Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605576/01 - Wynik z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji starej sterowni stopnia Kościuszko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272825616
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 22
1.11.4.) Miejscowość: Kraków
1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: monika.kondracka@wody.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji starej sterowni stopnia Kościuszko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-524e1f75-036d-4233-87a6-b4331194231d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21011,Remont-elewacji-starej-sterowni-stopnia-Kosciuszko.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w
niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:
https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w
zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Dokumenty
związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Celem skomunikowania się z
Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób
złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki
„Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji
z Wykonawcami. 6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub
oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. 7. Rozszerzenia plików
wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje
sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. 8. Zamawiający informuje, że adres e-mail:
monika.kondracka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania
informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w
formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić
jedynie w przypadku awarii Platformy, przy czym bez względu na przyczynę poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty.
Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB. 10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez
Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 11. Zamawiający informuje, iż w przypadku
jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą
rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail:
pomoc@jskinternet.pl.
12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Monika Kondracka. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy. 13.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe
Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP:
527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania
K.ROZ.2710.107.2024 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; d)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od
końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. Na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników); 3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
5. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.125.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku (stara sterownia śluzy) przy głowie dolnej śluzy
Stopnia Wodnego Kościuszko w celu doprowadzenia elewacji do właściwego stanu technicznego.
Stopień Wodny Kościuszko zlokalizowany jest w km 66 + 400 rzeki Wisły w m. Kryspinów gmina Liszki. Obiekt został
oddany do eksploatacji w 1990 r. Stara sterownia śluzy zlokalizowana jest na głowie dolnej śluzy, strona lewa. Na skutek
długoletniej eksploatacji obiektu w trudnych warunkach atmosferycznych i eksploatacyjnych (bezpośrednie sąsiedztwo
mostu autostradowego) nastąpiła znaczna degradacji betonowej powierzchni elewacji budynku polegająca na korozji
elementów stalowych zbrojenia ścian elewacyjnych i związanych z tym odspojeń wierzchniej warstwy betonowej ścian, rys,
pęknięć, wybrzuszeń oraz odpadania betonu elewacyjnego różnej wielkości zagrażającego bezpieczeństwu pracowników i
innych osób poruszających się w tym rejonie SW Kościuszko. Celem zapobieżenia dalszej degradacji elewacji budynku i
doprowadzenia go do właściwego stanu technicznego zgodnego z wymogami Prawa Budowlanego i przepisami BHP
konieczne jest wykonanie robót remontowych które to roboty są przedmiotem zamówienia.
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia będzie polegał na wykonaniu następujących robót:
1. Oczyszczenie wszystkich odkrytych powierzchni betonowych elewacji przeznaczonych do remontu w szacunkowej ilości
ok. 450 m2 z wykorzystaniem metody hydromonitoringu (ciśnienie robocze 500 bar).
2. Skucie otuliny betonowej w miejscach odspojeń i odparzeń betonu (około 20%
całej powierzchni tj. ok. 90 m2 na głębokość średnią 5 cm). 3. Oczyszczenie wszystkich odkrytych prętów zbrojeniowych do stopnia czystości St 2 –
przygotowanie do wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego.
4. Zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonych prętów systemową zaprawą PCC
5. Odtworzenie otuliny betonowej prętów zbrojeniowych wraz z wypełnieniem ubytków na
elewacji za pomocą systemowych zapraw naprawczych PCC.
6. Powierzchniowe doszczelnienie rys i szwów roboczych elastycznym środkiem uszczelniającym wodoodpornym na bazie
żywic epoksydowych lub poliuretanowych po uprzednim rozkuciu na głębokość do 3 cm i długości 31 m.
7. Zabezpieczenie antykorozyjne całej powierzchni betonowej elewacji elastyczną farbą
dostosowaną do użytego systemu naprawczego PCC na pow. ok. 450 m2 . Kolorystyka wg
RAL 7035 (jasnoszary).
