Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gminie Olsztyn w miejscowości Olsztyn – Biskupice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.8.) Numer faksu: 343785468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gminie Olsztyn w miejscowości Olsztyn – Biskupice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5607b2e-7c99-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046565/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gminie Olsztyn w miejscowości Olsztyn Biskupice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1869918,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w gminie Olsztyn w miejscowości Olsztyn – Biskupice”.
W stanie obecnym droga powiatowa DP Nr 1065 S jest drogą zbiorczą, posiada nawierzchnię bitumiczną szer. 5,7m - 6,0 m z obustronnym poboczem szer. 0,75m. Przewiduje się wymianę warstwy ścieralnej nawierzchni wschodniej połowy jezdni z jednoczesnym jej poszerzeniem do uzyskania szerokości pasa ruchu 3,0m. Bezpośrednio przy jezdni wschodniej w jej poziomie projektuje się ścieżkę rowerową szer. 2,5m z poboczem szer. 0,5m. Ścieżkę rowerową lokalizuje się w istniejącym pasie drogi powiatowej DP Nr 1065 wzdłuż jej wschodniej krawędzi. Przebudowywana droga jest drogą publiczną, ogólnodostępną z funkcją w sieci drogowej – powiatowa, o przyjętej klasie - droga zbiorcza „Z”, kategoria ruchu KR3. Realizacja zadania nie przewiduje ingerencji poza pas drogowy DP 1065 S zarówno w zakresie geometrii, przebudowy jak i w zakresie organizacji ruchu.
Początek ścieżki rowerowej określono po wschodniej stronie jezdni drogi powiatowej DP 1065S w miejscowości Biskupice (km 0+964).
Podstawowe parametry elementów komunikacyjnych:
Wschodni pas jezdni drogi DP Nr 1065 S
- sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość - 4 cm
- poszerzenie jedni od 0 do 30 cm z wykonaniem nowej konstrukcji do uzyskania szerokości pasa drogowego 3,0 m
- ułożenie na szer. wschodniego pasa jezdnego warstwy ścieralnej z asfaltobetonu.
Ścieżka rowerowa
- jezdnia na całym odcinku szerokość 2,50 m ograniczona od strony pobocza wtopionym opornikiem betonowym
- nawierzchnia asfaltobetonowa pobocze z kruszywa kamiennego szerokości 0,50 m.
Konstrukcja nawierzchni - istniejąca jezdnia - pas wschodni
- warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 4 cm
- po wykonaniu frezowania na głębokość śr. - 4 cm.
poszerzenie jezdni do 3,0m
- warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 4 cm
- warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 22W o uziarnieniu 0/22 na bazie asfaltu 50/70 - 8 cm
- Podbudowa górna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (0/31,5mm), E2 =>140MPa, E2/E1<=2,2 wg normy PN-S-06102 - 8 cm
- Podbudowa dolna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 ( 0/63 mm), E2 =>120MPa, E2/E1<=2,2 wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-06102:1997 - 15 cm
- Stabilizacja podłoża spoiwami hydraulicznymi Rm>2,5 MPa - 15 cm lub inna równoważna technologia pozwalająca doprowadzić podłoże do wymaganych parametrów nośności dla G1.
ścieżka rowerowa
- warstwa ścieralna - cienka warstwa z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu ,,slurry seal" AC 8S o uziarnieniu 0/8 w kolorze czerwonym - 2 cm
- warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 11W o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 3 cm
- podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0/63 mm stabilizowane mechanicznie E2=>120MPa E2/E1<=2,2 - 15 cm
- Grunt stabilizowany cementem o Rm >2,5MPa - 15 cm zdjęcie warstwy humusu i doprowadzenie gruntu do G1.
ścieżka rowerowa- ALTERNATYWNIE
- warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 8S o uziarnieniu 0/8 na bazie asfaltu 50/70 barwiony na czerwono - 5 cm
- podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0/63 mm stabilizowane mechanicznie E2=>120MPa E2/E1<=2,2 - 15 cm
- Grunt stabilizowany cementem o Rm >2,5MPa - 15 cm zdjęcie warstwy humusu i doprowadzenie gruntu do G1.
- pobocze z kruszywa kamiennego 8/31,5mm szerokości 0,50m.
Technologia robót
• roboty pomiarowe,
• roboty ziemne – korytowanie w gruncie kat. III,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
• frezowanie istn. nawierzchni
• ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem,
• wykonanie nawierzchni, i pobocza
• prace porządkowe, ukształtowanie i zagospodar. zielenią przyległego terenu.
Początek ścieżki rowerowej południowa krawędź końca istniejącej nawierzchni ścieżki rowerowej zlokalizowanej po wschodniej stronie jezdni drogi powiatowej DP 1065S w Olsztynie (km 0+00).
