Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449490/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00458157/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00465991/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Lińsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Śliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 48523340710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Lińsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa55b9e-22a5-4156-bb89-4c061651af98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031436/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Lińsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania
inwestycyjnego „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w
Lińsku” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zadanie jest dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach „Programu Olimpia – program budowy
przyszkolnych hal sportowych na 100 – lecie pierwszych wstępów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”.
3. Realizacja inwestycji musi być zgodna z założeniami konkursu „Program Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal
sportowych”, dostępnych pod linkiem https://www.gov.pl/web/sport/program-olimpia--program-budowy-przyszkolnych-halsportowych
4. Zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, realizacja zamówienia obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych decyzji, uzgodnień, opinii, wykonanie specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów przedmiarów robót oraz innych dokumentów i
opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia wraz z uzyskaniem stosownych decyzji (w tym pozwolenia na budowę).
Opracowana dokumentacja musi zostać poprzedzona przygotowaniem koncepcji na podstawie wytycznych Zamawiającego
(PFU) oraz uzyskaniem pozytywnej opinii Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z uzyskanych opinii, uzgodnień
ponosi Wykonawca.
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową wraz uzyskaniem
decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obejmujące:
a) Budowa hali łukowej z drewna klejonego z pokryciem membranowym i zapleczem socjalno – szatniowym i instalacjami, i
zbiornikiem na gaz
b) Na istniejącym boisku wielofunkcyjnym istniejąca nawierzchnia poliuretanowa wymagająca oczyszczenia i wykonania
warstwy natryskowej tzw. warstwy użytkowej
c) Wyposażenie sportowe
d) Zagospodarowanie terenu, nawierzchnia pod trybunami i dojście
e) Trybuny stacjonarne i ławki gimnastyczne
f) Strzelnica laserowa
g) Tablica informacyjna
h) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zgłoszenia robót
3) Zakres objęty zamówieniem obejmuje również w przypadku takiej potrzeby sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie
określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 z p. zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2899999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2899999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Api- bis mgr Renata Baboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361624688
7.3.3) Ulica: Podhalańska
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ziemne, zagospodarowanie terenu - P.W. Radoceh Radosław Chudziak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Api- bis mgr Renata Baboń
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Api- bis mgr Renata Baboń
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2899999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.