8. Demontaż i wymiana skorodowanych blach stalowych przykrywających kanał kablowy na
zachodniej stronie elewacji na blachy aluminiowe gr. 3 mm w ilości ok. 28 m2 .
9. Zabezpieczenie antykorozyjne drobnych elementów stalowych zainstalowanych na elewacji budynku starej sterowni
zestawem systemowych farb malarskich na konstrukcje stalowe po uprzednim przygotowaniu powierzchni wg zaleceń
producenta farb.
Uwaga:
1. Do zabezpieczenia antykorozyjnego prętów zbrojeniowych, odtworzenia ich otuliny i wypełnienia ubytków na elewacji
należy zastosować jeden z dostępnych na rynku produktów systemowych typu PCC (zaprawy i betony polimerowocementowe
do napraw powierzchniowych konstrukcji żelbetowych).
2. Całkowity koszt wykonania robót winien uwzględniać:
Wdrożenie, utrzymanie i demontaż tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót na odcinku obwodnicy
autostradowej przebiegającej przez Stopień Wodny Kościuszko.
Montaż, dzierżawę i demontaż systemowych rusztowań lub alternatywne zastosowanie podnośników koszowych.
Zabezpieczenie otworów okiennych na czas prowadzenia prac remontowych na elewacji.
4.3 Warunki prowadzenia robót:
1. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. W trakcie wykonywania prac należy zapewnić obsłudze Stopnia
Wodnego Kościuszko dostęp do wnętrza pomieszczeń starej sterowni śluzy i innych pomieszczeń i urządzeń celem
umożliwienia wykonywania czynności związanych z funkcjonowaniem stopnia.
2. Zdemontowane i podlegające wymianie elementy stalowe, gruz budowlany oraz inne odpady wytworzonych w trakcie
remontu należy usunąć poza teren obiektu. Czynności te leżą po stronie Wykonawcy.
3. Istnieje możliwość korzystania z energii elektrycznej na czas wykonywania robót po uprzednim zamontowaniu sublicznika
który będzie podstawą do rozliczenia zużytej energii elektrycznej po zakończeniu prac.
4. Dla celów sanitarnych Wykonawca musi zapewnić toaletę przenośną i umieścić ją w miejscu wskazanym przez
Kierownika SW Kościuszko.
5. Możliwe miejsca rozlokowania zaplecza budowy zostaną wskazane Wykonawcy robót przez Kierownika SW Kościuszko.
6. Informujemy, że teren prac jest terenem zalewanym w trakcie wezbrań powodziowych i w przypadku wystąpienia takiego
wezbrania Wykonawca musi usunąć wszelkie materiały i sprzęt z tego terenu w bezpieczne miejsce.
4.4 Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w
szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ,
przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w
SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.
4.5 Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy liczonych od dnia
zakończenia realizacji przedmiotu umowy potwierdzonego odbiorem końcowym.
4.6 Kod CPV:
45000000 – 7 – roboty budowlane;
45453000 – 7 – roboty remontowe i renowacyjne;
4.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.8 Uzasadnienie dla braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę robót, które muszą zostać wykonane w
ciągłości i kompleksowo. Biorąc pod uwagę aspekty techniczne, organizacyjne, ekonomiczne wszystkie roboty powinny być
wykonane przez jednego Wykonawcę. Dokonano analizy zamówienia pod kątem kosztów oraz zapewnienia
konkurencyjności przetargu.
Z dokonanego przeglądu dokumentacji jednoznacznie wynika, że udzielenie zamówienia jako całość jest zasadne i pozwoli
m. in. na: podniesienie konkurencyjności oferty i zainteresowania ze strony przyszłych Wykonawców, przez co zwiększy się
szansa na rozstrzygnięcie przetargu
i uzyskanie lepszych warunków finansowych. Ponadto wyodrębnianie mniejszych jednostek zadaniowych groziłoby
szeregiem nieprawidłowości, powodowałoby znaczące utrudnienia
w koordynacji prac poszczególnych Wykonawców, a także rodziłoby ryzyko wzrostu całościowego kosztu realizacji
zamówienia. Ponadto podział zamówienia na części rodziłby poważne utrudnienia z wyegzekwowaniem uprawnień
Zamawiającego z tytułu rękojmi ze względu na fakt, że w takim przypadku odpowiedzialność za ostateczny rezultat robót
rozłożyłby się pomiędzy kilku Wykonawców. W przypadku powierzenia zamówienia jednemu Wykonawcy, to on będzie
odpowiadał za jakość i trwałość robót.
