eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek,,Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków użyteczności publicznej na pomieszczenia usług społecznych"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków użyteczności publicznej na pomieszczenia usług społecznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KALISKA 59

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków użyteczności publicznej na pomieszczenia usług społecznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa5d159c-cde3-4737-9cff-434efa865456

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIN.2710.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania opracowanie dokumentacji budowlanej na rozbudowę,
nadbudowę, przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków użyteczności publicznej na pomieszczenia usług
społecznych (zwanej dalej także ,,dokumentacją projektową”) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.:
,,Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynków użyteczności publicznej na
pomieszczenia usług społecznych” zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwanej dalej także ,,SWZ” (załącznik
nr 2 do Umowy) oraz ofertą Wykonawcy (załącznik nr 3 do Umowy).
2. Przedmiot umowy (zwany dalej także ,,zamówieniem”) zlokalizowany jest na działkach o nr ewid. : 252, 253 Turek, obręb
0001 „A”. Spichlerz jako zabytek nieruchomy znajduje się w gminnej ewidencji zabytków, w układzie urbanistycznym miasta
Turku, wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr A–383/125 z dnia 10.06.1985 roku, w związku z czym na obszarze
opracowania obowiązuje:
a) ochrona historycznego układu przestrzennego, w tym zachowanie historycznych linii zabudowy, utrzymanie proporcji i
gabarytów oraz skali zabudowy,
b) dostosowanie nowej zabudowy do historycznej kompozycji urbanistycznej, przy założeniu harmonijnego współistnienia
elementów kompozycji historycznej i współczesnej.
c) Wszelkie działania związane z modernizacją terenu wymagają uzyskania i uwzględnienia zaleceń konserwatorskich.
Uwzględnienie wszystkich wytycznych inwestorskich i innych uwarunkowań związanych z modernizacją terenu i jej
przeprowadzeniem ze szczególnym uwzględnieniem jego przeznaczenia.
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności :
a) wykonanie inwentaryzacji budynków wraz z inwentaryzacją instalacji oraz oceną stanu technicznego budynku, w
przypadku stwierdzenia w trakcie inwentaryzacji i wykonywania projektu budynku konieczności wymiany elementów
konstrukcyjnych, wykończeniowych lub instalacyjnych z uwagi na stwarzane zagrożenie Projektant ma obowiązek zawrzeć
powyższe w zakresie projektu,
b) wykonanie audytu energetycznego budynku wraz z audytem oświetleniowym oraz uwzględnieniem zachowania
istniejących siedlisk dla ptaków i/lub nietoperzy wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz tworzenia nowych siedlisk, co
powinno zostać potwierdzone ekspertyzą ornitologiczną/chiropterologiczną i ujęciem w dokumentacji projektowej,
c) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz dokumentacją kosztorysową,
d) opracowanie projektu rozbiórki obiektu budowlanego, ogrodzeń itp., kolidujących z projektowaną inwestycją - (jeśli zajdzie
taka konieczność),

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBUD Firma Projektowo- Budowlana Tomasz Graf

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811259262

7.3.3) Ulica: Sosnowa 6/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-468

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.