Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437483/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00474497/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00492783/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Karczmiska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczmiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 17
1.5.2.) Miejscowość: Karczmiska Pierwsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8287026
1.5.8.) Numer faksu: 81 8287026 w. 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.karczmiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.karczmiska.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Karczmiska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2158d9b1-67fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042611/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Karczmiska wraz z przebudową kolektora kanalizacji ścieków - Etap I.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.11.2023.GM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w m. Karczmiska Pierwsze, gm, Karczmiska, poprzez wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i montaż urządzeń w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Karczmiska”, obejmującego następujący zakres prac:
a) Roboty budowlane:
1) Budynek oczyszczalni ścieków: wydzielenie części socjalnej – szatni czystej i brudnej oraz sanitariatów, modernizacja instalacji grzewczej, wykonanie instalacji wentylacji, wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w części socjalnej, montaż armatury i wyposażenia, roboty wykończeniowe;
2) Obiekt technologiczny oczyszczalni ścieków: wykonanie instalacji grzewczej i instalacji wentylacji w pomieszczeniu dmuchaw, roboty wykończeniowe,
3) Budowa wiaty na osady o wymiarach 5,50 x 8,00 m o konstrukcji stalowej, wyposażonej w instalację kanalizacyjną, oświetleniową i instalację zasilania,
4) Budowa budynku technicznego z sitopiaskownikiem o wymiarach 6,30 x 5,50 m o konstrukcji stalowej wyposażonego w instalację technologiczną, grzewczą, instalację wentylacji, instalację wodociągową, kanalizacyjną, oświetleniową, zasilania i akpia,
5) Budowa obiektu kontenerowego stacji zlewczej wraz z tacą najazdową, wyposażonego w instalację technologiczną, instalację ogrzewania i wentylacji, instalację wodociągową, kanalizacyjną, oświetleniową, zasilania i akpia,
6) Dostawa i montaż naziemnego zbiornika retencyjnego wód opadowych wraz z wyposażeniem, zbiornik o konstrukcji prefabrykowanej ze stali nierdzewnej typu duplex posadowionego na żelbetowej płycie fundamentowej, objętość czynna zbiornika ok. 230 m3,
7) Modernizacja zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych i technologicznych,
8) Modernizacja wewnętrznych instalacji technologicznych, kanalizacyjnych, wodociągowych obiektu oczyszczalni,
9) Modernizacja systemu ogrzewania i wentylacji obiektu oczyszczalni,
10) Zagospodarowanie terenu wokół obiektu oczyszczalni.
b) Modernizacja części biologicznej oczyszczalni:
1) modernizacja istniejących reaktorów biologicznych wraz z wymianą wyposażenia technologicznego,
2) dostawa i montaż dmuchaw napowietrzających,
3) dostawa i montaż urządzeń natleniających,
4) dostawa i montaż urządzeń układu dekantacji,
5) dostawa i montaż urządzeń odwadniania osadów,
6) montaż aparatury kontrolno-pomiarowej,
7) modernizacja istniejącego zbiornika tlenowej stabilizacji osadu wraz z wymianą urządzeń technologicznych,
8) modernizacja węzła odwadniania,
9) wykonanie instalacji magazynowania i dozowania koagulantów żelazowych.
c) Modernizacja części mechanicznej oczyszczalni:
1) budowa studni pomiarowej z wyposażeniem,
2) budowa pompowni wyposażonej w układ pompowy składający się z trzech pomp zatapialnych oraz układ pomiaru poziomu realizowany za pomocą sondy hydrostatycznej oraz dwóch sond pływakowych zabezpieczających poziomy awaryjne,
3) modernizacja istniejących zbiorników retencyjnych wraz z wymiana urządzeń technologicznych,
4) modernizacja urządzeń i wyposażenia kontenerowego punktu zlewnego ścieków dowożonych – dostawa i montaż sita mechanicznego, ciągu spustowego z układem pomiarowym i aparaturą kontrolną, wymiana zbiornika ścieków dowożonych wraz z modernizacją układu napowietrzania i urządzenia pomp
5) dostawa i montaż sito piaskownika wyposażonego w tłuszczownik oraz zintegrowaną płuczkę piasku, szafę zasilająco-sterowniczą
d) Montaż systemu automatyki i sterowania oczyszczalni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczeniu terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
4. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”.
5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1610 ze zm.), ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm. ) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
90490000-8 - Usługi kontroli ścieków i usługi konsultacyjne w zakresie oczyszczania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu oferty z najniższą zaoferowaną ceną.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10307400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12676626,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.