eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów"Spotkajmy się we własnym kątku - świetlica Nasz Lekaszyn"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Spotkajmy się we własnym kątku – świetlica Nasz Lekaszyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Spotkajmy się we własnym kątku – świetlica Nasz Lekaszyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12107873-bd76-4478-abf8-69b948cad131

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Spotkajmy się we własnym kątku - świetlica "Nasz Lekaszyn".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024 EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastruktura techniczną, na działkach nr ewid. 94/1 i 95/1 w miejscowości Lekaszyn gm. Uniejów wraz z urządzeniami budowlanymi i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Spotkajmy się we własnym kątku – świetlica Nasz Lekaszyn”.
Budynek świetlicy ma być całorocznym pawilonem składanym z gotowych elementów stalowych posadowiony na stopach fundamentowych. Wymiary zewnętrzne 8 x 5 m, wysokość w środku około 2,8 m ze spadkiem na 2,5 m.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę / montaż budynku świetlicy wiejskiej wraz z zaprojektowanymi instalacjami i związanymi z nimi urządzeniami;
- budowę przyłącza wodociągowego;
- budowę przyłącza do sieci elektroenergetycznej;
- budowę przyłącza sanitarnego do projektowanego szamba szczelnego o poj. 10 m3 (wraz z wykonaniem projektowanego szamba);
- wykonanie ogrodzenia terenu wraz z bramą i furtką;
- wykonanie terenu utwardzonego o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
- Wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej o wymiarach 80 cm x 120 cm dotyczącej finansowania dofinansowania projektu z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego, zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie www.lodzkie.pl/rolnictwo w zakładce Świetlica sołecka na plus.
Po stronie Wykonawcy będzie również zapewnienie przeprowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego przy realizacji robót ziemnych lub dokonaniu zmiany dotychczasowej działalności wiążącej się z naruszeniem struktury gruntu wraz z wystąpieniem o pozwolenie na ich wykonywanie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi.
Po stronie Wykonawcy robót jest uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót (w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji postępowania oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiar robót, znajdujący się w załączniku nr 10 do SWZ udostępniony jest pomocniczo.
5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, ewentualne drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.

UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w dokumentacji projektowej oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia finansowana jest ze środków z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego w formie dotacji celowej, przeznaczonej na dofinansowanie zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach, w ramach naboru „Świetlica sołecka na plus”.
9. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) Opracowania dokumentacji powykonawczej i uzyskania dla niej akceptacji Zamawiającego, wykonanej w zakresie i skali ustalonej z Zamawiającym, ujmującej wszystkie zmiany wprowadzone realizacją zamówienia, sieci i instalacji; oraz spisu dostarczonych elementów wyposażenia instalacyjnego;
c) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia;
10. W ramach zamówienia należy wykonać prace i roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, koszty opracowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli okazałaby się konieczna) a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót.
11. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia.
12.Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
14. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia, w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Założone urządzenia i materiały winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami i materiałami tak aby zespół urządzeń oraz obiekt budowlany dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych;
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi rozwiązaniami technologicznymi,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
15. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp., za montaż i uruchomienie, za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia.
16. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.
17. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.
20. Zamawiający w oparciu o art. 100 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby wykonawca uwzględnił wymagania w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.