Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00468069/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00479359/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00482926/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Oświetlenie w Gminie Brzozie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50
1.5.2.) Miejscowość: Brzozie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564912910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/1533/318/ogloszenie-o-zamowieniu-publicznym-pn-oswietlenie-w-gminie-brzozie-ir271592024.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oświetlenie w Gminie Brzozie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ac6694-7e36-4805-8de2-d55d85898c3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044495/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Oświetlenie w Gminie Brzozie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324217,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 270 szt. opraw nieenergooszczędnych (sodowych) oświetlenia ulicznego i innych miejsc publicznych na oprawy typu LED na terenie Gminy Brzozie. Wymienione oświetlenie posiadać będzie łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne. Oświetlenie zostanie wyposażone w zdalne sterowanie system pozwalającym na nadzór oraz konfigurację sieci oświetleniowej poprzez sieć internetową z poziomu przeglądarki internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.
Dostarczone i zamontowane oprawy oświetleniowe muszą być nowe, nieużywane wcześniej, wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej lub nowe oprawy dopuszczone do użytku na terenie Unii Europejskiej.
Modernizacja będzie poprzedzona wykonaniem przez wykonawcę audytu efektywności energetycznej modernizowanego oświetlenia. Audyt powinien zostać sporządzony w formie raportu. Każdy wariant modernizacji oświetlenia musi zakładać redukcję mocy opraw oświetleniowych o co najmniej 50%.
Audyt powinien zostać podzielony na dwie części:
1) Urządzenia stanowiące własność i majątek Energa Oświetlenie;
2) Urządzenia stanowiące własność i majątek Gminy Brzozie.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu audytu efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania uwag do treści przedłożonego audytu w terminie do 14 dni. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego i do dostarczenia poprawionego audytu (uwzględniającego wszystkie uwagi) w terminie do 7 dni od daty ich otrzymania.
Przed wykonaniem zamówienia wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycję zastosowanych opraw. Weryfikacja powyższego – akceptacja/wniesienie uwag nastąpi w terminie 14 dni roboczych od daty przedstawienia dokumentów zamawiającemu Zamawiającego.
Część urządzeń (202 szt.), których modernizacja objęta jest niniejszym zamówieniem stanowi Własność i majątek Energa Oświetlenie sp. z o.o.(EO) Zamawiający gwarantuje udział EO w kontroli przebiegu realizacji prac modernizacyjnych pod kątem ich prawidłowości poprzez czynny udział w odbiorach poszczególnych etapów, jak i całości przedmiotu zamówienia i prawo zgłaszania w tym zakresie zastrzeżeń.
Pozostałe urządzenia (68 szt.) stanowią własność i majątek Gminy Brzozie. Urządzenia stanowiące własność i majątek Gminy Brzozie, przed sporządzeniem audytu należy zinwentaryzować. Dokumenty z inwentaryzacji należy przekazać Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona akceptacji wykonanej inwentaryzacji w terminie 14 dni od dnia doręczenia dokumentów inwentaryzacji.
Wymagany okres gwarancji na wykonane prace wynosi co najmniej 60 miesięcy.
Okres gwarancji na oprawę minimum 120 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z swz oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja dziewiąta „Rozświetlamy Polskę”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SWZ nr 9 – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398787,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525062,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398787,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1912511580
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398787,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI BRZOZIE
więcej: przetargi BRZOZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
- Budowa oświetlenia ulicy Pęczkowskiego w Nieporęcie
- "Przebudowa drogi ul. Głównej w m. Lubin wraz z odcinkiem drogi ul. Turkusowej w m. Wapnica wraz z sieciami - etap II i III z podziałem na zadania"
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
- Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych w Suchym Dworze, gm. Kosakowo
- "Budowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojciechowie"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.