Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orla Białego w Biernej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Sulików
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3023cfd8-abb0-4c33-8fcc-7a38d547638b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orla Białego w Biernej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3023cfd8-abb0-4c33-8fcc-7a38d547638b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016368/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orla Białego w Biernej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390134,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, sprzętu elektronicznego oraz innych elementów wyposażenia w ramach
zadania: „Zakup niezbędnego wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Biernej”.
Inwestycja będzie realizowana ze środków z „Inwestycje w oświacie – wsparcie trwających inwestycji realizowanych przez
jednostki samorządu terytorialnego prowadzące jednostki systemu oświaty” oraz ze środków własnych Gminy Sulików.
Przedmiot postępowania obejmuje dostawę mebli, sprzętu elektronicznego oraz m.in. tablic, drabinek, siatek do Szkoły
Podstawowej im. Orła Białego w miejscowości Bierna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
31213300-5 - Szafy kablowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
48820000-2 - Serwery
48823000-3 - Serwery plików
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
35121700-5 - Systemy alarmowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479864,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479864,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479864,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479864,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI SULIKÓW
- "Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - droga gminna nr 109799D w Sulikowie" - etap II
- "Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - droga gminna nr 109799D w Sulikowie" - etap II
więcej: przetargi SULIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzikowiec
- Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu ZAWÓD W BRANŻY TSL -DOBRA DROGA
- Rozbudowa zapasowej infrastruktury serwerowni na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- Dostawę, instalację i konfigurację serwerów oraz macierzy
- dostawa wyposażenia pracowni specjalistycznej w ramach projektu: Modernizacja zawodu-kompetentny specjalista. FEWM.06.04 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na lata 2021-2027
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli -Aktywna tablica
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.