eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRemonty elewacji budynków położonych przy ul. Sowińskiego 1-1A, ul. Kupieckiej 48, ul. Drzewnej 17 oraz ul. Strzeleckiej 12 (4 zadania)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty elewacji budynków położonych przy ul. Sowińskiego 1-1A, ul. Kupieckiej 48, ul. Drzewnej 17 oraz ul. Strzeleckiej 12 (4 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gm.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka mieszkaniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty elewacji budynków położonych przy ul. Sowińskiego 1-1A, ul. Kupieckiej 48, ul. Drzewnej 17 oraz ul. Strzeleckiej 12 (4 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be70c36c-e34e-4c56-97d7-0f1a87815025

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1209965,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zadanie nr 1: Remont i renowacja elewacji w budynku przy ul. Sowińskiego 1-1A w Zielonej Górze oraz remont budynku gospodarczego. Budynek mieszkalny wielorodzinny z przyległym budynkiem gospodarczym. Budynek położony jest na obszarze historycznego układu urbanistycznego miasta Zielona Góra (rejestr zabytków nr 75) i podlega ochronie konserwatorskiej.
Charakterystyczne parametry obiektu:
1) Budynek mieszkalny nr 1:
• Długość elewacji frontowej budynku nr 1 : - L = 14,82m
• Szerokość budynku : - S = 11,09m
• Wysokość budynku :
Elewacja frontowa – do gzymsu : H1 = 5,82m
Elewacja szczytowa– do kalenicy H2 = 12,97 m
• Kubatura budynku : - V = 1512,00m3
• Pow. zabudowy: - Pz = 157,50m2
• liczba wejść do budynku - 1
2) Budynek mieszkalny nr 1a:
• Długość elewacji frontowej bud. Nr 1a : - L2 = 11,00m
• Szerokość budynku Nr 1a: - S2 = 15,70m
• Wysokość budynku nr 1a:
Elewacja frontowa z attyką : H1 = 13,41m
Elewacja boczna do okapu H2 = 11,88m
• Kubatura budynku : - V = 2107,30m3
• Pow. zabudowy: - Pz = 162,10m2
• liczba wejść do budynku - 2
3) Budynek gospodarczy:
• Długość elewacji frontowej - L = 7,44m
• Wysokość elewacji do okapu - H = 3,05m
• Powierzchnia zabudowy - Pz = 53,70m2
• Pow. użytkowa - Pu = 43,84m2
• Kubatura budynku: - V = 182,80m3
• liczba wejść do budynku - 3
Szczegółowy zakres robót objętych określony jest dokumentacją projektową opracowaną przez PRACOWNIA PROJEKTOWA „RENOWACJA” (66-006) Zielona Góra, ul. Ochla – Henryka Łasaka nr 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na remont i renowację elewacji budynku z dnia 17.01.2024 r., znak: DI-KZ.4125.916.2023.KK oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 28.08.2019 roku zmieniające go rozporządzenie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r, poz. 81).
- Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 524645,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zadanie nr 2: Remont i renowacja elewacji w budynku przy ul. Kupieckiej 48 w Zielonej Górze. Budynek znajduje się w gminnej ewidencji obiektów o walorach zabytkowych, położony jest na terenie zabytku, jakim jest Miasto Zielona Góra, wpisane do rejestru zabytków pod. Nr 75 i podlega ochronie konserwatorskiej.
Gabaryty budynku i parametry techniczne:
• Długość elewacji frontowej - L = 13,89m
• Wysokość elewacji frontowej do gzymsu - H1 = 8,18m
• Wysokość elewacji frontowej w kalenicy - H2 = 11,83m
• Kubatura budynku: - V = 1762,00m3
• Pow. zabudowy: - Pz = 160,80m2
• Liczba lokali - M - 6
• liczba klatek schodowych - 1
Szczegółowy zakres robót objętych określony jest dokumentacją projektową opracowaną przez PRACOWNIA PROJEKTOWA „RENOWACJA” (66-006) Zielona Góra, ul. Ochla – Henryka Łasaka nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na remont i renowację elewacji budynku z dnia 24.11.2022 r., znak: DI-KZ.4125.711.2022.KK oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 28.08.2019 roku zmieniające go rozporządzenie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r, poz. 81).
- Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 350254,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zadanie nr 3: Remont i renowacja elewacji w budynku przy ul. Drzewnej 17 w Zielonej Górze. Budynek mieszkalny wielorodzinny z częścią użytkową, położony na działce nr 120/5. Budynek znajduje się w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej Miasta Zielona Góra.
Dane liczbowe budynku:
• powierzchnia użytkowa mieszkalna – 153,87 m2
• powierzchnia użytkowa usługowa – 37,40 m2
• kubatura ogrzewana – 1573,81 m3
• wysokość całkowita od najniższego poziomu terenu do kalenicy – 10,85 m
• liczba kondygnacji - 3
Szczegółowy zakres robót określony jest dokumentacją projektową opracowaną przez GENERATOR PRACOWNIA TERMOMODERNIZACJI Kursko 24, 66-300 Międzyrzecz.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac, zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na remont i renowację elewacji budynku z dnia 29.12.2022 r., znak: DI-KZ.4125.681.1.2022.KK oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 28.08.2019 roku zmieniające go rozporządzenie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r, poz. 81).
- Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 179644,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zadanie nr 4: Remont i renowacja elewacji w budynku przy ul. Strzeleckiej 12 w Zielonej Górze.
Budynek mieszkalny wielorodzinny, wpisany jest do rejestru zabytków 1829 z dn. 30.03.1965r., objęty jest ochroną zgodnie z zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - Uchwała nr LVI.868.2022 Rady Miasta Zielona Góra z dnia 26-04-2022r.
Gabaryty budynku:
1. Długość elewacji frontowej - L = 17,31m
2. Wysokość elewacji frontowej do gzymsu / attyki - H = 5,04m / 11,13m
3. Kubatura budynku - V = 1511,00m3
4. Liczba klatek schodowych - 1
5. Liczba mieszkań - 2
Szczegółowy zakres robót określony jest dokumentacją projektową opracowaną przez PRACOWNIA PROJEKTOWA „RENOWACJA” (66-006) Zielona Góra, ul. Ochla – Henryka Łasaka nr 1.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z treścią decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków na remont i renowację elewacji budynku z dnia 24.11.2022 r., znak: DI-KZ.4125.711.2022.KK oraz obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 28.08.2019 roku zmieniające go rozporządzenie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r, poz. 81).
- Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 155421,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 556600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane „ROMEK” Roman Reimann

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9231484066

7.3.3) Ulica: Główna

7.3.4) Miejscowość: Żodyń - Siedlec

7.3.5) Kod pocztowy: 64-212

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 2 (ul. Kupiecka 48) na podstawie:
- art. 255 pkt. 2) w zw. z art. 226 ust. 1 pkt. 13) ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Termin związania ofertą w zakresie zadania nr 2 zakończył się dnia 03.10.2024r.
Zamawiający dnia 08.10.2024r. skierował pismo do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie zadania nr 2 do wyrażenia pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą. Wykonawca do wyznaczonego terminu nie odpowiedział na pismo Zamawiającego. W związku z powyższym jedyna złożona oferta w postępowaniu w zakresie zadania nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 13) ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203684,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203684,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "GORBACZ" Marzena Gorbacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291608193

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-707

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203684,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165498,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165498,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "GORBACZ" Marzena Gorbacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291608193

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-707

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165498,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.