Og³oszenie z dnia 2023-12-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00560605/01 - Wynik z dnia 2023-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa paliwa: olej napêdowy, benzyna bezo³owiowa Pb 95 i 98 dla Urzêdu Gminy Przywidz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PRZYWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdañska 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przywidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@kdzp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przywidz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa paliwa: olej napêdowy, benzyna bezo³owiowa Pb 95 i 98 dla Urzêdu Gminy Przywidz
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1566b9dd-980b-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00543161
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033545/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup i dostawa paliwa: olej napêdowy, benzyna bezo³owiowa Pb95 i Pb98 dla Urzêdu Gminy Przywidz
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8619543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/861954
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/861954
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/861954
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdañska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawa paliwa: olej napêdowy, benzyna bezo³owiowa Pb 95 i 98 dla Urzêdu Gminy Przywidz prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdañska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawa paliwa: olej napêdowy, benzyna bezo³owiowa Pb 95 i 98 dla Urzêdu Gminy Przywidz prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paliwa: olej napêdowy, benzyna bezo³owiowa Pb 95 i 98 dla Urzêdu Gminy Przywidz.
2. Realizacja zamówienia bêdzie siê odbywa³a poprzez sprzeda¿ paliw przez Wykonawcê na stacjach paliw Wykonawcy oraz do zbiornika na paliwo Zamawiaj±cego w miejscowo¶ci Piek³o Dolne, ul. Ekologiczna 1 w systemie bezgotówkowym , na podstawie kwitów WZ, umo¿liwiaj±cych prowadzenie ewidencji pobranego paliwa na poszczególne pojazdy lub dostarczone do zbiornika. Ewidencja obejmie w szczególno¶ci:
a) datê i miejsce tankowania paliwa,
b) ilo¶æ pobranego paliwa i cena.
c) podpis odbieraj±cego
d) nr rejestracyjny pojazdu lub nazwê sprzêtu,
3. Wykonawca musi posiadaæ co najmniej 1 stacje paliwow± w odleg³o¶ci maksymalnie 2 km od siedziby zamawiaj±cego.
4. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na paliwa:
1) Olej napêdowy ON PN-EN 590 lub równowa¿ny - maksymalnie 18500 litrów w tym mo¿liwo¶æ kilkukrotnej dostawy w ci±gu trwania umowy, do 2500 l do zbiornika zamawiaj±cego w miejscowo¶ci Piek³o Dolne, ul. Ekologiczna 1.
2) Benzyna bezo³owiowa Pb95 PN-EN 228 lub równowa¿ny - maksymalnie 3400 litrów
3) Benzyna bezo³owiowa Pb98 PN-EN 228 lub równowa¿ny - maksymalnie 250 litrów
5. Okre¶lone w ust. 4 ilo¶ci s± szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepe³nej ilo¶ci. Zamawiaj±cy wykorzysta 80% ilo¶ci paliwa. Pozosta³e 20% ilo¶ci paliwa Zamawiaj±cy wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytu³u nie wykorzystania pe³nej ilo¶ci asortymentu nie przys³uguj± Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze.
6. Przy okre¶leniu wymogów w zakresie norm, zamawiaj±cy wskazuje to jako wymóg spe³nienia tych norm lub równowa¿nych – w zakresie ka¿dych zapisów w którym okre¶lono takie normy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y rabat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – wed³ug wzoru nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesjê, o której mowa w pkt. XXI.2 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, z zastrze¿eniem wyj±tków wskazanych jej postanowieniami, musz± byæ dokonywane za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy przewidujê zmianê Umowy w zakresie:
1) zmiany ceny, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, za¶ ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian – je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w zdaniu pierwszym Wykonawca w terminie 30 dni od daty wej¶cia w ¿ycie zmiany, mo¿e z³o¿yæ pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracowników Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê.
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶æ i stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w zdaniu pierwszym Wykonawca w terminie 30 dni od daty wej¶cia w ¿ycie zmiany, mo¿e z³o¿yæ pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w zdaniu pierwszym na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, wskazanych w zdaniu pierwszym.
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
3. Strona wnioskuj±ca o zmianê umowy, przedk³ada drugiej stronie propozycjê zmiany, pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z za³±czeniem odpowiednich dokumentów uzasadniaj±cych konieczno¶æ zmiany i jej kierunek. Zmiany zawartej umowy bêd± wymaga³y pisemnego aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ na oplatformie zakupowje Zamawiajacego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-19 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespo³u Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu pr±dotwórczego, kosiarki, od¶nie¿arki dla ZZOZ w Wadowicach
- Zakup paliwa p³ynnego
- Dostawa paliw p³ynnych
- Zakup wraz dostaw± 125.000 litrów oleju napêdowego do zbiornika paliwa EKO - TRANS Sp. z o.o., 13-200 Dzia³dowo, ul. Przemys³owa 61/10
- Dostawa oleju napêdowego ekodiesel do zbiornika naziemnego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ¶cieków w Brzezinach gm. Morawica
- Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urz±dzeñ bêd±cych w dyspozycji Urzêdu Miasta i Gminy Wodzis³aw oraz jednostek podleg³ych
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.