Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443708/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00462945/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00469260/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00479119/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc10d4ec-6839-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc10d4ec-6839-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059093/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa centrum sportowo - rekreacyjnego w Zabłudowie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8071292,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 realizowane będzie na działkach o nr geod. 106/1, 106/2, 107/4, 113/5 w obrębia miasta Zabłudów gm. Zabłudów oraz na działkach o nr geod. 220, 266, 267, 268, 269 w obrębie Zabłudów Kolonia. Przedmiot zamówienia dla Zadania 1 obejmuje:- Etap I:
1) Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 poz. 1225), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 poz.2454) oraz polskimi normami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. Harmonogram winien być podzielony na etapy.
2) Wykonawca obowiązany jest opracować wielobranżową dokumentację projektową składającą się z planów, rysunków, przedmiarów lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, przedmiaru robót oraz projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
3) Wykonawca obowiązany jest przedstawić do akceptacji w ciągu 14 dni od podpisania umowy z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy określający daty wykonania poszczególnych etapów prac.
4) W razie uwag wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić je w dokumentacji projektowej i harmonogramie prac i ponownie przedstawić Zamawiającemu oczekując na pisemne zatwierdzenie. Termin na uwzględnienie przez Wykonawcę uwag wniesionych przez Zamawiającego zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą.
5) Pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z harmonogramem prac rozpoczyna etap drugi tj. realizacji robót budowlanych. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
6) Po stronie Wykonawcy leży obowiązek, uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień, zgłoszeń, zezwoleń oraz innych wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
7) Dokumentację projektową należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania dla wszystkich użytkowników.
8) Uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień, i opinii niezbędnych dla prawidłowego zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym uzgodnienie dokumentacji projektowej z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
9) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją przez Wykonawcę od momentu uzyskania pozwolenia na budowę, przez cały okres realizacji inwestycji do momentu podpisania protokołu końcowego z zakończenia robót budowlanych.
10) Wymieniony zakres projektowanych robót budowlanych nie jest „katalogiem zamkniętym” i w zależności od przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych może zostać zmieniony. W zależności od dalszych uzgodnień budynek administracyjno – sportowy może podlegać rozbiórce lub wkomponować w budowę nowego obiektu i istniejące zabudowania.
11) Teren zamierzenia budowlanego objęty jest ochroną konserwatorską.
- Etap II:
Wykonanie robót budowlanych i montażowych, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową polegających w szczególności na:
1) roboty rozbiórkowe (istniejące boisko szkolne o nawierzchni asfaltowej i wymiarach ok. 60x30 m wraz z ogrodzeniem z siatki o wysokości do 4 m, ogrodzenie drewniane działki, na której znajduje się budynek Zarządu, miejsca siedzące (trybuny) przy stadionie piłkarskim) oraz po uzgodnieniach możliwa będzie rozbiórka istniejących zabudowań administracyjno – sportowych;
2) przebudowa stadionu piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej, drenażu rozsączającego wody opadowe;
3) budowa zadaszonych trybun przy stadionie piłkarskim;
4) budowa boiska wielofunkcyjnego tj. do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej o nawierzchni zdrowej i bezpiecznej dla użytkowników;
5) budowa bieżni prostej o nawierzchni zdrowej i bezpiecznej dla użytkowników;
6) budowa skoczni do skoku w dal i trójskoku;
7) budowa piłkochwytów boiska wielofunkcyjnego i stadionu piłkarskiego;
8) budowa ogrodzenia stadionu piłkarskiego i boiska wielofunkcyjnego;
9) budowa dojść i dojazdów;
10) budowa odwodnienia liniowego boiska wielofunkcyjnego;
11) budowa nawodnienia stadionu piłkarskiego wraz z przyłączem wodociągowym;
12) budowa oświetlenia stadionu, boiska wielofunkcyjnego wraz z przyłączem energetycznym;
13) budowa Skateparku wraz z wyposażeniem;
14) budowa z przebudową istniejącego budynku administracyjno - sportowego tj. roboty budowlane, sanitarne z wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, elektryczne, wykonanie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła; W budynku miałyby się znaleźć poniższe pomieszczenia:
a) sala szkoleniowa z aneksem kuchennym,
b) sala gimnastyczna np. do ćwiczeń pilatesu, zumby lub baletu,
c) pomieszczenie gospodarcze do przechowywania sprzętu sportowego,
d) zespoły szatniowe,
e) wc ogólnodostępne oraz dla osoby niepełnosprawnej,
f) pomieszczenia biurowe m.in. pokój sędziów, gabinet prezesa klubu,
g) pomieszczenia pomocnicze i techniczne,
15) dostawa i montaż wyposażenia sportowego boiska wielofunkcyjnego oraz stadionu piłkarskiego, w tym ławek, koszy na śmieci;
16) budowa sieci monitoringu wizyjnego terenu jak i w budynku administracyjno - sportowym;
17) nasadzenia niskie przy budynku administracyjno - sportowym;
18) roboty towarzyszące:
a) ogrodzenie i zabezpieczenie placu budowy;
b) utworzenie zaplecza budowy niezbędnego do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
c) demontaż i przekazanie Zamawiającemu wyposażenia sportowego zlokalizowanego na terenie inwestycji;
d) geodezyjne wyznaczenie rzędnych wysokościowych oraz wytyczenie obiektów;
e) usunięcie warstwy humusu/ nasypów niebudowlanych;
f) roboty ziemne, wykopy fundamentowe itp.
g) uporządkowanie terenu robót, utylizacja odpadów.
19) przygotowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich pozwoleń na użytkowanie obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 7917634,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla Zadania 2 obejmuje:1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego budowy centrum sportowo – rekreacyjnego w Zabłudowie w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
2) W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru inwestorskiego robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 153658,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8799000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14981092,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8799000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Antoni Rutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660353117 REGON: 052219488
7.3.3) Ulica: Sobolewska 4A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-560
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe i budowa terenów sportowych tj: boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego, bieżni i skoczni w dal zostaną powierzone firmie AK SPORT Andrzej Gniado.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8799000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74905,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DroInwest Piotr Dzierżanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660669151 REGON: 200311739
7.3.3) Ulica: Południowa
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-341
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.