Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00441297/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i chodników zlokalizowanych na terenie gmin Lubin, Ścinawa i Rudna, położonych na terenie powiatu lubińskiego w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 12B
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lubin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-lubin/demand/130673/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i chodników zlokalizowanych na terenie gmin Lubin, Ścinawa i Rudna, położonych na terenie powiatu lubińskiego w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-887f2421-66a3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017822/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników zlokalizowanych na terenie gminy Lubin w sezonie zimowym 2023/2024” polega na:a) utrzymaniu należytej przejezdności dróg, ulic i chodników, poprzez ich odśnieżanie,
b) zwalczaniu śliskości pośniegowej oraz gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi opisanymi w Rozdziale II pkt. 2 ppkt. 2.2 SWZ,
c) pełnieniu dyżurów z gotowością ludzi i sprzętu do realizacji przedmiotu umowy,
d) usuwaniu piasku z pasa drogowego, w tym wpustów kanalizacji deszczowej, pozostałego po akcji zimowego utrzymania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 327936,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników zlokalizowanych na terenie gminy Ścinawa w sezonie zimowym 2023/2024” polega na:a) utrzymaniu należytej przejezdności dróg, ulic i chodników, poprzez ich odśnieżanie,
b) zwalczaniu śliskości pośniegowej oraz gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi opisanymi w Rozdziale II pkt.2 ppkt. 2.2 SWZ,
c) pełnieniu dyżurów z gotowością ludzi i sprzętu do realizacji przedmiotu umowy,
d) usuwaniu piasku z pasa drogowego, w tym wpustów kanalizacji deszczowej, pozostałego po akcji zimowego utrzymania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 238800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg i chodników zlokalizowanych na terenie gminy Rudna w sezonie zimowym 2023/2024” polega na:a) utrzymaniu należytej przejezdności dróg, ulic i chodników, poprzez ich odśnieżanie,
b) zwalczaniu śliskości pośniegowej oraz gołoledzi, poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi opisanymi w Rozdziale II pkt. 2 ppkt. 2.2 SWZ,
c) pełnieniu dyżurów z gotowością ludzi i sprzętu do realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 262520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440081,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440081,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440081,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOROWCZYK Joanna Borowczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 692 113 74 29
7.3.3) Ulica: Biedrzychowa 6a
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BOROWCZYK JOANNA BOROWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BOROWCZYK JOANNA BOROWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440081,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296632,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321256,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296632,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyzwania Consulting Damian Czajkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 692 226 05 28
7.3.3) Ulica: Sybiraków 4
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wyzwania Consulting CZAJKOWSKI DAMIAN
jakie przetargi wygrała firma
Wyzwania Consulting CZAJKOWSKI DAMIAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296632,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330225,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330225,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330225,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOROWCZYK Joanna Borowczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 692 113 74 29
7.3.3) Ulica: Biedrzychowa 6a
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BOROWCZYK JOANNA BOROWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BOROWCZYK JOANNA BOROWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330225,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych - podopiecznych MOPS Lubinie
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.