eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GaćBudowa i renowacja zbiornika wodnego służącego małej retencji w obrębie Ostrów na działce o nr ewid. 46/1



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i renowacja zbiornika wodnego służącego małej retencji w obrębie Ostrów na działce o nr ewid. 46/1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 275

1.5.2.) Miejscowość: Gać

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i renowacja zbiornika wodnego służącego małej retencji w obrębie Ostrów na działce o nr ewid. 46/1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea3ad320-9019-4cf2-bd92-df2d969c0bb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049725/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i renowacja zbiornika służącego małej retencji w obrębie Ostrów na działce o nr ewid. 46/1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.13.2024.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160376,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i renowacja zbiornika wodnego służącego małej retencji w obrębie Ostrów na działce o nr ewid. 46/1. Istniejący zbiornik o powierzchni 0,125 ha położony jest w zachodniej części działki będącej gruntem rolnym, nr ewid. 46/1 zlokalizowanej w miejscowości Ostrów gmina Gać. Gruntowna renowacja zbiornika ma doprowadzić do poprawy jakości wody oraz zapewnić jej właściwą cyrkulację poprzez zastosowanie przelewu do odprowadzania nadmiaru wody. Wskazane urządzenie wodne będzie pełnić funkcję polegającą na gromadzeniu wód w okresach ich nadmiaru i przechowywaniu na czas niedoboru w okresach suszy. Z uwagi na powyższe przedmiot zamówienia stanowią więc roboty związane z utrzymaniem urządzeń wodnych w celu zachowania ich funkcji zgodnie z art. 188 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 1997 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich koniecznych prac, które doprowadzą do osiągnięcia rezultatu opisanego w Załączniku nr 10 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

a. Przygotowanie terenu: wypompowanie wody ze zbiornika; roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, koryta pod nawierzchnie placów postojowych wyznaczenie tras i lokalizacji urządzeń; oczyszczenie stawów i basenów z roślin, zebranie mułu i roślin, dziko rosnących krzaków, połamanych konarów z dna i skarp zbiornika; wywiezienie z terenu robót przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu – transport samochodami samowyładowczymi, wywiezienie mułu i roślin z oczyszczonego zbiornika; roboty ziemne koparkami chwytakowymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi; pogłębienie dna; przepusty rurowe pod zjazdami;
b. Roboty wykończeniowe: humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm z dowiezieniem i rozplantowaniem ziemi i obsianiem trawą; przemieszczenie spycharkami mas ziemnych; przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, nakłady dodatkowe.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ.
Wykonawca na dzień odbioru końcowego wykona, przygotuje oraz złoży u zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, deklaracje zgodności, raporty z badań laboratoryjnych itp.);
2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania;
3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana).

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z dokumentami zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45247270-3 - Budowa zbiorników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148085,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261042,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148085,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP ZGK WIĄZOWNICA ADRIAN RYZNAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922293066, REGON: 362741658

7.3.3) Ulica: ul. Dolna 6

7.3.4) Miejscowość: Wiązownica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148085,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazany okres realizacji zamówienia - 20 dni - określa się od dnia zawarcia umowy.

Obowiązującą formą rozliczenia z Wykonawcą, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.