eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryRozbudowa DP 3290 S ulicy Grzybowej w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa DP 3290 S ulicy Grzybowej w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276288702

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Pyskowicka 54

1.4.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.tgory.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542735

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00513545

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
I .Zmiany SWZ
1. ROZDZIAŁ II ust 3 pkt. 3
Po zmianie:
3) rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty może następować na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, na podstawie podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołów częściowych odbioru robót, z terminem płatności do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, przy założeniu, że kwota częściowego rozliczenia będzie wynosić w roku 2024 do 0,51 %, 2025 do 46,30%, 2026 pozostał część, wartości umowy brutto.
2. Rozdział XVIII ust 4 pkt. 6
Po zmianie:
6) kosztorysu opracowanego metoda kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę.


II .Zmiany do Projektowanych postanowień Umowy – załącznik nr 3 do SWZ:
1. §3 WYNAGRODZENIE ust.4 pkt.1
Po zmianie:
1) rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonane roboty może następować na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, na podstawie podpisanych przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołów częściowych odbioru robót, z terminem płatności do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, przy założeniu, że kwota częściowego rozliczenia będzie wynosić w roku 2024 do 0,51 %, 2025 do 46,30%, 2026 pozostał część, wartości umowy brutto.

2. §3 WYNAGRODZENIE ust.10
Przed zmianą :
10. W razie ujawnienia podczas odbioru końcowego robót wad nadających się do usunięcia, Wykonawca wystawi w oparciu o podpisany protokół odbioru, stwierdzający występowanie takich wad, fakturę częściową na kwotę stanowiącą 50% pozostałej do rozliczenia wartości robót. Wykonawca wystawi fakturę końcową, rozliczającą ostatecznie wartość Umowy, po należytym usunięciu wad, co stwierdzone będzie odrębnym protokołem odbioru sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli Stron Umowy – w protokole tym winna zostać potwierdzona przez Zamawiającego kwota pozostała do rozliczenia fakturą końcową.
Po zmianie:
10. W razie ujawnienia podczas odbioru końcowego robót wad istotnych nadających się do usunięcia wykonawca wystawi fakturę końcową rozliczającą ostatecznie wartość umowy po należytym usunięciu tych wad co stwierdzone będzie protokołem odbioru sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron.

3. §7 KARY UMOWNE dodaje ust 5 o następującej treści:
5. Wykonawca może naliczyć zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia netto wskazanego w § 3 ust. 1 umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez wykonawcę z przyczyn lezących po stronie zamawiającego.
4. § 8 ODBIORY ust 5
Przed zmianą :
5. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:…
Po zmianie:
5. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady istotne, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:…
5. § 4 OBOWIĄZKI WYKONAWCY ust 20
Przed zmianą :
20. W zakresie nasadzeń zieleni do obowiązków Wykonawcy będzie należała pielęgnacja założonej zieleni, gwarantująca prawidłowy rozwój nasadzeń, w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego prawidłowo wykonanych robót budowlanych. W przypadku nieprzyjęcia się materiałów szkółkarskich bądź braku wegetacji po okresie zimowym, Wykonawca dokona wymiany nasadzeń w terminach zgodnych ze sztuką ogrodniczą.
Zamawiający usunął ust 20, a pozostałe ust odpowiednio zmieniają swoją kolejność.

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

zmiany opisane tylko po zmianie ze względu na brak miejsca w rubryce

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.