Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450946/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie przestrzeni przy Zespole Szkół Samorządowych w Krynkach.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Krynki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 16
1.5.2.) Miejscowość: Krynki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-120
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857228550
1.5.8.) Numer faksu: 857228070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krynki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e69c771-7cff-4f47-9c33-bb1268de27e91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie przestrzeni przy Zespole Szkół Samorządowych w Krynkach.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e69c771-7cff-4f47-9c33-bb1268de27e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057437/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zagospodarowanie przestrzeni przy Zespole Szkół Samorządowych w Krynkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część 1 zamówienia - „Przebudowa istniejącego budynku gospodarczego.”1.1. Część 1 Zamówienia przewiduje:
1) prace rozbiórkowe części budynku gospodarczego,
2) wymianę konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego,
3) wymianę drzwi zewnętrznych i stolarki okiennej,
4) wykonanie elewacji budynku,
5)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 89339,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część 2 zamówienia - „Zagospodarowanie terenu”.2.1 . Część 2 Zamówienia przewiduje:
1) usunięcie istniejących oraz budowę nowych powierzchni utwardzonych zgodnie z dokumentacją projektową,
3) dostawę dwóch kompletów stołów piknikowych z ławkami,
4) dostawę i montaż koszy na śmieci,
5) dostawę i montaż stojaków na rowery,
6) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 237750,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Paweł Siliwoniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661778422
7.3.4) Miejscowość: Michałowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Paweł Siliwoniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661778422
7.3.4) Miejscowość: Michałowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Malowanie klatek schodowych w Szkole Podstawowej nr 202 im. Kazimierza Górskiego przy ul. Jana Bytnara "Rudego" 19 w Warszawie
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.