eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osowiec-TwierdzaDostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025



Og³oszenie z dnia 2024-10-11

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIEBRZAÑSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osowiec-Twierdza

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bbpn.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f8e4603a-98a3-4d27-a35c-423105c1b8bb

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00542584

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00226377/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8e4603a-98a3-4d27-a35c-423105c1b8bb

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) – dalej jako „rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@biebrza.org.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), Zamawiaj±cy informuje, ¿e :
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biebrzañski Park Narodowy, reprezentowany przez Dyrektora, z siedzib± w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goni±dz, kontakt tel. 85 7383000 lub e-mail: sekretariat@biebrza.org.pl,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, kontakt email: iod@biebrza.org.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± operatorzy pocztowi, przewo¼nicy, bank, serwis oprogramowania
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa,
a w szczególno¶ci zgodnie z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej z dnia 29 sierpnia 1997 r.
6) posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, ¿e dane osobowe przetwarzane s± przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporz±dzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy.
9) dane osobowe mog± byæ ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów powi±zanych z przedmiotem niniejszego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci do 40 000 litrów
w sezonie grzewczym 2024/2025.
Miejsce dostawy:
- Osowiec-Twierdza 8, 19 - 110 Goni±dz - jednorazowa dostawa do 5000 litrów w ³±cznej ilo¶ci do 35 000 litrów.
- Kuderewczyzna 19 - kolonie le¶niczówka O.O. Trzyrzeczki, 16-200 D±browa Bia³ostocka- jednorazowa dostawa do 2000 litrów w ³±cznej ilo¶ci do 5 000 litrów.
2. Olej musi posiadaæ nastêpuj±ce parametry podstawowe:
• warto¶æ opa³owa - min. 42,6 MJ/kg,
• gêsto¶æ w 15º C (kg/m3) - max. 860,
• temperatura zap³onu (ºC) - min.56,
• zawarto¶æ siarki %(m/m) - max. 0,1,
• zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych (mg/kg) – max. 24,
• pozosta³o¶æ po spopieleniu %(m/m) - max.0,01,
• zawarto¶æ wody (mg/kg) - max.200,
• barwa wizualna – czerwona,
3. Olej musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania jako¶ciowe:
Olej opa³owy lekki ma spe³niaæ wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008).
Olej opa³owy lekki ma spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2633).
4. Podane ilo¶ci oleju opa³owego s± szacunkowe, mog± one ulec zmniejszeniu do 50% zamówienia. Wykonawcy nie przys³uguje prawo do roszczeñ z tego tytu³u.
5. Pozosta³a czê¶æ zamówienia bêdzie zamawiana przez Zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od jego potrzeb, bez konieczno¶ci zmiany umowy, zawartej z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postêpowaniu.
6. Wykonawca dostarczy olej specjalistycznym transportem wyposa¿onym w legalizowany sprzêt do pomiaru spuszczanego oleju.
7. Wraz z dostaw± Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego pochodzenie i jako¶æ dostarczonego oleju opa³owego.
8. Dostawy wykonywane bêd± w dniach roboczych (bez sobót) w godzinach 7:30 – 15:00, w ci±gu 48 godzin od otrzymania zg³oszenia drog± elektroniczn± lub telefonicznie o dostawie, od upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego.
9. U¿yte w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia nazwy materia³ów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów s³u¿± okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶lenia w³a¶ciwo¶ci i wymogów techniczno-u¿ytkowych. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
10. W oferowanej cenie Wykonawca musi uj±æ wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z wykonaniem zamówienia miêdzy innymi: koszty transportu, za³adunku, roz³adunku i ubezpieczenia, akcyzy, wszelkich podatków. Przedmiot zamówienia bêdzie przewo¿ony transportem Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ¿adnych dodatkowych kosztów zwi±zanych z dostaw±.
11. Wykonawca zapewni transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocystern± wyposa¿on± w legalizowany przep³ywomierz. Transport oleju odbywaæ siê bêdzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Transport paliwa winien spe³niaæ wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeñstwa po¿arowego, ruchu drogowego oraz ochrony ¶rodowiska.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wype³ni³ swoje obowi±zki jako nabywca paliw opa³owych, które wynikaj± z art. 89 ust. 5 pkt 1,3 i 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1542 z pó¼niejszymi zmianami).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem, potwierdzaj±c± posiadanie uprawnieñ wydanych przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, udzielon± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼niejszymi zmianami).
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – dopuszcza aby co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada³ uprawnienia, o których mowa w punkcie 2.2 i bêdzie realizowa³ dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych we wstêpnym o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdz. XIV SWZ (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy ZamPubl., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesja wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi udzielona na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼niejszymi zmianami).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy Wykonawcy – formularz interaktywny udostêpniony na platformie e-Zamówienia;
2. Wype³niony i podpisany formularz „Formularz cenowy” – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ;
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 1 SWZ -za³±cznik nr 5 do SWZ ;
4. Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ -za³±cznik nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5. Wykazanie zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa zgodnie z Rozdzia³em XI pkt 6 SWZ (je¿eli
dotyczy);
6. Wykaz czê¶ci zamówienia, które zostan± powierzone podwykonawcom (je¿eli dotyczy);
7. O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (dotyczy ofert wspólnych);
8. Dokument/-y, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa zgodnie z Rozdzia³em XI pkt 16
SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy ZamPubl., jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 8 do SWZ).
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 4 do SWZ.
2. Zmiana istotnych postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach przewidzianych ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
3. Strony dopuszczaj± zmianê istotnych postanowieñ niniejszej umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu Umowy,
w przypadku:
a) zaistnienia okoliczno¶ci istotnych maj±cych wp³yw na zmianê terminu wykonania przedmiotu Umowy, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron umowy;
b) si³y wy¿szej, maj±cej istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
c) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy.
4. Strony nadto przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i us³ug w trakcie realizacji umowy, w zakresie dotycz±cym niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy – wynagrodzenie brutto zostanie odpowiednio zmodyfikowane, a wynagrodzenie netto zostaje bez zmian.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza nieistotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postêpowania nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o niniejsze zamówienie i wynik postêpowania oraz, je¿eli zmiany te nie narusz± zasady równego traktowania Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-19

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e do negocjacji ofert zaprosi w wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu, a których oferty spe³niaj± w najwy¿szym stopniu kryteria oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wymagany termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy przez okres 200 dni lub do wyczerpania wynagrodzenia zaoferowanego przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postêpowaniu, je¿eli kwota wynagrodzenia zostanie wykorzystana przed up³ywem 200 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.