4.9 Wizja lokalna:
a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty;
b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z
przedstawicielem Zamawiającego;
c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z – Panem Michałem Klich Kierownikiem SW Kościuszko pod numerem
telefonu +48 693 277 274.
adres: Stopień Wodny Kościuszko na rzece Wiśle w Krakowie.
d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na miejsce realizacji
planowanych prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena brutto – waga kryterium 100%;
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
2.1 W kryterium „Cena” (C) Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:
C = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Maksymalna liczba punktów jaka może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w powyższym pkt 2.1.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z
zasadami arytmetyki.
5. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną na obiektach
hydrotechnicznych lub mostowych w zakres której wchodziło wykonanie remontu betonów a wartość robót dotyczących
remontu betonów wynosiła co najmniej 60 000,00 zł brutto.
Uwaga:
- przez jedną robotę należy rozumieć jedną umowę;
- niedopuszczalne jest sumowanie zrealizowanych przez różne podmioty zamówień (umów),
w celu wykazania spełniania warunku;
- w przypadku, gdy w ramach zamówienia realizowany był szerszy zakres prac, należy podać zakres i wartość robót
potwierdzających spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego;
- Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego
warunku udziału w postępowaniu doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę Wykonawców (np.
konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie
polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania
tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np.
konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie
zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet
pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego zadania wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot
czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania (tj. również do prac faktycznie
niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego / ich przedmiotu.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca złoży Wykaz robót budowlanych zgodny z Załącznikiem nr 6 do
SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami
posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w
szczególności:
a) co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U z 2023r. poz. 682 ze zm.) w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego tj. Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca złoży Wykaz osób zgodny z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Pełnomocnictwo - w
przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik.
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne w treści z Załącznikiem nr 7 do SWZ
(jeżeli dotyczy)
3. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z pkt. 7 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 9
do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich
zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
5. Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który
stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 13 do SWZ.
6. Dokument Self cleaning - (należy złożyć wraz z ofertą – jeśli dotyczy) – w okolicznościach określonych w ustawie Wykonawca nie
podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2 pzp.
7. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego/ podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust.5) ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1
pkt. 4,8,9 ustawy Pzp, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
8. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego/ podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust.5) ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z
art. 7 ust . ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
9. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
10. Oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącymZałącznik nr 12 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, odbiorców, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których
roboty te zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty (uzupełnione w zakresie informacji wymaganych dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu). Wzór wykazu robót
stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. Wykaz robót w sposób jednoznaczny musi potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunku
udziału w postępowaniu określony w rozdz. 7 ppkt.7.2.4.1 SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób w sposób jednoznaczny musi potwierdzać
spełnienie przez Wykonawcę warunku udziału w niniejszym postępowaniu określony w rozdz. 7 pkt. 7.2.4.2 SWZ. Wzór wykazu
osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej wrozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego
adres należy wpisać w Formularzu oferty. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z
którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą. 4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2
SWZ, wymagania te muszą być
spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 5. Każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 8 do SWZ,
aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w
którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.
Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt
10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji
wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ. 2. Wykonawca akceptuje treśćWzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ, oświadczeniem zawartym w
treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie
przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 3. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej
umowy w przypadkach określonych we Wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę, napodstawie:
1.1 art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
1.2 art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
1.3 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ.U. z 2022, poz. 835):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.