eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzDostawa flokulantu do oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa flokulantu do oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158323679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pgkim.sandomierz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa flokulantu do oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1540b23-5762-49b2-a1f7-cd40cef04fae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOŚ/2411/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy związku chemicznego wykorzystywanego do zagęszczania i odwadniania osadów ściekowych powstałych w procesie oczyszczania ścieków - zwanego dalej flokulantem. Przewidywana ilość zakupu flokulantu przez Zamawiającego to 17 000 kg. Podana ilość jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie.
2. Minimalna ilość flokulantu, jaką Zamawiający zakupi w okresie obowiązywania umowy wynosi 14 000 kg.
3. Dostarczany flokulant ma mieć postać emulsji.
4. Flokulant na Oczyszczalni ścieków w Sandomierzu wykorzystywany jest w procesie odwadniania osadu ściekowego na wirówce dekantacyjnej Alfa Laval ALDEC 45.
5. W terminie składania ofert Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia Zamawiającemu próbki oferowanego flokulantu w postaci emulsji w ilości minimum 50 kg w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu odpowiednio oznakowanym etykietą zawierającą co najmniej nazwę produktu, nazwę dostawcy, datę trwałości oraz kartę charakterystyki oferowanego flokulantu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia przez Podwykonawcę. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia oraz Podwykonawcę, któremu powierzy podwykonawstwo. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
8. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z Podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania.
9. Zamawiający informuje, że nie dokonano podziału zamówienia na części
z następujących powodów:
9.1. podział ilościowy polegający na rozbiciu wolumenu dostaw groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ze względu na utratę korzyści efektu skali,
a więc jest ścisły związek pomiędzy wielkością zamówienia, a sposobem kalkulacji ceny za dostawę, a co za tym idzie podział zamówienia wskazuje na wysokie prawdopodobieństwo wzrostu cen,
9.2. zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż ubiegają się o takie zamówienie głównie małe i średnie przedsiębiorstwa, a więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24323320-3 - Estry kwasu akrylowego

24542000-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491515495

7.3.3) Ulica: J.Bema 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-224

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.