eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrószkówPrzebudowy układu funkcjonalnego budynku DPS w Prószkowie przy ul. Zamkowa 2



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowy układu funkcjonalnego budynku DPS w Prószkowie przy ul. Zamkowa 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4648092

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-proszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsproszkow.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61112731-e41a-4708-b16b-e105e774f138

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowy układu funkcjonalnego budynku DPS w Prószkowie przy ul. Zamkowa 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61112731-e41a-4708-b16b-e105e774f138

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011915/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Przebudowa układu funkcjonalnego budynku DPS w Prószkowie i zakup wyposażenia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-III.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przebudowy układu funkcjonalnego budynku DPS w Prószkowie przy ul. Zamkowa 2 w ramch zadania inwestycyjnego pn. : „Przebudowa układu funkcjonalnego budynku DPS w Prószkowie i zakup wyposażenia”
w zakresie :
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym:
- demontaż sanitariatów,
- demontaż drzwi, wykucie ościeżnic drewnianych,
- rozbiórki ścian, filarów i kolumn z cegieł,
- rozebranie wykładziny ściennej z płytek, posadzek z płytek z kamieni sztucznych, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych oraz posadzki cementowej,
- usunięcie gruzu z budynku,
2) roboty murarskie, w tym :
- wymurowanie ścianki działowej z pustaka ceramicznego
3)roboty tynkarskie, w tym
- gruntowanie podłoża
- wykonanie tynków wewnętrznych,
- przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet,
4) wykonanie posadzek, w tym :
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych,
- wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdzwiękowej z płyt styropianowych,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki,
- uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych,
- wykonanie posadzek płytkowych z kamieni sztucznych układanych na klej wraz z sokolikami,
- wykonanie posadzek z wykładziny PCV, montaż listwe przyściennych PCV zgrzewanych,
5) gruntowanie powierzchni poziomych i pinowych, a następnie malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi tynków gładkich,
6) wykonanie instalacji sanitarnych, w tym :
- montaż wentylatorów osiowych do wentylacji bezprzewodowej,
- montaż sanitariatów wraz armaturą,
7) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym :
- wykonanie instalacji oświetleniowej,
- wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
- wykonanie instalacji ppoż,
- wykonanie instalacji RTV.
2. Szczegółowy zakres robót określają projekt budowlany oraz przedmiary robót, stanowiące
odpowiednio załączniki nr 1,2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożona została jedna oferta, której cena przewyższ kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.