eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183535762

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/987530

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a8d909-2a39-491b-960d-7594b1612cd1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046792/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 668514,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A
Bielanka i Szymbark część I (przysiółki Nowa Wieś, Dół, Labuty, Bartnia Góra, Huciska, Góry, Wólka, , Zamoście, Badonie, Blich)
150 godzin (70 pługopiaskarka + 80 koparka), 40 ton materiału (20 żużel + 20 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 85950,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B
Szymbark część II (przysiółki Nadjazie, Kawiory, Bystrzyca, Wiatrówki, Zalipie, Górki, Szklarki, Maślana Góra, Łęgi za Górą, Łęgi za Wodą)
100 godzin (40 pługopiaskarka, 60 koparka), 30 ton materiału (15 żużel + 15 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 61712,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C
Ropica Polska prawa strona rzeki Ropa (Ćwierci, Gurbówka, Śliwówka, k/RSP, k/Arki, Wodociągi Góry, k/szkoły, k/Pantery, naprzeciwko szkoły dwie drogi, do ławy)
50 godzin (40 pługopiaskarka + 10 koparka), 60 ton materiału (50 żużel + 10 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 45980,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D
Dominikowice, Kobylanka
140 godzin (120 pługopiaskarka + 20 koparka) , 230 ton materiału (130 żużel + 100 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 137291,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część E
Klęczany, Kwiatonowice, Zagórzany
150 godzin (130 pługopiaskarka + 20 koparka), 280 ton materiału (180 żużel + 100 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 156652,65 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część F
Stróżówka i Ropica (przysiółki Blich, Taborówka, Kopalnia)
130 godzin (100 pługopiaskarka + 30 koparka), 130 ton materiału (100 żużel + 30 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 99607,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część G
Bystra (bez drogi k/technikum)
80 godzin (70 pługopiaskarka + 10 koparka), 70 ton materiału (60 żużel + 10 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 69135,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część H
Bystra (sama droga 270523K odcinek k/technikum)
10 godzin (8 pługopiaskarka + 2 koparka), 5 ton materiału (3 żużel + 2 piasek).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 12185,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 4 października 2024 r. do godziny 9:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, które zawierały błąd w obliczeniu ceny i podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 4 października 2024 r. do godziny 9:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która zawierała błąd w obliczeniu ceny i podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 4 października 2024 r. do godziny 9:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, które zawierały błąd w obliczeniu ceny i podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 4 października 2024 r. do godziny 9:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która zawierała błąd w obliczeniu ceny i podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 4 października 2024 r. do godziny 9:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która zawierała błąd w obliczeniu ceny i podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.