eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec"Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Wągrowca administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Wągrowca administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570798203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 53

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdwagrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdwagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e38863e5-b8ae-48de-93c4-88c0f7f0dbc7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Wągrowca administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e38863e5-b8ae-48de-93c4-88c0f7f0dbc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030439/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Wągrowca administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416044

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy PZD-DM.2410/9/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie zimowe ulic na terenie miasta Wągrowca administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu.
W ramach zadania należy wykonać: zakup i przygotowanie odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i materiału „naturalnego” do zwalczania śliskości, zapewnienie dyżurów, zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie jezdni.

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic utwardzonych na terenie miasta Wągrowca w sezonie 2024 – 2025 (15 listopada 2024 r. – 31 marca 2025 r.) z częstotliwością uzależnioną od warunków pogodowych.
2. Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia polega na odśnieżaniu i likwidacji śliskości na ulicach miejskich przy użyciu sprzętu i materiałów uszorstniających wykonawcy oraz transporcie śniegu i błota pośniegowego na tereny niezabudowane.
3. Dla zapewnienia przejezdności ulic wykonawca zobowiązany jest do:
1) świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania ulic całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.)
2) zapewnienia środków do zwalczania śliskości na cały okres obowiązywania umowy,
3) pełnej, całodobowej dyspozycyjności osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, pozwalającej na nieustanne prowadzenie „Akcji Zima”,
4) prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu,
5) podjęcia, po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych akcji zimowego utrzymania ulic, tak aby zapewnić przejezdność ulic:
- zwalczanie śliskości na ulicach zgodnie z załączonym do SWZ „Wykazem dróg” – Załącznik nr 7 SWZ. Czas osiągnięcia efektu docelowego max. 3 godz. po ustaniu zjawiska,
- odśnieżanie ulic zgodnie z załączonym do SWZ „Wykazem dróg” – do SWZ. Czas osiągnięcia efektu docelowego max. 3 godz. po ustaniu zjawiska.
6) mechanicznego odśnieżania dróg gruntowych w przypadku obfitych opadów śniegu,
7) zapewnienia bezprzewodowej łączności przez telefony komórkowe
z upoważnionym przedstawicielem wykonawcy (dyspozytor „Akcji Zima”) oraz z kierowcami wszystkich pracujących pojazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128584,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160700,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128584,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolnicze Mikołaj Łomonos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842414467

7.3.4) Miejscowość: Mieleszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-212

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128584,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-15 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.