eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoZakup telebimu na stadion im. A. Smoczyka



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup telebimu na stadion im. A. Smoczyka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lesznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001030598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirleszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup telebimu na stadion im. A. Smoczyka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b9a7a45-e3da-474b-9871-c5b011a94b98

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.260.34.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego ekranu diodowego LED (telebim) wraz z wyposażeniem fabrycznym (tj. ekranu diodowego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem z licencją), obejmujący:
1) dostawę wraz z montażem fabrycznie nowego ekranu diodowego LED (telebim) wraz z wyposażeniem fabrycznym (tj. ekranu diodowego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem z licencją),
2) demontaż elementów istniejącej konstrukcji nośnej oraz całości urządzeń elektronicznych bez ich uszkodzenia i złożenie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego; nowa konstrukcja powinna być dostosowana do proponowanego typu telebimu. Elementy obecnej konstrukcji która zostanie wykorzystana przy jej modernizacji, należy w całości zabezpieczyć poprzez malowanie oraz uprzednie piaskowanie elementów,
3) dostawę i montaż komputera z monitorem do zarządzania ekranem wraz z systemem obsługi wyświetlanych treści i okablowaniem wraz z innymi niezbędnymi elementami. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania oraz uruchomienia powyższego komputera sterującego wraz z niezbędnymi do tego urządzeniami, materiałami, okablowaniem itp.,
4) dostawę i montaż dwóch kamer stacjonarnych i jednej kamery obrotowej oraz trzech licencji wraz z montażem i zaprogramowaniem do istniejącego monitoringu wizyjnego zamontowanego na Stadionie im. Alfreda Smoczyka w Lesznie. Kamery należy umiejscowić w taki sposób aby nadzorowały obszar telebimu w trakcie imprezy masowej oraz zabezpieczały urządzenie przed aktami wandalizmu. Kamery należy podłączyć pod istniejący serwer oraz istniejącą macierz dyskową,
5) modernizację rozdzielni elektrycznej w pomieszczeniu znajdującym się pod konstrukcją telebimu z uwzględnieniem zabezpieczeń przepięciowych różnicowo-prądowych,
6) dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie,
7) dostarczenie odpowiedniego oprogramowania wraz z licencją przeznaczonego do zdalnej obsługi telebimu,
8) uruchomienie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi telebimu (użytkowania, obsługi oraz konserwacji) pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
9) połączenie pomiędzy wieżą sędziowską a telebimem należy zrealizować za pomocą odpowiedniego światłowodu. Dobór odpowiednich parametrów światłowodu oraz mediakonwerterów i wszystkich niezbędnych urządzeń leży po stronie Wykonawcy. Połączenie telebimu z rozdzielnią SN należy zrealizować za pomocą odpowiedniego przewodu, którego dobór leży po stronie Wykonawcy,
10) wykonanie pomiarów światłowodu, pomiary linii zasilającej telebim, skuteczności zerowania, pomiaru rezystancji izolacji, pomiarów wyłączników różnicowo prądowych oraz wszystkich innych niezbędnych pomiarów.
Zamawiający wskazuje, że szczegółowe wymagania dotyczące dostarczanych urządzeń zawiera formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca: UP LED Sp. z o.o. ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 6, 37-450 Stalowa Wola, którego oferta opiewała na kwotę 522.627,00 zł. Zamawiający przeznaczył na realizację zadania kwotę 470.000,00 zł. W związku z powyższym, najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę przeznaczoną na realizację przedmiotowego zadania.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postąpił jak na wstępie niniejszego pisma i unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469989,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522627,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.