eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoRozbudowa infrastruktury drogowej poprzez stworzenie sieci ścieżek rowerowych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury drogowej poprzez stworzenie sieci ścieżek rowerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eda45195-393a-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury drogowej poprzez stworzenie sieci ścieżek rowerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda45195-393a-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040113/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa infrastruktury drogowej w Radomsku poprzez stworzenie sieci ścieżek rowerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1623000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia pn.,, Rozbudowa infrastruktury drogowej poprzez stworzenie sieci ścieżek rowerowych” jest zaprojektowanie i wykonanie sieci ścieżek rowerowych przy ulicach: Bugaj, Staszica, Gen.Andersa, Kraszewskiego i Ciepłej w Radomsku.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, Programem Funkcjonalno – Użytkowym,Opiniami geotechnicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 ,
2) Program Funkcjonalno – Użytkowy Rozbudowy infrastruktury drogowej poprzez stworzenie sieci ścieżek rowerowych- przebudowa dróg w Radomsku w ramach budowy ścieżek rowerowych - stanowiący dodatek nr 10,
3) Opinia geotechniczna – dotycząca ul. Bugaj - stanowiąca dodatek nr 11
4) Opinia geotechniczna – dotycząca ul. Gen. Andersa- stanowiąca dodatek nr 12
5) Opinia geotechniczna – dotycząca ul. Kraszewskiego- stanowiąca dodatek nr 13
6) Opinia geotechniczna – dotycząca ul. Ciepłej- stanowiąca dodatek nr 14
4.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
5.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Programem Funkcjonalno – Użytkowym funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracyszczegóły
w SWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Uzasadnienie :
Ze względu na charakter niniejszego zamówienia oraz organizację, podział niniejszego zamówienia na części znacznie utrudniłby realizację przedmiotu niniejszego zamówienia dla potencjalnego wykonawcy jak i nadzór nad jego realizacją przez zamawiającego.
Podział niniejszego zamówienia na części spowodowałby trudności realizacyjne, zwiększenie kosztów realizacji, ryzyko nieterminowego wykonania całego zadania inwestycyjnego, a w konsekwencji problemy z uzyskaniem jednego wspólnego celu jakim jest zaprojektowanie i wykonanie ścieżek rowerowych w ramach Programu Inwestycji Strategicznych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Edycja 8. Ponadto podział zamówienia na części spowodowałby trudności z rozliczeniem zadania inwestycyjnego w ramach dofinansowania z programu Polski Ład. Zakres i wartość szacunkowa zamówienia wskazuje, że jest ono skierowane do podmiotów z Sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Ponadto nie ograniczono udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia.

8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.

9. Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:
1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania opublikował wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.3 SWZ,
2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,
3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia , która wynosi dla niniejszego postępowania
1 623 000,00 zł netto, 1 996 290,00 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2825162,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4426800,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3459445,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiba Budownictwo Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101654692

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej- In -El Strzelecki Spółka komandytowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3459445,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe DROMAX sp. z o.o., ul. Karola Libelta 1a lok.2, 61-706 Poznań (oferta nr 1), którego oferta została w dniu 10 września 2024r. wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uchylił się od zawarcia umowy ( odmówił zawarcia umowy). W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający zgodnie z art. 263 ustawy, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrał najkorzystniejszą ofertę.

Zamówienie objęte jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.