eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynRemont dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl, gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3adb721-5eb8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078827/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont drogi gminnej nr 388010T w msc. Niedźwiedź – Zaskale, Gmina Strawczyn.

1.1.14 Remont drogi gminnej nr 388130T ul. Leśna w msc. Strawczyn

1.1.18 Remont drogi gminnej ul. Dworskiej w msc. Promnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2201561,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Remont drogi gminnej nr 388130T, ul. Leśna w msc. Strawczyn”

Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 388130T, ul. Leśna w msc. Strawczyn gm. Strawczyn pow. kielecki woj. świętokrzyskie. Roboty budowlane zawierają się na działkach nr ewid. 282, 555/2, 499, 267 obręb 0011 Strawczyn. Jest to inwestycja o charakterze liniowym, łączna długość remontowanego odcinka to ok. 654 mb. Remontowany odcinek prowadzi do oczyszczalni ścieków w msc. Strawczyn, przebiega wzdłuż terenów zabudowanych mieszkalnych, rolnych oraz leśnych.

Zakres zamówienia obejmuje:
• roboty przygotowawcze,
• frezowanie jezdni na grubości 8cm,
• wykonanie podbudowy MCE gr. 20cm,
• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, gr. 5cm,
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4cm,
• wykonanie poboczy z kruszywa,
• remont przepustu w pasie drogi powiatowej Ø60 PEHD,
• remont przepustów w pasie drogi gminnej,
• wykonanie zjazdów oraz dojść do działek,
• odmulenie i wzmocnienie rowów w pasie drogowym.

Zakres i technologia remontu:
Konstrukcja jezdni oraz zjazdów z betonu asfaltowego:
1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4cm
2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5cm
3. Podbudowa MCE, gr. 20cm
4. Pozostała podbudowa bez zmian
Konstrukcja zjazdów z kruszywa:
1. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 20cm
Konstrukcja poboczy:
1. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 9cm


Zadanie 2. Miejsca postojowe i zjazd publiczny.

Zakres zamówienia obejmuje:
• Przygotowanie terenu pod budowę:
 Rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego, grubość nawierzchni 4 cm;
 Rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego, grubość nawierzchni 15 cm;
• MIEJSCA POSTOJOWE + ZJAZD:
 Wykopy wykonywane mechanicznie w gruntach kat. I-II z transportem urobku;
 Profilowanie i zagęszczenie mechanicznie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
 Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50 mm;
 Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją;
 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W;
 Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją;
 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 512703,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. „Remont drogi gminnej nr 388010T w msc. Niedźwiedź – Zaskale, Gmina Strawczyn”
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 388010T w msc. Niedźwiedź – Zaskale gm. Strawczyn pow. kielecki woj. świętokrzyskie. Roboty budowlane objęte zamówieniem zawierają się na działkach nr ewid. 56/1, 161/1, 21/2, 14/1, 12/3, 14/2, 129/2, 129/1 obręb Niedźwiedź.
Jest to inwestycja o charakterze liniowym, łączna długość remontowanego odcinka to ok. 1766 mb.

Zakres zamówienia obejmuje:
• roboty przygotowawcze,
• frezowanie jezdni na grubości 8cm,
• wykonanie podbudowy MCE gr. 20cm,
• wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, gr. 5cm,
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4cm,
• wykonanie poboczy z kruszywa,
• odmulenie rowów ziemnych,
• remont zjazdów,
• remont przepustów


Konstrukcja jezdni:
1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4cm
2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, gr. 5cm
3. Podbudowa MCE, gr. 20cm
4. Istniejąca podbudowa bez zmian

Konstrukcja zjazdów z kruszywa:
1. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 20cm
Konstrukcja poboczy:
1. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 9cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1280554,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Remont odcinka drogi gminnej ul. Osiedlowej i ul. Dworskiej w msc. Promnik, gm. Strawczyn”
Przedmiotem inwestycji jest remont odcinka drogi gminnej nr 388065T w msc. Promnik, gm. Strawczyn. Roboty budowlane obejmą działki nr ewid. 357/2, 354/10 obręb Promnik.
Jest to inwestycja o charakterze liniowym. Remont obejmuje odcinek drogi od km 0+000,00 do km 0+583,00.
Zakres zamówienia obejmuje:
• roboty przygotowawcze,
• remont nawierzchni bitumicznej
• ulepszenie poboczy,
• odwodnienie drogi – remont przepustu,
• inne roboty.

Konstrukcja jezdni:
1. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, gr. 4cm
2. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, gr. 4cm
3. Istniejąca nawierzchnia

Konstrukcja zjazdów z kruszywa:
1. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 20cm
Konstrukcja poboczy:
2. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 8 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 408303,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547497,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768443,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547497,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych “Fart” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386943

7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547497,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360062,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360062,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360062,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych “Fart” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386943

7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360062,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262656,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524095,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262656,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych “Fart” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386943

7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262656,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.