eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOrganizacja spotkań w ramach projektu "Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja spotkań w ramach projektu „Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 564 9686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/446465

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja spotkań w ramach projektu „Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a99b4e0-21ae-4e42-a076-e103897861d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00390948/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi hotelarskie, cateringowe oraz zapewnienie pomieszczeń na potrzeby organizacji spotkań w ramach projektu "Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych" KNOP SGH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane w ramach realizowanego przez uczelnię projektu: „Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych, nr FERS.01.06-IP.05-0001/23 ” ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, Priorytet FERS.01 Umiejętności, Działanie 01.06 Edukacja włączająca.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.42.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkań w ramach projektu „Przygotowanie kompleksowego wsparcia poradni psychologiczno-pedagogicznych”:
1) Ośmiu 3-dniowych spotkań „WARSZTATY WALIDACYJNE”, każdego dla 17 osób (16 uczestników + 1 prelegenta) w dniach: dwóch spotkań w terminie 14-16 października 2024, dwóch spotkań w terminie 21-23 października 2024, dwóch spotkań w terminie 18-20 listopada 2024, dwóch spotkań w terminie 25-27 listopada 2024
2) Jednego 2-dniowego spotkania „KONSULTACJE” dla 66 osób (64 uczestników + 2 prelegentów) w dniach 20-21 stycznia 2025
3) Jednego 2-dniowego spotkania „KURS KONCEPCJA” dla 110 osób (100 uczestników + 10 prelegentów) w dniach 25-26 lutego 2025
4) Czterech 2-dniowych spotkań „WARSZTATY TRENERZY”, każdego dla 21 osób (20 uczestników + 1 prelegenta) w dniach: 11-12 marca 2025, 18-19 marca 2025, 8-9 kwietnia 2025, 15-16 kwietnia 2025
5) Dwóch 2-dniowych spotkań „WARSZTATY FOLLOW-UP TRENERZY”, każdego dla 21 osób (20 uczestników + 1 prelegenta) w dniach: dwóch spotkań w terminie 13-14 stycznia 2026

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286330 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286330 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286330 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 Żywioły Falenty Ośrodek Szkoleniowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017365330

7.3.3) Ulica: Hrabska 4

7.3.4) Miejscowość: Falenty

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286330 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.