Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513545/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00537725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00613209/01 - Wynik z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa DP 3290 S ulicy Grzybowej w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276288702
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pyskowicka 54
1.4.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.tgory.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542735
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00513545
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
I .Zmiany SWZ
1. ROZDZIAŁ II ust 3 pkt. 3
Po zmianie:
3) rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty może następować na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, na podstawie podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołów częściowych odbioru robót, z terminem płatności do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, przy założeniu, że kwota częściowego rozliczenia będzie wynosić w roku 2024 do 0,51 %, 2025 do 46,30%, 2026 pozostał część, wartości umowy brutto.
2. Rozdział XVIII ust 4 pkt. 6
Po zmianie:
6) kosztorysu opracowanego metoda kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę.
II .Zmiany do Projektowanych postanowień Umowy – załącznik nr 3 do SWZ:
1. §3 WYNAGRODZENIE ust.4 pkt.1
Po zmianie:
1) rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty może następować na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, na podstawie podpisanych przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołów częściowych odbioru robót, z terminem płatności do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, przy założeniu, że kwota częściowego rozliczenia będzie wynosić w roku 2024 do 0,51 %, 2025 do 46,30%, 2026 pozostał część, wartości umowy brutto.
2. §3 WYNAGRODZENIE ust.10
Przed zmianą :
10. W razie ujawnienia podczas odbioru końcowego robót wad nadających się do usunięcia, Wykonawca wystawi w oparciu o podpisany protokół odbioru, stwierdzający występowanie takich wad, fakturę częściową na kwotę stanowiącą 50% pozostałej do rozliczenia wartości robót. Wykonawca wystawi fakturę końcową, rozliczającą ostatecznie wartość Umowy, po należytym usunięciu wad, co stwierdzone będzie odrębnym protokołem odbioru sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli Stron Umowy – w protokole tym winna zostać potwierdzona przez Zamawiającego kwota pozostała do rozliczenia fakturą końcową.
Po zmianie:
10. W razie ujawnienia podczas odbioru końcowego robót wad istotnych nadających się do usunięcia wykonawca wystawi fakturę końcową rozliczającą ostatecznie wartość umowy po należytym usunięciu tych wad co stwierdzone będzie protokołem odbioru sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron.
3. §7 KARY UMOWNE dodaje ust 5 o następującej treści:
5. Wykonawca może naliczyć zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia netto wskazanego w § 3 ust. 1 umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez wykonawcę z przyczyn lezących po stronie zamawiającego.
4. § 8 ODBIORY ust 5
Przed zmianą :
5. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:…
Po zmianie:
5. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady istotne, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:…
5. § 4 OBOWIĄZKI WYKONAWCY ust 20
Przed zmianą :
20. W zakresie nasadzeń zieleni do obowiązków Wykonawcy będzie należała pielęgnacja założonej zieleni, gwarantująca prawidłowy rozwój nasadzeń, w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego prawidłowo wykonanych robót budowlanych. W przypadku nieprzyjęcia się materiałów szkółkarskich bądź braku wegetacji po okresie zimowym, Wykonawca dokona wymiany nasadzeń w terminach zgodnych ze sztuką ogrodniczą.
Zamawiający usunął ust 20, a pozostałe ust odpowiednio zmieniają swoją kolejność.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Zakup samochodu typu PICK-UP 4x4, wyposażonego w pług lemieszowy
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- "Konserwacja, bieżące utrzymanie i naprawa sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych, oraz przejść dla pieszych z oświetleniem asymetrycznym dedykowanym na terenie powiatu tarnogórskiego"
- Wykonanie usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Tarnowskich Górach
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2025
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.