Og³oszenie z dnia 2024-10-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00553109/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00558555/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00560407/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00569729/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno w okresie od 01.11.2024 r. do 31.10.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta G³owno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³ynarska 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glowno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno w okresie od 01.11.2024 r. do 31.10.2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6475726c-2bd4-47ba-bf2d-916113b00090
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00542677
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045895/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno w okresie od 01.11.2024 r. do 31.10.2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://glowno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
3. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
4. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wyznaczonego terminu.
5. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
6. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
6.1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
6.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
6.3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy mo¿e potrwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
6.4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
7. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
7.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
7.2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
7.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
7.4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
7.5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
7.6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7.7. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
7.8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7.9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta G³owno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7.10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
22.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta G³owno- Zamawiaj±cy, Urz±d Miejski w G³ownie – prowadz±cy postêpowanie ul. M³ynarska 15, 95-015 G³owno tel. 42 719-11-51, e-mail: sekretariat@glowno.pl;
22.1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasta G³owno jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl
22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Ubezpieczenie Gminy Miasta G³owno, prowadzonym w trybie podstawowym;
22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
22.1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
22.1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
22.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
22.1.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.37.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
2) ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od awarii i uszkodzeñ;
3) ubezpieczenie maszyn, w tym urz±dzeñ samobie¿nych oraz montowanych na pojazdach;
4) ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci
66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów
66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
17.2.1. „Cena” – waga 90%;
17.2.2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
17.3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta, która otrzyma ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 17.2. Liczba punktów jest zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku.
17.4. Kryterium – Cena
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNI¯SZA OFEROWANA CENA SPO¦RÓD OFERT NIEPODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM
CENA OFERTY BADANEJ
17.5. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
17.5.1. Za przyjêcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbê punktów obliczon± w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = £¡CZNA LICZBA PUNKTÓW
x WAGA KRYTERIUM
17.5.2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubezpieczenie budynków i lokali mieszkalnych od ognia i innych zdarzeñ losowych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci
66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
1. „Cena” – waga 90%;
2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta, która otrzyma ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 17.2. Liczba punktów jest zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku.
4. Kryterium – Cena
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNI¯SZA OFEROWANA CENA SPO¦RÓD OFERT NIEPODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM
CENA OFERTY BADANEJ
5. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
5.1. Za przyjêcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbê punktów obliczon± w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = £¡CZNA LICZBA PUNKTÓW
x WAGA KRYTERIUM
5.2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Ubezpieczenie pojazdów:
1) obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego;
2) ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów;
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzeñ i kradzie¿y oraz assistance;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2026-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
1. „Cena” – waga 90%;
2. „Warunki ubezpieczenia” – waga 10%.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta, która otrzyma ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 17.2. Liczba punktów jest zaokr±glana do dwóch miejsc po przecinku.
4. Kryterium – Cena
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach tego kryterium zostanie obliczona w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = NAJNI¯SZA OFEROWANA CENA SPO¦RÓD OFERT NIEPODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU x 100 pkt. x WAGA KRYTERIUM
CENA OFERTY BADANEJ
5. Kryterium – Warunki ubezpieczenia
5.1. Za przyjêcie warunków fakultatywnych Wykonawca otrzyma liczbê punktów obliczon± w oparciu o poni¿szy wzór:
OCENA PUNKTOWA = £¡CZNA LICZBA PUNKTÓW
x WAGA KRYTERIUM
5.2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: prowadzi dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2020 r. poz. 895 ze zm.), na podstawie zezwolenia co najmniej w nastêpuj±cym zakresie:- dla Czê¶ci 1 zamówienia: zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej okre¶lonej w dziale II – pozosta³e ubezpieczenia maj±tkowe i osobowe, obejmuj±ce grupy: 8, 9 i 13, opisane w Za³±czniku nr 1 do ustawy o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;
- dla Czê¶ci 2 zamówienia: zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej okre¶lonej w dziale II – pozosta³e ubezpieczenia maj±tkowe i osobowe, obejmuj±ce grupy: 8 i 9 opisane w Za³±czniku nr 1 do ustawy o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej;
- dla Czê¶ci 3 zamówienia: zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej okre¶lonej w dziale II – pozosta³e ubezpieczenia maj±tkowe i osobowe, obejmuj±ce grupy: 1, 3, 10 i 18 opisane w Za³±czniku nr 1 do ustawy o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
2. Zamawiaj±cy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3. Zamawiaj±cy w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w pkt 6.1. SWZ, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu oceny spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 6.3. SWZ Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±ce aktualne na dzieñ z³o¿enia zezwolenie zgodnie z pkt. 6.3.2.1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:1. Zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
2. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest samodzielnie wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj±c wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 6.1 i 6.3.
3. Oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi byæ podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do ofert o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Cz. 1.1. W odniesieniu do art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mog± ulec zmianom, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a w szczególno¶ci zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ:
1.1. regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania Umowy, wp³ywaj±cych na sposób realizacji umowy i powoduj±cych konieczno¶æ zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, o ile nie bêd± wp³ywa³y na zmianê ogólnego charakteru umowy;
1.2. oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w tym m.in. danych teleadresowych, nr telefonicznych, nr kont bankowych;
1.3. zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej;
1.4. ujawnienia siê lub powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w SWZ;
1.5. wzrostu lub spadku ilo¶ci albo warto¶ci przedmiotu ubezpieczenia;
1.6. konieczno¶ci zmiany wysoko¶ci sum ubezpieczenia, limitów odpowiedzialno¶ci wynikaj±cej z zobowi±zañ Zamawiaj±cego zaci±gniêtych po zawarciu Umowy;
1.7. zmiany przedmiotu ubezpieczenia na zasadach okre¶lonych w Umowie Generalnej Ubezpieczenia Czê¶ci 1;
1.8. wyczerpania sumy gwarancyjnej lub jej czê¶ci, o której mowa w Umowie Generalnej Ubezpieczenia Czê¶ci 1 zamówienia, w Sekcji III;
1.9. zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci polegaj±cych na obni¿eniu stawek ubezpieczeniowych, franszyz, udzia³ów w³asnych obowi±zuj±cych w Umowie;
1.10. powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê;
- z zastrze¿eniem, ¿e wskutek przedmiotowej zmiany wzrost lub obni¿enie sk³adki spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej sk³adki, o której mowa § 5 ust. 1. Zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Ubezpieczaj±cego.
Cz. 2
1. W odniesieniu do art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w trakcie realizacji Umowy postanowienia Umowy mog± ulec zmianom, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a w szczególno¶ci zmiany postanowieñ umowy mog± dotyczyæ:
1.1. regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania Umowy, wp³ywaj±cych na sposób realizacji umowy i powoduj±cych konieczno¶æ zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, o ile nie bêd± wp³ywa³y na zmianê ogólnego charakteru umowy;
1.2. oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w tym m.in. danych teleadresowych, nr telefonicznych, nr kont bankowych;
1.3. zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej;
1.4. ujawnienia siê lub powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w SWZ;
1.5. wzrostu lub spadku ilo¶ci albo warto¶ci przedmiotu ubezpieczenia;
1.6. konieczno¶ci zmiany wysoko¶ci sum ubezpieczenia, limitów odpowiedzialno¶ci wynikaj±cej z zobowi±zañ Zamawiaj±cego zaci±gniêtych po zawarciu Umowy;
1.7. zmiany przedmiotu ubezpieczenia na zasadach okre¶lonych w Umowie Generalnej Ubezpieczenia Czê¶ci 2;
1.8. zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci polegaj±cych na obni¿eniu stawek ubezpieczeniowych, franszyz, udzia³ów w³asnych obowi±zuj±cych w Umowie;
1.9. powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê;
- z zastrze¿eniem, ¿e wskutek przedmiotowej zmiany wzrost lub obni¿enie sk³adki spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej sk³adki, o której mowa § 5 ust. 1. Zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Ubezpieczaj±cego.
Cz. 3
Pe³na tre¶æ znajduje siê w dokumentach zamówienia - we wzorach umów.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-19
INNE PRZETARGI Z G£OWNA
- Prowadzenie bankowej obs³ugi bud¿etu miasta G³owna w latach 2025-2026 (II postêpowanie)
- Wy³apywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzêtom pochodz±cym z terenu Gminy G³owno w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w G³ownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Miejskiej Przemy¶l wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialno¶ci cywilnej, komunikacji i odpowiedzialno¶ci prawnej z tytu³u zanieczyszczenia ¶rodowiska Zak³adu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Gminy Warka
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SIEWIERZ
- Us³uga ubezpieczenia O¶rodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.