eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiSR.272.u.27.2024.MD Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie wraz z zakupem wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.27.2024.MD Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie wraz z zakupem wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/979267

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.u.27.2024.MD Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie wraz z zakupem wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df0ebe80-46f1-49ad-9862-ad095eeb4f1c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 SR.272.u.27.2024.MD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.27.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie wraz z zakupem wyposażenia.
UWAGA postępowanie na Wykonawcę przedmiotowej inwestycji, opublikowane jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/949115
2. Opis czynności wykonywanych przez Wykonawcę (Inspektora nadzoru inwestorskiego, dalej jako Inspektor), w ramach zamówienia:
1) nadzorowane branże:
a) ogólnobudowlana;
b) elektryczna;
c) instalacyjna.
2) obligatoryjna niepunktowana obecność Inspektora z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej na placu budowy: minimum 1 raz w tygodniu;
Uwaga:
dodatkowa obecność Inspektora z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej na placu budowy będzie punktowana w kryterium oceny ofert;
3) w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej konieczności Inspektor z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, pomimo zadeklarowanego w ofercie obowiązkowego pobytu, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia);
4) Inspektor musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru;
5) zakres czynności Inspektora:
a) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu zamawiającego, w ścisłej z nim współpracy, mając na względzie prawidłową realizację i terminowe ukończenie projektu;
b) kontrola zgodności działań wykonawcy robót z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane oraz obowiązujących przepisach prawa;
c) pełnienie funkcji Inspektora zgodnie z przepisami ustawy Pb, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót i postanowieniami decyzji o pozwoleniu na budowę;
d) rozliczenie finansowo terminowe robót budowlanych, zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót;
e) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zamówienia;
f) działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia;
g) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
h) zadania i obowiązki Inspektora obejmują w szczególności:
-zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rozpoczęcia robót budowlanych, w tym przygotowanie i złożenie wymaganych ustawą Pb zgłoszeń do nadzoru budowlanego rozpoczęcia prac budowlanych i innych wniosków oraz przekazanie wykonawcy terenu budowy (o ile dotyczy);
-opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej zamawiającemu do zatwierdzenia;
-zatwierdzanie i opiniowanie „Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia”, przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót (o ile dotyczy);
-kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy oraz przestrzegania wymagań przepisów ochrony środowiska i gospodarki odpadami;
-przygotowanie wzorów druków i dokumentów jakie będą obowiązywać podczas procesu realizacji zamówienia;
-w uzgodnieniu z Zamawiającym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu materiałów, kruszyw, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wybudowania i wykorzystania przy realizacji robót, receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót;
- kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów;
- przeprowadzanie zgodnie z ofertą oraz zapisami umowy inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, praktyką inżynierską, sztuką budowlaną oraz stosownymi przepisami;
- nadzór nad zabezpieczeniem przed uszkodzeniem lub zniszczeniem rosnących drzew na terenie placu budowy;
- nadzór nad sposobem korzystania przez Wykonawcę robót z dróg publicznych i wewnętrznych;
- nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót;
- w uzgodnieniu z Zamawiającym, podejmowanie decyzji o konieczności wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
- zatwierdzanie laboratorium wykonawcy robót, po sprawdzeniu kwalifikacji personelu, kompletności i sprawności sprzętu i urządzeń laboratoryjnych;
- wydawanie w imieniu Zamawiającego poleceń wykonawcy robót dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które mogłyby skutkować zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
- po konsultacji z Zamawiającym, podejmowanie decyzji o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami przepisów prawa i postanowień umowy z Wykonawca robót;
- wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz w przypadku powstania takiej konieczności;
- decydowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym o sposobie zabezpieczania wykopalisk odkrytych na terenie budowy oraz załatwianie niezbędnych formalności;
- po konsultacji z Zamawiającym wnioskowanie do projektanta o wprowadzenie niezbędnych zmian i poprawek w dokumentacji projektowej;
- stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie pobytu;
- weryfikacji i zatwierdzanie, po uprzednim zaopiniowaniu przez nadzór autorski, rysunków wykonawczych i powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót;
- występowanie do odpowiednich organów o zmianę już istniejących pozwoleń na budowę, gdy będą zachodzić okoliczności uzasadniające taką czynność.
6) pełnienie funkcji Inspektora zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy obejmujące w szczególności:
a) dokonywanie obmiaru robót podlegających odbiorom w przypadku wystąpienia robót zamiennych (dodatkowych), odbiegających od założeń dokumentacji projektowej;
b) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
c) uczestniczenie w pracach i badaniach oraz odbiorach częściowym oraz ostatecznym (końcowym);
d) wyznaczanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminów odbiorów i powiadamianie wszystkich zainteresowanych stron;
e) dokonywanie odbiorów częściowego oraz odbioru ostatecznego (końcowego);
f) sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru i przekazanie ich zamawiającemu;
g) sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wszelkiego rodzaju kalkulacji, kosztorysów, faktur, a także innych dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót w trakcie rozliczania wykonanych robót;
h) poświadczanie terminu zakończenia robót, wyznaczanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, terminów odbiorów wykonanych robót związanych z usunięciem wad;
i) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania;
j) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w tym w szczególności przy udziale projektanta;
k) w uzgodnieniu z Zamawiającym, wyrażanie zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy;
l) wnioskowania do wykonawcy robót o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, oraz osób nie wykazanych w wykazie pracowników wymienionych w ofercie wykonawcy;
m) w sytuacjach koniecznych, organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym oraz radom budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca, Inspektor, przedstawiciel Zamawiającego), oraz sporządzenie i przekazywanie protokołów z tych narad ich uczestnikom w ciągu 7 dni roboczych od daty narady - salę udostępni Zamawiający w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie;
n) przygotowywania na wniosek Zamawiającego, pisemnych komunikatów dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie;
o) prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy oraz jej przekazanie Zamawiającemu na koniec budowy w wersji papierowej i cyfrowej;
p) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Inspektora nadzoru budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli;
q) uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją projektu;
r) opiniowanie wniosków Wykonawcy o zmianę terminu wykonania robót;
s) przygotowanie i przekazywanie Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach wszelkich rozliczeń rzeczowych i finansowych, sprawozdań, wniosków i dokumentów związanych z realizacją zamówienia;
t) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dokumentów budowy (dziennika budowy);
u) opracowanie opinii technicznej zrealizowanego zamówienia;
v) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
w) niezwłoczne opiniowanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją projektu;
x) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych;
y) sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót dodatkowych lub zamiennych;
z) sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych, weryfikowanie kosztorysów ofertowych wykonawcy na roboty dodatkowe lub zamienne;
Dalszy opis w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DS-BUD Usługi Inżynierskie Dawid Stasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792192927

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 6

7.3.4) Miejscowość: Ostaszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.