Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00477619/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do placówki oświatowej - Zespół Szkół nr 1 w Kłobucku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłobucki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.maczka-taranek@powiatklobucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatklobucki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16658b18-7c77-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pelletu drzewnego do placówki oświatowej - Zespół Szkół nr 1 w Kłobucku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16658b18-7c77-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001410/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Jednorazowa dostawa pelletu drzewnego do placówek oświatowych Powiatu Kłobuckiego - 2 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477619
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego placówki oświatowej - Zespół Szkół nr 1 w Kłobucku, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck w sezonie grzewczym 2023/2024. Dostawa pelletu drzewnego w ilości 60 ton odbywać się będzie w transzach po ok. 20 ton (luzem) cysterną z opróżnieniem pneumatycznym do zbiornika opału.
Wymagane parametry pelletu drzewnego:
- pellet wymiar 6 lub 8 mm,
- długość do 400 mm,
- max. zawartość popiołu do 0,7%,
- wartość opałowa 17-19 Mj/kg,
- wilgotność do 10%,
- zgodność z normą PN-EN 14961-2 Klasa A1,
- certyfikat DINplus, ENplus A1
- 6 miesięczna gwarancja producenta.
W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej określeń odwołujących się bezpośrednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia służą określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w SWZ, posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca składa stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności oferowanego wyposażenia wraz z ofertą.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb, po uprzednim zleceniu pisemnym (przekazanym faxem lub drogą elektroniczną) Zamawiającego w terminie do 7 dni.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie z intensywnością uzależnioną od faktycznych potrzeb Zamawiającego, związanych z warunkami pogodowymi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt:
- jeżeli parametry dostarczonej partii opału odpowiadają parametrom określonym w SWZ koszty badań pokryje Zamawiający
- jeżeli parametry dostarczonej partii opału są gorsze niż określone w SWZ koszty badań pokrywa Wykonawca.
Zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Zespół Szkół nr 1 w Kłobucku partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności.
Zakwestionowaną partię materiału zobowiązany jest zabrać ze zbiornika Zamawiającego we własnym zakresie.
Dostawa pelletu winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez upoważnioną osobę.
Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument potwierdzający jakość i ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową.
W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.
Minimalna jednorazowa dostawa równać się będzie ładowności samochodu, sumaryczna ilość dostarczonego materiału nie przekroczy ilości podanej dla zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72693,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102360,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72693,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tartak "Olczyk" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292852656
7.3.3) Ulica: Świdno 1
7.3.4) Miejscowość: Krasocin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72693,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 5 w Kłobucku o pomieszczenia żłobka
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
- Dostosowanie baz danych EGiB, BDOT500 i GESUT do obowiązujących przepisów prawa(użytki gruntowe), sporządzenie analiz i raportów, dostosowanie i harmonizacja dla 11 jednostek ewid. Powiatu Kłobuckiego
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeń towarzyszących budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Kłobucku.
więcej: przetargi w Kłobucku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.