U 2020 r.
poz. 2415)
c) Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
5. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd±
wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ
jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U 2023 poz. 1605 t.j..)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/17/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - szwy plecione, wch³anialne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141128-3 - Ig³y do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - szwy monofilamentowe, wch³anialne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141128-3 - Ig³y do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - szwy monofilamentowe, niewch³anialne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141128-3 - Ig³y do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - szwy poliamidowe (nylonowe)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141128-3 - Ig³y do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - ta¶my retrakcyjne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141128-3 - Ig³y do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - szwy plecione, niewch³anialne
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141128-3 - Ig³y do szycia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie tj.:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4, pkt. 5, pkt. 7, pkt. 8 ustawy
2)o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) o¶wiadczenia wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwan± „ustaw± sankcyjn±”,
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest doobrotu w Polsce i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywo³anej ustawy tj. posiada
certyfikat CE i deklaracjê zgodno¶ci
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest doobrotu w Polsce i stanowi wyrób medyczny w rozumieniu przywo³anej ustawy tj. posiada
certyfikat CE i deklaracjê zgodno¶ci
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2 Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika
oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli
wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
13.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
13.4 Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
13.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdziale XI swz,
b) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w rozdziale IX swz winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców
albo wszyscy ci Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
c) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj±
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
d) W przypadku, o którym mowa w pkt 13.5. c), Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do
oferty o¶wiadczenie zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego bêdzie wynika³o, które us³ugi wykonaj± poszczególni
Wykonawcy..
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy sk³adaj±
o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone rozdziale XI, w sposób i w trybie tam okre¶lonym.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany przepisów powszechnie obowi±zuj±cych dotycz±cych zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy; zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian; zmiana obowi±zuje od dnia wej¶cia w ¿ycie w³a¶ciwych przepisów. Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego o podstawie wprowadzenia zmiany ustawowej stawki podatku VAT;2) zmiany cen na korzy¶æ Zamawiaj±cego – w ka¿dym przypadku, gdy jest to mo¿liwe,
3) zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±, pod warunkiem, i¿ Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 14 dni), zawiadomi Szpital na pi¶mie, za³±czaj±c stosowne dokumenty wystawione przez producenta sprzêtu jednorazowego u¿ytku lub materia³ów opatrunkowych stwierdzaj±ce ten fakt;
4) wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów okre¶lonych w formularzu cenowym zadanie nr ....... do niniejszej umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania); Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie produktu wycofanego, o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiaj±cego zamiennik produktu o tych samych w³a¶ciwo¶ciach w cenie nie wy¿szej ni¿ ta, która zosta³a okre¶lona w umowie za wycofany produkt;
5) zmniejszenia zakresu realizacji Umowy, je¿eli realizacja Umowy stanie siê niemo¿liwa ze wzglêdu na wycofanie ze sprzeda¿y przez producenta sprzêtu jednorazowego u¿ytku lub materia³ów opatrunkowych okre¶lonych w ofercie i SWZ i braku mo¿liwo¶ci zast±pienia przez Wykonawcê wycofanego Produktu Produktem równowa¿nym. W takim przypadku Zamawiaj±cy ma równie¿ prawo zmniejszyæ proporcjonalnie kwotê przeznaczon± na realizacjê Umowy;
6) wyst±pienia zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
7) wyst±pienia si³y wy¿szej, która uniemo¿liwi wykonywanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
8) obni¿enia cen jednostkowych sprzêtu jednorazowego u¿ytku lub materia³ów opatrunkowych, o których mowa w ofercie Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy,
9) zmiany terminów dostawy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
10) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.);
11) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, o okres nie d³u¿szy ni¿ 3 miesi±ce; przed³u¿enie terminu realizacji umowy mo¿e nast±piæ pod warunkiem, i¿ zmiana taka nie przekroczy 20% warto¶ci umowy brutto, o której mowa w § 8 ust. 2 Umowy,
12) wyd³u¿enia terminu realizacji umowy w przypadku niewyczerpania w ca³o¶ci ¶rodków, o których mowa w § 8 ust. 2 umowy, o okres nie d³u¿szy ni¿ 1 rok, przy zachowaniu ogólnej warto¶ci brutto umowy bez zmian; realizacja Umowy w przed³u¿onym terminie bêdzie siê odbywa³a w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy- formularzu asortymentowo-cenowym.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
Czê¶æ 5 : Tak
Czê¶æ 6 : Tak
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Pe³nienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala ¦w. Ducha w celu utworzenia oddzia³u geriatrii i opieki d³ugoterminowej wraz z adaptacj± pomieszczeñ na oddzia³ geriatryczny
- "Us³uga zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szko³a zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przebudowa ulicy Ksiê¿e Domki w Rawie Mazowieckiej
wiêcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.