Podstawowe parametry elementów komunikacyjnych:
Rejon przystanku autobusowego
- peron przystanku na długości 30 m i szer. 1,5m ograniczony od krawędzi jezdni DP krawężnikiem wysokości w świetle 12 cm
- przyległa do chodnika (peronu) ścieżka rowerowa szer. 2,0m
- pobocze z kruszywa szer. 0,50m.
Wschodni pas jezdni drogi DP Nr 1065 S
- sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość - 4 cm
- poszerzenie jedni od 0 do 30 cm z wykonaniem nowej konstrukcji do uzyskania szerokości pasa drogowego 3,0 m
- ułożenie na szer. wschodniego pasa jezdnego warstwy ścieralnej z asfaltobetonu.
Ścieżka rowerowa
- jezdnia na całym odcinku szerokość 2,50 m ograniczona od strony pobocza wtopionym opornikiem betonowym
- nawierzchnia asfaltobetonowa
- pobocze z kruszywa kamiennego szerokości 0,50 m.
Konstrukcja nawierzchni
istniejąca jezdnia - pas wschodni
- warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 4 cm
- po wykonaniu frezowania na głębokość śr. - 4 cm.
poszerzenie jezdni do 3,0m
- warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 11S o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 4 cm
- warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 22W o uziarnieniu 0/22 na bazie asfaltu 50/70 - 8 cm
- Podbudowa górna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 (0/31,5mm), E2 =>140MPa, E2/E1<=2,2 wg normy PN-S-06102 - 8 cm
- Podbudowa dolna z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 ( 0/63 mm ), E2 =>120MPa, E2/E1<=2,2 wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-06102:1997 - 15 cm
- Stabilizacja podłoża spoiwami hydraulicznymi Rm>2,5 MPa - 15 cm lub inna równoważna technologia pozwalająca doprowadzić podłoże do wymaganych parametrów nośności dla G1.
ścieżka rowerowa
- warstwa ścieralna - cienka warstwa z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu ,,slurry seal" AC 8S o uziarnieniu 0/8 w kolorze czerwonym - 2 cm
- warstwa wiążąca - beton asfaltowy AC 11W o uziarnieniu 0/11 na bazie asfaltu 50/70 - 3 cm
- podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0/63 mm stabilizowane mechanicznie E2=>120MPa E2/E1<=2,2 - 15 cm
- Grunt stabilizowany cementem o Rm >2,5MPa -15 cm zdjęcie warstwy humusu i doprowadzenie gruntu do G1.
ścieżka rowerowa- ALTERNATYWNIE
- warstwa ścieralna - beton asfaltowy AC 8S o uziarnieniu 0/8 na bazie asfaltu 50/70 barwiony na czerwono - 5 cm
- podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0/63 mm stabilizowane mechanicznie E2=>120MPa E2/E1<=2,2 - 15 cm
- Grunt stabilizowany cementem o Rm >2,5MPa - 15 cm zdjęcie warstwy humusu i doprowadzenie gruntu do G1.
- pobocze z kruszywa kamiennego 8/31,5mm szerokości 0,50m.
Ścieżka rowerowa od strony jezdni DP Nr 1065 S nieograniczona.
Od strony zewnętrznej ograniczona:
- wtopionym obrzeżem betonowym 8x30 ułożonym na ławie betonowej z oporem z bet. C12/15
- na odcinku gdzie przebiega w wykopie, poprzez zastos. bet. krawężnik szer. 0,6 m
- na odcinku wysokiego nasypu zastosować montaż bariery U-11a ustawionej na fundamencie
betonowym z bet. C20/25.
chodnik na peronie
- Kostka betonowa ,,holland" -kolor szary - 8 cm
- Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm
- podbudowa zasadnicza - kruszywo łamane 0/63 mm stabilizowane mechanicznie E2=>120MPa E2/E1<=2,2 - 15 cm
- Grunt stabilizowany cementem o Rm >2,5MPa - 15 cm
- zdjęcie humusu
Na odcinku peronu należy zastosować krawężnik wibroprasowany 15*30, posadowionym bezpośrednio na świeżym niestężonym betonie, na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 gr. 15 cm. Wysokość krawężnika w świetle 12 cm.
Zjazdy istniejące - dostosować wysokościowo do projektowanej nawierzchni ścieżki rowerowej.
Technologia robót
• roboty pomiarowe,
• roboty ziemne – korytowanie w gruncie kat. III,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
• frezowanie istn. nawierzchni
• ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem,
• wykonanie nawierzchni, i pobocza
• prace porządkowe, ukształtowanie i zagospodar. zielenią przyległego terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2328840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2748379,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2328840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym „LARIX” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2328840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch wyjazdów studyjnych zagranicznych
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- II ETAP - Remont drogi powiatowej 1092 S w m. Rudniki w km 0+000 - 3+292, gmina Koniecpol.
- Kompleksowe ubezpieczenie Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.