eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie¦wiadczenie us³ugi pogotowia technicznego w zakresie w zakresie utrzymania w sprawno¶ci technicznej oraz usuwania awarii systemów hydrauliki si³owej na jednostkach p³ywaj±cych Bielik I - IV.



Og³oszenie z dnia 2024-10-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi pogotowia technicznego w zakresie w zakresie utrzymania
w sprawno¶ci technicznej oraz usuwania awarii systemów hydrauliki si³owej na jednostkach p³ywaj±cych Bielik I – IV.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie -

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Miejskich i ¯eglugi w ¦winouj¶ciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810504943

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wybrze¿e W³adys³awa IV 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmiz.swi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zegluga.swi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

transport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi pogotowia technicznego w zakresie w zakresie utrzymania
w sprawno¶ci technicznej oraz usuwania awarii systemów hydrauliki si³owej na jednostkach p³ywaj±cych Bielik I – IV.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d568043-3e6d-4fed-a496-0e1950a22345

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00543017

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030131/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.12 Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego dla jednostek p³ywaj±cych - hydraulika

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d568043-3e6d-4fed-a496-0e1950a22345

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±, dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto „Wykonawca” na Platformie. informacje -
Regulamin Platformy e-Zamówienia, w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem „Formularze do
komunikacji”.- szczeg.info w SWZ.
9. Je¿eli dokumenty elektroniczne-zawieraj± informacje tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji Wykonawca, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, w nazwie „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
10. Za datê przekazania oferty, innych dokumentów, - datê ich przekazania na Platformê.
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci po zalogowaniu w podgl±dzie post w
„Komunikacja”.
12. Maks rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików
przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13. Min wymagania tech dot sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy.
14. W przypadku problemów tech i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy zobowi±zani s± skorzystaæ ze
wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
15. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej: p.piechocinska-lazdowska@zegluga.swi.pl jednak¿e ta
forma komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert.
1) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy
pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
3) Zamawiaj±cy nie udostêpnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie i w zwi±zku z tym nale¿y zignorowaæ komunikat
pojawiaj±cy siê przy sk³adaniu oferty w tym zakresie. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na wzorze formularza oferty - Za³. nr 3 do swz.
5) W przypadku dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest
równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty spakowane nale¿y podpisaæ podpisem zewnêtrznym.
6) System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje. W braku podpisu system poinformuje o tym w
trakcie sk³adania dokumentów, zostan± one przyjête przez Platformê mimo braku podpisu.
7) W przypadku pozytywnego zakoñczeniu procesu potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajdowaæ siê bêdzie w
Elektronicznym Potwierdzeniu Przyjêcia (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla
zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”.
9) Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
10) Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
11) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê. Wykonawca wycofuje ofertê w zak³adce
„Oferty/wnioski” u¿ywaj±c przycisku „Wycofaj ofertê”.
12) W zale¿no¶ci od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) Wykonawca do³±cza
do Platformy uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnêtrzny):
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ tylko formatem PAdES;
b) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy zaleca siê u¿yæ formatu XAdES

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy kieruje do oferentów bêd±cych osobami fizycznymi
nastêpuj±c± informacjê:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie – Zarz±d Dróg Miejskich i ¯eglugi w ¦winouj¶ciu
z siedziba przy ul. Wyb. W³adys³awa IV 12, 72-600 ¦winouj¶cie,
2) kontakt do inspektora danych osobowych: e-mail: sekretariat@zegluga.swi.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postêpowania ZP/16/2024 prowadzonym w trybie przetargu podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/16/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ¶wiadczenie us³ugi czynno¶ci serwisowych w zakresie usuwania awarii oraz utrzymania w sprawno¶ci technicznej systemów hydrauliki si³owej na jednostkach p³ywaj±cych Bielik I – IV , zwane dalej ”przedmiotem zamówienia”.
Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶la - za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50530000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
1) 60 % - cena rycza³towa za 1 m-c ¶wiadczenia us³ugi pogotowia technicznego;
2) 20 % - „kwalifikacje, wiedza osób które bêd± wykonywaæ zamówienie” max. 20 pkt.;
3) 20 % - „Rabat na czê¶ci” Rcz. max. 20 pkt.
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje, wiedza osób które bêd± wykonywaæ zamówienie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na czê¶ci od ceny netto z cennika

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Celem potwierdzenia spe³nienia warunków zamawiaj±cy wymaga wykazania spe³nienia warunków dla:
1) posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w tym zakresie zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia:

a) je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uznanie towarzystwa klasyfikacyjnego lub spe³nia warunki zawarte w publikacji PRS 51/P "Zasady uznawania firm serwisowych" ze stycznia 2022 w zakresie wykonywanych prac (https://www.prs.pl/uploads/p51p_pl.pdf),
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków, który bêdzie realizowa³ zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbêdne s± te zdolno¶ci.
b) je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje, umiejêtno¶ci oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w zakresie serwisu systemów hydrauliki si³owej na jednostkach p³ywaj±cych,

KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,

c) je¿eli wykonawca wyka¿e posiadanie potencja³u technicznego tj. aparatury badawczej s³u¿±cej do diagnostyki uk³adu hydraulicznego na jednostkach p³ywaj±cych zamawiaj±cego, posiadaj±c± aktualn± kalibracjê oraz atesty, ze wskazaniem producenta, modelu urz±dzenia, dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,

2) posiadania zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagan± zdolno¶æ finansow± lub ekonomiczn± zapewniaj±c± nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie remontu jednostek p³ywaj±cych na kwotê nie mniejsz± ni¿ 90.000,00 z³.
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe (aktualne na dzieñ ich z³o¿enia) sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni kalendarzowych:
1) w przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywilna aktualn± umowê spó³ki;
2) w zakresie wykazania posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w tym zakresie zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca dostarczy:
a) o¶wiadczenie o posiadanym uznaniu towarzystwa klasyfikacyjnego lub spe³nianiu warunków zawartych w publikacji PRS 51/P "Zasady uznawania firm serwisowych" ze stycznia 2022 w zakresie wykonywanych prac (https://www.prs.pl/uploads/p51p_pl.pdf),
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków, który bêdzie realizowa³ zamówienie w zakresie, do wykonania którego niezbêdne s± te zdolno¶ci.

b) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje, umiejêtno¶ci oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w zakresie serwisu systemów hydrauliki si³owej na jednostkach p³ywaj±cych,
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,

c) wykaz aparatury badawczej s³u¿±cej do diagnostyki uk³adu hydraulicznego na jednostkach p³ywaj±cych zamawiaj±cego, posiadaj±ce aktualne atesty, ze wskazaniem producenta, modelu urz±dzenia, dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).

KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
4) W zakresie wykazania posiadania zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagan± zdolno¶æ finansow± lub ekonomiczn± zapewniaj±c± nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z serwisem, napraw± systemów hydrauliki si³owej na kwotê nie mniejsz± ni¿: 90.000,00 z³.,
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych – o¶wiadczenia o dysponowaniu co najmniej 1 osob±, która bêdzie wyznaczona do realizacji zamówienia, posiadaj±c± certyfikat / dyplom / za¶wiadczenie potwierdzaj±ce posiadanie aktualnej wiedzy lub odbycie szkolenia z zakresu serwisu urz±dzeñ hydrauliki si³owej wa¿ne w okresie obowi±zywania umowy ze wskazaniem wystawcy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

b. o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, na formularzu stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia;
c. o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, na formularzu stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do Specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
1) w przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywilna aktualn± umowê spó³ki;
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznaczaj± pe³nomocnika.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami przewidzianymi we wzorze do umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-21 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-21 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.