Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00494671/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż”–zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych:UTM,oprogram.antywirusowe EDR i SOC, oprogram.do monitorowania infrastruktury informatycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Działkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 624 92 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76748245-2deb-48d7-89b4-8681d6a3c1b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż”–zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych:UTM,oprogram.antywirusowe EDR i SOC, oprogram.do monitorowania infrastruktury informatycznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76748245-2deb-48d7-89b4-8681d6a3c1b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031755/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż"-zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych: UTM, oprogram.antywirusowe EDR i SOC,oprogram.do monitorowania infrastruktury informatycznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinasowane jest z Programu „Cyberbezpieczny samorząd” w ramach środków z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 542960,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342960,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pn.
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż” – zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych: UTM, oprogramowanie antywirusowe EDR i SOC, oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej.
2) Zamówienie współfinasowane jest z Programu „Cyberbezpieczny samorząd” w ramach środków z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę:
a) oprogramowania do monitorowania infrastruktury informatycznej,
b) zaawansowanego oprogramowania antywirusowego z modułami EDR i SOC (Centralny System Bezpieczeństwa),
c) urządzenia UTM oraz licencje do posiadanych urządzeń,
zwanych razem w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia „sprzętem”.
4) Wymagania ogólne w zakresie dostawy sprzętu:
a) dostarczony sprzęt musi być wolny od wad prawnych, fizycznych konstrukcyjnych, materiałowych oraz nienoszący oznak użytkowania;
b) dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu;
c) niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych (rok produkcji nie starszy niż 2023 rok) oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą znajdować się na liście „end-of-sale” oraz „end-of-support” producenta;
d) Wykonawca zapewni dostawę sprzętu do wskazanej lokalizacji u Zamawiającego;
e) Wykonawca jest odpowiedzialny za skonfigurowanie połączeń fizycznych, logicznych, połączenie i skonfigurowanie urządzeń do działania, pozwalające na rozpoczęcie pracy oraz dostarczenie odpowiedniej ilości kabli zasilających, połączeniowych w celu przygotowania zamawianego sprzętu do działania;
f) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania zamawianego sprzętu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić licencji oprogramowania w taki sposób, aby Zamawiający był uprawniony do korzystania z oprogramowania na następujących polach eksploatacji:
a) prawo do korzystania z wszystkich funkcjonalności odsprzedanego oprogramowania w dowolny sposób;
b) prawo do instalowania odsprzedanego oprogramowania;
c) prawo do wykonywania kopii zapasowych, dostarczonych przez Wykonawcę nośników oraz zainstalowanych odsprzedanych oprogramowań;
d) prawo do aktualizowania oprogramowania, na które udzielono licencji, poprzez zamówienie i zainstalowanie nowszych wersji oprogramowania;
e) prawo do instalowania wszelkich poprawek opublikowanych na stronach wytwórcy oprogramowania.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 7 do SWZ.
7) Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy – wzór umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
8) Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, pn.
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż” – zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych: UTM, oprogramowanie antywirusowe EDR i SOC, oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej numer referencyjny: ZP.271.5.8.2024
złożono cztery oferty.
Wszystkie złożone oferty w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu.
Szczegółowy opis uzasadnienia zawiera "Informacja o unieważnieniu postępowania" pismo znak: ZP.271.5.8.13.2024 z dnia 11.10.2024 r. opublikowana w dniu 11.10.2024 r.
na stronie prowadzonego postępowania pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76748245-2deb-48d7-89b4-8681d6a3c1b9
oraz fakultatywnie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Libiążu pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/umlibiaz,m,429342,2024.html
(należy wybrać postępowanie, numer referencyjny: ZP.271.5.8.2024)
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawy sprzętu ICT dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół CKR im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
- "Rozbudowa systemu nagrywania sesji zdalnych"
- Kompleksowy remont kondygnacji parteru na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w budynku MUW w Krakowie przy ul. Plac Na Stawach 3 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.