Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej z XIX w. w Kijewie (w tym projekt i nadzór)- I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia
1.5.2.) Miejscowość: Gniewkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piasecka@gniewkowo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gniewkowo.bipgmina.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu na zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej z XIX w. w Kijewie (w tym projekt i nadzór)- I etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9e418a4-8e36-4547-baf7-aa3ba4520d5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044470/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont dachu na zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej z XIX w. w Kijewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki
W myśl art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont dachu na zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej z XIX w. w Kijewie (w tym projekt i nadzór) – I etap”, prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 ust. 2 ustawy Pzp nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zostało wszczęte 17 czerwca 2024 r. (nr ogłoszenia: 2024/BZP 00369690) termin składania ofert upłynął w dniu 2 lipca 2024 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZp.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dachu na zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej z XIX w. w Kijewie (w tym projekt i nadzór) - I etap.
2. Zakres planowanych robót budowlanych dotyczy zachodniej połaci dachu i obejmuje w szczególności: wymianę pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z obróbkami blacharskimi, wymianę pokrycia dachu nad płaskimi lukarnami z papy na pokrycie z blachy, wzmocnienie więźby dachowej lub wymianę uszkodzonych elementów (w przypadku stwierdzenia uszkodzeń - po odkryciu), naprawę kominów ponad dachem (uzupełnienie cegieł, spoinowanie, przemurowanie), remont tynkowanych partii elewacji, remont drewnianych elementów szachulca, inne drobne roboty towarzyszące.
3. UWAGA! Zamawiający informuje, że zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania dokumentacji projektowej oraz usługi nadzoru inwestorskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WITBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561696817
7.3.4) Miejscowość: Skalmierowice
7.3.5) Kod pocztowy: 88-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WITBUD IRENEUSZ WINIARSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe WITBUD IRENEUSZ WINIARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części piętra drugiego i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku przy ul. Jagiellońskiej 61 w Nowym Sączu w ramach przedsięwzięcia "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności"
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Grodzisk
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
- Termomodernizacja budynku przedszkola w Woli Wiśniowej 95
- Remont klubu pod sceną
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.